En dan de topics ook taggen (EARPHONES DRONE POWERBANK PHONE TABLET etc).quote:Op maandag 7 september 2015 10:56 schreef dodge_911 het volgende:
Kudos aan de crew ivm het CHI-gebeuren
En hier nog een voorstander van 1 review per topic waarin dan alles verameld kan worden over dat bepaalde item. Maar natuurlijk wél ook 'n threadje zoals dit hier, voor enigszins ontopic offtopic gezever
Ahaha. Vandaar! Nou veel plezier danquote:Op maandag 7 september 2015 09:53 schreef RobertNL het volgende:
Zit een paar maandjes in Azië. Zal eens kijken of er wellicht nog een bezoekje mogelijk is bij een shop.
Comments daar zijn wel weer van bedenkelijk niveau.quote:Op maandag 7 september 2015 11:42 schreef tokko1 het volgende:
CHI staat zelfs op Tweakers frontpage.
Tweakers: Fok biedt Chinese webshops platform voor webcare
Zal binnenkort wel wat drukker worden hier/CHI
Ja, lekker mensen een ban geven als ze ffies offtopic gaan. Droge omgang.quote:Inhoud is ook van puberaal niveau. Misschien zouden ze daar iets aan moeten doen als ze serieus willen overkomen?
Top, ik denk dat we dan het beste de wat kleinere reviewtjes hier kunnen houden, en de grotere dingen inderdaad eigen topics. Dus ook telefoons, ip cams et cetera. Om nou een apart topic te maken over een sleutelhanger is misschien een beetje overkill, maar de tijd zal het ook leren natuurlijk hoe het het beste werktquote:Op maandag 7 september 2015 10:56 schreef dodge_911 het volgende:
Kudos aan de crew ivm het CHI-gebeuren
En hier nog een voorstander van 1 review per topic waarin dan alles verameld kan worden over dat bepaalde item. Maar natuurlijk wél ook 'n threadje zoals dit hier, voor enigszins ontopic offtopic gezever
Loop ff binnen bij je plaatselijke Action / Lidl / etc ..daar zie je die dingen ook vaak liggen.quote:Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:
Wie kan mij een goedkoop compleet soldeersetje aanraden om motorkabeltjes aan een nano drone te solderen. Is priegelwerk,dus een mini boutje lijkt me handig.
Heb er zelf geen verstand van dus zodoende mijn vraag.
Bijv zoiets? http://www.banggood.com/9(...)r-Pump-p-924163.html
Ik zou je aan willen raden even bij de Aldi Lidl te kijken zoals Kenzi zegt. Of eventueel de Action, zelfde prijs en kwaliteit als china alleen dan direct binnen met CE keurmerk.quote:Op maandag 7 september 2015 12:22 schreef eddepetfokt het volgende:
Wie kan mij een goedkoop compleet soldeersetje aanraden om motorkabeltjes aan een nano drone te solderen. Is priegelwerk,dus een mini boutje lijkt me handig.
Heb er zelf geen verstand van dus zodoende mijn vraag.
Natuurlijk even een selfie erbij gedaan. Komt helemaal goedquote:Op maandag 7 september 2015 08:46 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Ze 'zuigen' je helemaal leeg daar bij Allbuy, heb alle smoezen al voorbij zien komen. Nu heb ik een claim bij Paypall neergelegd en willen ze ineens wel in actie komen....als ik eerst de claim sluit.
Ik koop daar echt nooit meer...
Helaas bij action alleen vrij grote soldeerbout, leek me niet handig voor priegelwerk. Ik hobbel wel even naar de Gamma.quote:Op maandag 7 september 2015 12:25 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Loop ff binnen bij je plaatselijke Action / Lidl / etc ..daar zie je die dingen ook vaak liggen.
Zijn er ook snap-up aanbiedingen of coupons te winnen ?quote:
Daar hebben ze ook geen fijne volgens mij. Ik zou Conrad proberen (check ook coupons)quote:Op maandag 7 september 2015 12:38 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Helaas bij action alleen vrij grote soldeerbout, leek me niet handig voor priegelwerk. Ik hobbel wel even naar de Gamma.
Gratis dingenquote:Op maandag 7 september 2015 14:12 schreef N22 het volgende:
[..]
Zijn er ook snap-up aanbiedingen of coupons te winnen ?
Hier waren ze niet zo moeilijk. Het standaard extra wachten verhaal maar daarna netjes doorgepaktquote:Op maandag 7 september 2015 08:46 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Ik wens je sterkte. Ze 'zuigen' je helemaal leeg daar bij Allbuy, heb alle smoezen al voorbij zien komen. Nu heb ik een claim bij Paypall neergelegd en willen ze ineens wel in actie komen....als ik eerst de claim sluit.
Ik koop daar echt nooit meer...
Gelijk een mooie test-case voor banggood en hun Webcarequote:Op maandag 7 september 2015 16:11 schreef Paraiia het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk mijn Chuwi Vi10 mogen ontvangen van Banggood! Helaas is hij er aan de grens, net als de minix, uitgepikt maar dat heb ik er voor over.
De combinatie met de toetsenbord cover is zo goed als verteld wordt in andere reviews. Werkt vlekkeloos samen en transformeert je tablet zo in een laptopje.
Tot mijn grote verbazing kwam ik er echter achter dat de processor welke er in zit een andere is dan waarmee geadverteerd wordt. (Z3736F vs Z3735F, scheelt 0,5Ghz Heel vreemd want de tablet lijkt verder volledig origineel te zijn. Ik had bewust voor Banggood gekozen vanwege mijn, tot nu toe, positieve ervaringen met de after sales. Hopelijk kunnen ze dit wederom waarmaken. Ben zeer benieuwd. Dit was toch wel het laatste wat ik had verwacht.
quote:Op maandag 7 september 2015 16:11 schreef Paraiia het volgende:
Afgelopen weekend eindelijk mijn Chuwi Vi10 mogen ontvangen van Banggood! Helaas is hij er aan de grens, net als de minix, uitgepikt maar dat heb ik er voor over.
De combinatie met de toetsenbord cover is zo goed als verteld wordt in andere reviews. Werkt vlekkeloos samen en transformeert je tablet zo in een laptopje.
Tot mijn grote verbazing kwam ik er echter achter dat de processor welke er in zit een andere is dan waarmee geadverteerd wordt. (Z3736F vs Z3735F, scheelt 0,5Ghz Heel vreemd want de tablet lijkt verder volledig origineel te zijn. Ik had bewust voor Banggood gekozen vanwege mijn, tot nu toe, positieve ervaringen met de after sales. Hopelijk kunnen ze dit wederom waarmaken. Ben zeer benieuwd. Dit was toch wel het laatste wat ik had verwacht.
Toch ga ik al even inhakenquote:Op maandag 7 september 2015 16:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gelijk een mooie test-case voor banggood en hun WebcareMorgen om 08.00 zal alles duidelijk worden.
Ik heb ook nog een mooie testcase voor BG.quote:[..]
Gelijk een mooie test-case voor banggood en hun WebcareMorgen om 08.00 zal alles duidelijk worden.
Tja, snap dat banggood hier niks mee doet. Een product wat al een aantal weken oud is waarschijnlijk en ook dus wel gecrasht kan zijn, ik snap dat ze hier niks mee doen eerlijk gezegd. Is het nou een tablet / telefoon ofzo is het een ander verhaal, maar een quadcopter van 13 dollar is het de vraag wat je mag verwachten. Misschien een paar dollar tegemoetkoming om een nieuwe te kopen, maar een resend vind ik ook wat veel gevraagd.quote:Op maandag 7 september 2015 16:48 schreef eddepetfokt het volgende:
Waar ik een paar dagen geleden nog super enthousiast was over de H8 Mini, nu al nu overleden [na een vlucht of 10-12]. Netjes bericht naar BG gestuurd met foto's en filmpjes maar ze beginnen met de standaard 'allbuy' praktijken als 'can you check battery' en 'can you send pictures'( die ik er dus al bij had gedaan). En er is duidelijk op te zien dat de rotor niet draait.
Nee joh, ik heb dat ding vrijdag binnen gekregen.[en zondagochtend al mail naar Bg gestuurd dat de drone al kapot is]quote:Op maandag 7 september 2015 17:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Tja, snap dat banggood hier niks mee doet. Een product wat al een aantal weken oud is waarschijnlijk en ook dus wel gecrasht kan zijn, ik snap dat ze hier niks mee doen eerlijk gezegd. Is het nou een tablet / telefoon ofzo is het een ander verhaal, maar een quadcopter van 13 dollar is het de vraag wat je mag verwachten. Misschien een paar dollar tegemoetkoming om een nieuwe te kopen, maar een resend vind ik ook wat veel gevraagd.
Duurt inderdaad ontzettend lang voordat ze reageren. Kan wel een maandje duren voordat je alles opgelost hebt..quote:Op maandag 7 september 2015 18:14 schreef julius123 het volgende:
net een geschil geopend tegen Gearbest,
telefoon die ik besteld heb is nooit ontvangen door mij omdat DPD het pakket kapot gemaakt heeft.
steeds een paar dagen wachten zeggen ze, maar nu heb ik al anderhalve week niks van ze gehoord
Jup, een bepaalde shop had ook het idee dat je gewoon in hun webcare kan vragen of ze een couponnetje kunnen fixen voor een bepaald product. En een andere shop heeft een topic speciaal voor suggesties van usersquote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Kan er ook een topic komen waar je alle shops, en personen ter plekke in China misschien zelfs, kunt vragen om een product request? En dan maar afwachten of een partij hapt?
quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
Kan er ook een topic komen waar je alle shops, en personen ter plekke in China misschien zelfs, kunt vragen om een product request? En dan maar afwachten of een partij hapt?
Ik wil nog altijd de Almighty Eagle (Blackhawk) E1.
[ afbeelding ]
As seen on: http://item.taobao.com/item.htm?id=39870151027 & http://item.taobao.com/item.htm?id=19120787521 .
Agents durven het niet aan (want: mes) en webshops die wel messen aandurven, die hebben 'em niet.
Waarom geen Leatherman of Officiersmes van Victorinox?quote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
As seen on: http://item.taobao.com/item.htm?id=39870151027 & http://item.taobao.com/item.htm?id=19120787521 .
Agents durven het niet aan (want: mes) en webshops die wel messen aandurven, die hebben 'em niet.
Vet ding! Hebbuhquote:Op maandag 7 september 2015 18:35 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat ik die al hebquote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waarom geen Leatherman of Officiersmes van Victorinox?
quote:Op maandag 7 september 2015 18:14 schreef julius123 het volgende:
net een geschil geopend tegen Gearbest,
telefoon die ik besteld heb is nooit ontvangen door mij omdat DPD het pakket kapot gemaakt heeft.
steeds een paar dagen wachten zeggen ze, maar nu heb ik al anderhalve week niks van ze gehoord
Als dat maar geen voorbode is voor mijn bestelling.quote:Op maandag 7 september 2015 18:26 schreef Serpent207 het volgende:
[..]
Duurt inderdaad ontzettend lang voordat ze reageren. Kan wel een maandje duren voordat je alles opgelost hebt..
Eh. Gewoon. Chinees. Awesome. Cheap en praktisch.quote:Op maandag 7 september 2015 18:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waarom geen Leatherman of Officiersmes van Victorinox?
redmi pro 2 lijkt me hetzelfde als de redmi 2?quote:Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef Miniem het volgende:
Ik zag dat de redmi pro 2 meerdere kleuren heeft. Zijn die backcovers los verkrijbaar? Ik kan ze zelf niet vinden.
[ afbeelding ]
Het zijn helaas niet dezelfde kleurenquote:Op maandag 7 september 2015 19:54 schreef julius123 het volgende:
[..]
redmi pro 2 lijkt me hetzelfde als de redmi 2?
zo ja:
http://www.banggood.com/M(...)tphone-p-992530.html
Nog steeds 1500mAh? Wtf, wel meer watt speakers, maar zelfde accucapaciteitquote:Op zondag 6 september 2015 13:25 schreef shiznuts het volgende:
Looks like it. https://earson.world.tmall.com
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
299 CNY t.o.v. 148 CNY (ER-151) is wel een fors verschil in prijs.
Design vind ik ook een beetje mweh, terwijl de ER-151 toch een special mojo had.quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nog steeds 1500mAh? Wtf, wel meer watt speakers, maar zelfde accucapaciteit
They'll try, I'm surequote:Op maandag 7 september 2015 21:16 schreef shiznuts het volgende:
Ja, houd ons maar in toom.If you can.
Nice package... I lol'dquote:Gewoon het feit dat 'ie af en toe voor 18 USD ofzo te krijgen was en dan toch een echt nice package bood.
Gaat fok dan nog meer commerciële bende binnenhalen of blijft het nog wel een beetje ons topic??quote:Op maandag 7 september 2015 21:03 schreef rene90 het volgende:
Wat een overloper is het ook...
MED / Welkom RobertNL op CHI
Hij zal z'n best doen om jullie niet weg te jagen want het aantal nieuwe bezoekers is dit jaar het laagst sinds 2001quote:Op maandag 7 september 2015 22:09 schreef Downstar het volgende:
[..]
Gaat fok dan nog meer commerciële bende binnenhalen of blijft het nog wel een beetje ons topic??
Ik zie namelijk de bui al hangen..
Ik ook, dus waarom denk je dat ik en Robert het gaan moddenquote:
Is er geen ingangsexamen, dan?quote:Op maandag 7 september 2015 22:57 schreef l0lownkill het volgende:
En hopelijk wordt het niet al te onoverzichtelijk, als half huishoudend Nederland zich in dit nederige gezellige topicje voegt
CHI-OLDBIESquote:Op maandag 7 september 2015 22:59 schreef Miniem het volgende:
[..]
De stamgasten mogen er toch alleen in?
Ik las op tweakers.net dat geen voorraad hadden.quote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef johanndoe het volgende:
Bij iemand het logitech toetsenbord al verzonden?
Krijg ondertussen meer het idee dat het een te groot succes is geweest en ze het net zo lang uitstellen tot je cancelled
Inderdaad, waren paar users die mailtjes hadden dat eind sept/okt geleverd zou gaan worden omdat het nu niet op vooraad was. Gewoona afwachten, voor dat geld ga ik echt niet cancelenquote:Op maandag 7 september 2015 23:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik las op tweakers.net dat geen voorraad hadden.
Vraag 1) wie is Jackquote:
Ik heb nu al bezwaar tegen de antwoorden van 3aquote:Op dinsdag 8 september 2015 06:32 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
Vraag 1) wie is Jack
Vraag 2) wat is de gemiddelde verzendtijd
Vraag 3) wanneer betaal je importkosten?
Vraag 3a) en hoe voorkom je deze
Zoiets?
Onze oude taobao-baas met tig webshops die gesloten werden doordat Paypal ''verboden'' items zagquote:
quote:
Jup, anders worden jullie allemaal agressief als je niet kan posten hier natuurlijk dus om jullie te sussen nog maar even hierquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]we mogen allemaal niet...
Nu weer GC ipv CHI?
Oeh wie zou dit nou zijn?!quote:
Als ze daar net zo veel koffietentjes hebben als hier in Korea dan kan je bijna geen 2 stappen zetten zonderquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Oeh wie zou dit nou zijn?!
Verkopen jullie die ook? Grote koppen koffie, of koffie koppen?
Vast wel... maar Chinese koffie is niet te drinken ... oploskoffie met suiker en melk er al in gepoederd...quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Oeh wie zou dit nou zijn?!
Verkopen jullie die ook? Grote koppen koffie, of koffie koppen?
Klinkt als horror.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Vast wel... maar Chinese koffie is niet te drinken ... oploskoffie met suiker en melk er al in gepoederd...
Natuurlijkquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef hiddit het volgende:
Ahaa we zijn weer terug hierneem aan dat jullie hard bezig zijn aan CHI live te krijgen
Zeker, RobertNL hebben we al blauw gekregen dus dat is stap 1quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:19 schreef hiddit het volgende:
Ahaa we zijn weer terug hierneem aan dat jullie hard bezig zijn aan CHI live te krijgen
Vind zijn blauw mooierquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zeker, RobertNL hebben we al blauw gekregen dus dat is stap 1
Dan wachten wij met smartquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zeker, RobertNL hebben we al blauw gekregen dus dat is stap 1
Bedanktquote:Op dinsdag 8 september 2015 08:22 schreef Dromer het volgende:
Ja verdorie.. chinese phone-topic is zo te zien al verplaatst. Ik wacht in spanning af.
En veel plezier/succes Robert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |