Neequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je zal het morgen ook wel voelen gok ik![]()
Heb je wel een mooie medaille gekregen?
P heeft z'n Eagle Wings gekregenquote:Op zaterdag 5 september 2015 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Je zal het morgen ook wel voelen gok ik![]()
Heb je wel een mooie medaille gekregen?
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:
Oh? Ik vind het er tof uitzien, van die vleugels boven de medaillequote:Op zaterdag 5 september 2015 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh? Ik vind het er tof uitzien, van die vleugels boven de medaille
Die heb ik ook meegenomen vandaag. Ben benieuwd, zal wel maandag worden.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had net een bakje Skyr, best lekker. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik een onbedwingbare neiging tot houthakken krijg
Mijn vriend had hem meegenomen, hij vond hem te zuur. Ik vond het wel lekker, en vergeleken met mijn kwark zitten er meer eiwitten en minder vet in. Ik ga hem dus ook maar met ontbijt proberen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heb ik ook meegenomen vandaag. Ben benieuwd, zal wel maandag worden.
Goed gedaan P!
Welke smaak? Ik heb honing gekocht. Lekker zacht van smaak en textuur is het, maar ook weer niet bijster bijzonder of zo.. Gewoon lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die heb ik ook meegenomen vandaag. Ben benieuwd, zal wel maandag worden.
Met honing ook. Hij was gratis via een geld terug actie, dat was eigenlijk de reden om hem mee te nemenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke smaak? Ik heb honing gekocht. Lekker zacht van smaak en textuur is het, maar ook weer niet bijster bijzonder of zo.. Gewoon lekker
Is absoluut niet zuur kan ik je alvast vertellenquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met honing ook. Hij was gratis via een geld terug actie, dat was eigenlijk de reden om hem mee te nemen
Laiv, ik hou wel van zuur! Ben benieuwd.
De gewone is wel wat zuur. Maar met fruit heel goed te eten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Is absoluut niet zuur kan ik je alvast vertellen
Jij had toch ook een heel sesamrijke omgeving?quote:Op zaterdag 5 september 2015 15:32 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kan mij wel indenken dat je daar al gek van kan worden. Ben zelf allergisch voor sesam en dat zit ook te vaak ergens in.
Had jaquote:Op zondag 6 september 2015 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij had toch ook een heel sesamrijke omgeving?
Ik dacht eerder dat pinda en sesam altijd verplicht op de verpakking moesten staan. Dat blijkt alleen zo als het echt als ingrediënt gebruikt is. Sporen vermelden is een 'gunst' van de fabrikant.
Vond ik jammer
Terwijl iemand met een ernstige pinda-allergie domweg heel ziek kan worden van die sporen.quote:Op zondag 6 september 2015 08:31 schreef Vanyel het volgende:
Sporen vermelden is een 'gunst' van de fabrikant.
Vond ik jammer
Laat t. In te strakke broek ben je zo een worst!quote:Op zondag 6 september 2015 12:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
In de stad. Verleidingen links rechts...
Focus leggen op mn knellende broek...
#innercityfoodjungle
#struggles
#ditdatalles
Ja en dan nog de steeds wisselende fabrikanten scherp houden..quote:Op zondag 6 september 2015 08:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Had jainmiddels is mijn & vriend's huis vrij van sesam. Bij mn moeder is het wel oppassen als ik daar ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |