Nouja met mijn geschommel zou ik even een a twee weken moeten wachten om dat af te sprekenquote:Op donderdag 3 september 2015 10:00 schreef Isabeau het volgende:
Mooi SarabiNu met jezelf afspreken dat je daar nóóit meer boven wilt komen! (heb ik ook gedaan, maar ik ben soms zo koppig)
Helaas welquote:Op donderdag 3 september 2015 10:02 schreef Sarabi het volgende:
Nouja met mijn geschommel zou ik even een a twee weken moeten wachten om dat af te spreken
En verder tja....je weet hoe het werkt.
Volgens mij lijken we daarin wel op elkaarquote:Op donderdag 3 september 2015 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas welToch denk ik dat het psychisch een goed idee is om van die harde grenzen te hebben. Soms komt er sluipend weer iets aan en een soort van 'Tot hier en niet verder' moment is denk ik wel prettig. Alhoewel ik de weegschaal mijd als het slecht gaat
Dus dat is ook al niet nuttig. Note to self: weegschaal niet meer mijden.
quote:Op donderdag 3 september 2015 10:17 schreef Lonaa het volgende:
4 km gewandeld. Hond blij. Ik honger.
Ik denk niet dat dat hier een goed idee is.... m'n meneer vindt het allemaal best spannend en ik ben zelf heel onzeker en faalangstig bij tentamens, dus ik denk niet dat dat goed matcht. En de mijne is een pretstudie, terwijl die van hem belangrijk is voor zijn carrière.quote:Op donderdag 3 september 2015 08:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij doen het gewoon tegelijkEn het leuke is dat we elkaar erg motiveren en helpen daardoor.
Ik was vooral blij dat ik van mijn scriptiebegeleider af was... wat een $%()%()$ was dat. Als ik hem niet meerekenquote:Op donderdag 3 september 2015 08:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wat een ijverigheid. Ik was juist blij dat ik van dat pokkestuderen af was. Nooit meer
Sarabi, een baan? Nice! Details!
Vandaag wel officieel -20
Goed bezig saarquote:Op donderdag 3 september 2015 09:52 schreef Sarabi het volgende:
Yay party!
Onder de 90![]()
![]()
En ookvoor SQ!
@Puff sinds twee maanden had ik niets meer dus alles is beter![]()
@Sun zal je later wel DMen als er meer zeker is
quote:Op donderdag 3 september 2015 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die steen is vrij comfortable?
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-34133210
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |