SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Frankie!quote:Op donderdag 3 september 2015 02:15 schreef Iwanius het volgende:
Morgen....
Altijd lekker dit soort muziekhelden van weleer in de vroege ochtend.
Morguh...quote:Op donderdag 3 september 2015 02:15 schreef Iwanius het volgende:
Morgen....
Altijd lekker dit soort muziekhelden van weleer in de vroege ochtend.
Ik schrik me de tiefus!quote:
Truste.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Frankie!
ga ik nog effe luisteren voor het slapen gaan
En toch ben ik geregeld in CUL als subforum. Jou zie ik ook niet in threads waar ik geregeld kom.Gek he?quote:
Ik bedoel meer verrassend op het moment...quote:Op donderdag 3 september 2015 02:23 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En toch ben ik geregeld in CUL als subforum. Jou zie ik ook niet in threads waar ik geregeld kom.Gek he?
Truste.quote:Op donderdag 3 september 2015 02:31 schreef chufi het volgende:
Maar ik kruip er ook zo in ... Trusten mensen
Leuke, speelse dirndlquote:Op woensdag 2 september 2015 22:12 schreef sacha het volgende:
http://www.heine-shop.nl/(...)tml#partNumber=58486
quote:Op donderdag 3 september 2015 03:03 schreef schvvmert het volgende:
Ow wacht, dat was een antwoord op hoe oud een paard kan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:16 schreef chufi het volgende:
Zie ik PostNL ook al pakje bezorgen per luchtpost... Vanaf de begane grond het pakketje bij de klant op het balkon van de eerste verdieping gooienHad je buurman zeker geen zin om naar beneden te lopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar nietquote:Op donderdag 3 september 2015 11:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Had je buurman zeker geen zin om naar beneden te lopen?
Pakket was redelijk, maar het leek wel lichtquote:Op donderdag 3 september 2015 11:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan het zo ook als het een klein pakketje en niet breekbaar was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |