quote:Op donderdag 3 september 2015 10:50 schreef BananaPancake het volgende:
Klote. Vanmorgen kwam ik weer boven de 95 uit. Zal wel komen door mijn slechte dag van eergisteren
ah, balen zeg! Veel? Of is dat er gewoon morgen weer af?quote:Op donderdag 3 september 2015 10:50 schreef BananaPancake het volgende:
Klote. Vanmorgen kwam ik weer boven de 95 uit. Zal wel komen door mijn slechte dag van eergisteren
Met 1 slechte dag kom je niet meteen aan, dus morgen is het er weer af!quote:Op donderdag 3 september 2015 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, balen zeg! Veel? Of is dat er gewoon morgen weer af?
Misschien kan je een borstverkleining doen?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Vanyel het volgende:
Jammer dat ik geen heel lang haar heb om af te laten knippen. Ga zo naar de kapper, dat zou nog eens makkelijk scoren zijn.
95,4, dus 0,6 zwaarder dan 2 dagen geleden. Als ik weer normaal eet zou het er snel genoeg af moeten zijn denkquote:Op donderdag 3 september 2015 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, balen zeg! Veel? Of is dat er gewoon morgen weer af?
Ik heb heel lang haar! Hoeveel zal dat wegen?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Vanyel het volgende:
Jammer dat ik geen heel lang haar heb om af te laten knippen. Ga zo naar de kapper, dat zou nog eens makkelijk scoren zijn.
Ik wil wel wat van je hebben, vind dat mooi.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:01 schreef Vanyel het volgende:
Jaaaaaaa! Goed plan
Zeker met het aanstaande rode festijn zijn ze toch meer dan groot zat.
wij hebben thuis ook een pakje haloumi liggen,quote:Op donderdag 3 september 2015 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
L gaat van pannenkoek naar volkorenwrap met halloumi en groenten
Ik rol de verpakking (met wraps) op en doe ze in een plastic zak die ik dichtknoop en leg ze in de koelkast. Zo kan ik ze een tijdje bewaren. Als ik het zonder plastic zak doe dan drogen ze uit.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben thuis ook een pakje haloumi liggen,
was voor een recept, maar we hebben het uiteindelijk niet gemaakt.
wat kan ik er verder mee dan?
hoe doe jij dat op een wrap?
en vervolgens,
hoe bewaar je wraps?
als ik zo'n pak koop bij de supermakt, dan zitten er 6 a 8 in.. ik vind het dan "zonde" om er maar 1 te eten, want daarna moet ik de rest weggooien
Ik maak de verpakking altijd weer dicht, met zo'n knijper bijvoorbeeld, dan blijven ze wel een paar dagen goed in de koelkastquote:Op donderdag 3 september 2015 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en vervolgens,
hoe bewaar je wraps?
als ik zo'n pak koop bij de supermakt, dan zitten er 6 a 8 in.. ik vind het dan "zonde" om er maar 1 te eten, want daarna moet ik de rest weggooien
Zelf wraps maken, super goedkoop, echt heel makkelijk en kan je er zo weinig maken als je zelf wilt.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:41 schreef Barreltje het volgende:
ls ik zo'n pak koop bij de supermakt, dan zitten er 6 a 8 in.. ik vind het dan "zonde" om er maar 1 te eten, want daarna moet ik de rest weggooien
quote:Op donderdag 3 september 2015 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelf wraps maken, super goedkoop, echt heel makkelijk en kan je er zo weinig maken als je zelf wilt.
In de vriezer mikken! Doe ik ook. Werkt perfect.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:41 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wij hebben thuis ook een pakje haloumi liggen,
was voor een recept, maar we hebben het uiteindelijk niet gemaakt.
wat kan ik er verder mee dan?
hoe doe jij dat op een wrap?
en vervolgens,
hoe bewaar je wraps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |