Froome weegt never nooit 71 kilo, dat is het getal wat ze graag in de media rondspuien omdat dit de prestaties wat geloofwaardiger maakt.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En toch weegt zo'n Froome 71 kg, dat weeg ik ook
Ik geloof nooit dat Froome boven de 70 zit.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En toch weegt zo'n Froome 71 kg, dat weeg ik ook
Aw yiss.. trololol de teambus van Sky ontploft op dit moment.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef Spies het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:54:10hope now critics of @albertocontador will shut up. @chrisfroome just showed what it means to do 2 Grand Tour consecutively. #3GTchalenge reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:00:27and Alberto hasn't be so ashamed as Chris today, Alberto has been fighting till Paris. This guy is gone. Shame on you @SkyProCycling reageer retweet
Ik postte nog dat 'ie voorin moest zitten in de afdaling, omdat 'ie anders een oor aangenaaid kreegquote:
Zag nu een artikel dat hij 67,5 kg weegt, had hem eigenlijk nog lichter verwacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Froome boven de 70 zit.
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:06 schreef DeeBee het volgende:
Spaanse hommo's lekker aanvallen in de afdaling, ze zijn BANG voor Tom.
Menchov weet er alles van.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.
Flikken ze altijd, in de tijd van Heras werd hij volgens mij ook nog eens chanant geholpen door landgenoten (was toen vs. Menchov o.a. ja).quote:Op woensdag 2 september 2015 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.
HAHA, een bruggenhoofd! aldus Herbert...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tactiek van het mannetje vooruit sturen werkt.
nogal jaquote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom laat zich hier wel piepelen.
Zo ver er nog sprake is van een peleton...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, wel bij de meesten van het peloton, maar er rijden er dus 6 of 7 voor.
Naja piepelen. Er gingen er gewoon een paar beter bergaf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
blijft n hollandse ziekte, niet kunnen dalenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja piepelen. Er gingen er gewoon een paar beter bergaf.
Tja, als je in je eentje tegen een stuk of 15 spanjaarden rijdt...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had 'ie maar beter moeten opletten.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit deden ze ook bij Menchov. Walgelijk.
Hij zat sowieso te ver van achteren. Had moeten weten dat dit de lastigste afdaling van de dag was.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
5e van achteren zag ik hemquote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dumoulin zat op de top wel goed vooraan.
Ja, dit had 'ie echt aan kunnen zien komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zat sowieso te ver van achteren. Had moeten weten dat dit de lastigste afdaling van de dag was.
Pozzovivoquote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Is er nog iemand die wel moet rijden in het groepje Dumoulin?
Van de week nam Dumoulin volgens mij ook niet al teveel risico (die etappe dat Sagan omver werd gereden). Volgens mij wil hij z'n WK ook niet echt hypothekeren door als een debiel die afdalingen in te gaan...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pozzovivo en zijn knechtquote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Tom zelf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Nee die zijn zojuist bij m weggereden.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Omdat het in het nadeel is van onze Nederlander.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef Bugno het volgende:
Waarom vindt iedereen aanvallen in de achtervolging zo walgelijk? Afdalen hoort ook bij koersen..
Goed opletten en in de juiste positie zitten scheelt ook enorm.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef Sked het volgende:
Het is wel weer duidelijk hoe belangrijk ploegmaats zijn
Kenny van Hummel kan geweldig dalen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
blijft n hollandse ziekte, niet kunnen dalen
Dit dusquote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje onbevredigend dat hij er uitgerekend niet bergop wordt afgereden
Hier gaat hij veel tijd verliezen. Of hij nu op kop rijdt of niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef DeeBee het volgende:
Nu op kop rijden.
Beter spaart hij z'n krachten gewoon voor die laatste 2 klimmetjes, nog 20 kilometer klimmen ofzo, beter rijdt hij daar gewoon een goede 'tijdrit' omhoog.
Oleg wordt MAD!twitter:tinkoff_saxo twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:17:04Unbelievable! @sergiompaulinho abandons @lavuelta after being hit by reckless TV motorbike! What shall we do now? (More info to follow) reageer retweet
Pozzovivo niet te vergetenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Tjongejonge, hoe kan je nou de enige zijn die compleet de slag mist
Lel.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Allang gelost, rijdt op 4 minuten van Rodriguez/Valverde
Niet weer hequote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef baggerbaas het volgende:
Oleg wordt MAD!twitter:tinkoff_saxo twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:17:04Unbelievable! @sergiompaulinho abandons @lavuelta after being hit by reckless TV motorbike! What shall we do now? (More info to follow) reageer retweet
Nee.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef Cavaliers het volgende:
Torres ook mee, zat hij in de ontsnapping?
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef baggerbaas het volgende:
Oleg heeft zijn spiksplinternieuwe B&O gesloopt nuquote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef baggerbaas het volgende:
Samen dan. Dan heb je echt niet opgelet. 8 man vooruit tegen 2 die het missenquote:
Oleg heeft zijn gouden AK47 al uit de kofferbak gehaald.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef baggerbaas het volgende:
Heb houd niet op, niet vanzelf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef baggerbaas het volgende:
of hij wil de ploegleiderquote:Op woensdag 2 september 2015 17:22 schreef Wombcat het volgende:
Hij zit nu ook achterin de groep, zal ook wel niet meer al te goed zijn.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn..quote:Op woensdag 2 september 2015 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou ook te mooi en ongeloofwaardig zijn om waar te zijn.
Hoezo ongeloofwaardig? Eindelijk hebben de nederlandse wielrenners de doping van de schaatsersquote:Op woensdag 2 september 2015 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n transformatie kost tijd, als het al slim is om echt een transformatie te maken tot klassementsrenner.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:23 schreef TargaFlorio het volgende:
en de hockeyers...en de zwemmers...en de hardlopers :-)quote:Op woensdag 2 september 2015 17:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo ongeloofwaardig? Eindelijk hebben de nederlandse wielrenners de doping van de schaatsers
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:21:26Believe you or NOT? But Sergio Paulinho was hit today by TVE motorcycle and end up at hospital w 17 stitches. What a messy and shallow race! reageer retweet
Losada werd vooraan gelost, is niet zo gek.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:24 schreef DeeBee het volgende:
Gaat niet hard in die groep van Rodriguez als Bennett er nog aanhangt.
het valt me nog mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:21:26Believe you or NOT? But Sergio Paulinho was hit today by TVE motorcycle and end up at hospital w 17 stitches. What a messy and shallow race! reageer retweet
Ik zou waarschijnlijk compleet flippen als ik Oleg wasquote:Op woensdag 2 september 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
Ha, een motor van TVE, daar zijn vast mooie beelden van.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:25 schreef baggerbaas het volgende:
Hola gebruiken.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef Slomy het volgende:
Potverdomme zit in Italie en de vuelta zenden ze hier nergens uit. En natuurlijk zijn de NOS en Sporza geblokkeerd om in het buitenland te kijken.
Hij heeft helemaal niks gedaan in die groep.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft wel veel energie gekost.
https://www.procyclinglive.com/livestream/quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef Slomy het volgende:
Potverdomme zit in Italie en de vuelta zenden ze hier nergens uit. En natuurlijk zijn de NOS en Sporza geblokkeerd om in het buitenland te kijken.
Movistar faalt sowieso altijd.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat hebben Katusha en Movistar dan weer mooi verneukt.
Slim googlen er is ergens zon overzicht site met (illegale) streams/links. Iemand?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef Slomy het volgende:
Ook niet echt een combine, rijden elkaar eerder in de wielen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat hebben Katusha en Movistar dan weer mooi verneukt.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat Tom de Vuelta gaat winnen.
Anders neemt Slobeend een maand een Sjoerd Mossou UI
Hola.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Slim googlen er is ergens zon overzicht site met (illegale) streams/links. Iemand?
Edit: zie momo
Neequote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb opeens zo'n GEVOEL dat Tom de Vuelta gaat winnen.
Anders neemt Slobeend een maand een Sjoerd Mossou UI
We moeten wel realistisch blijven, wat we hier zien is al ontzettend bijzonder, er na 5 van zulke cols nog aanhangen bij de toppers.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wel achteraan en het lijkt wat moeilijker te gaan
google op procyclinglivequote:Op woensdag 2 september 2015 17:27 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Slim googlen er is ergens zon overzicht site met (illegale) streams/links. Iemand?
Edit: zie momo
Oh absoluut!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:28 schreef DeeBee het volgende:
[..]
We moeten wel realistisch blijven, wat we hier zien is al ontzettend bijzonder, er na 5 van zulke cols nog aanhangen bij de toppers.
Froome had gewoon maar mazzel dat Tom zo snel uit de tour viel.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:28 schreef Jason22 het volgende:
Tom blijft Froome voor in de deze etappe!
ik nietquote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Momo... het volgende:
Als Tom op het podium van de Vuelta eindigt neem ik een maand een Tom UI, doen er meer mensen mee?
Een maand maar?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Momo... het volgende:
Als Tom op het podium van de Vuelta eindigt neem ik een maand een Tom UI, doen er meer mensen mee?
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Momo... het volgende:
Theo Eltink zou Froome zelfs voorblijven vandaag.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:28 schreef Jason22 het volgende:
Tom blijft Froome voor in de deze etappe!
Cavaliers en ik doen mee als Tom de Vuelta wint.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Momo... het volgende:
De rest van het jaar. I'm inquote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Momo... het volgende:
Ik ga voor een jaar, met optie op verlenging.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Momo... het volgende:
Ik neem dan voor altijd een Tom UI.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Momo... het volgende:
Theo was dan ook een fantastisch talent. De Beer van Middelbeers.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Theo Eltink zou Froome zelfs voorblijven vandaag.
Eens. Als Quintana wint nemen we ook allebei een Quintana UIquote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Cavaliers en ik doen mee als Tom de Vuelta wint.
Om het podium geven wij niks.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Theo was dan ook een fantastisch talent. De Beer van Middelbeers Westelbeers.
een paar maanden dusquote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem dan voor altijd een Tom UI.
Ik zou dit zonde vinden van Alisonquote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik neem dan voor altijd een Tom UI.
Remmert Wielinga, niet te vergeten.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Theo Eltink zou Froome zelfs voorblijven vandaag.
Denk het ook wel inderdaad. Zou zeker mogelijk moeten zijn, pakt sowieso wel 2 minuten in de tijdrit op de Quintana's en Aru's van de wereld.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:30 schreef Reya het volgende:
Toch serieus, top-5 moet sowieso mogelijk zijn met de huidige ontwikkelingen. Er komt tenslotte ook nog een tijdrit aan.
Een Quintana UI neem ik voor een kwartier.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Eens. Als Quintana wint nemen we ook allebei een Quintana UI
Vergaat de wereld over een paar maanden?quote:
Lafaard.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Quintana UI neem ik voor een kwartier.
Als Miguel ooit de Vuelta wint neem ik die wel een maand natuurlijk.
't gaat niet zo goed met fok.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vergaat de wereld over een paar maanden?
Jij mag dat doen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Lafaard.
Bij winst gewoon een volle maand.
Dat is een loper hoor ik net.quote:
Haha, dat is écht geen loper.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:32 schreef DeeBee het volgende:
Ow, laatste klim is een loper volgens Martijn, ik schrijf Tom alvast op.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:33 schreef kibo het volgende:
Iemand nog even een profieltje vd slotklim?
Laffe betquote:Op woensdag 2 september 2015 17:34 schreef Slobeend het volgende:
Als Robin Haase de US Open wint neem ik een maand een Martin Simek UI.
Dat was Cousin.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Iets voor Sicard dus (of wie was dat ook alweer vrijdag met die rare val).
Nou vooruit een week.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
En jij doet mee.
Mani en Stijn bij voorkeur ook.
Zo zijn lopers in 2015.quote:
Lekker 11% met het buitenblad opknallen, geen probleem johquote:Op woensdag 2 september 2015 17:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, dat is écht geen loper.
Riccardo Riccò vindt dit leuk.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lekker 11% met het buitenblad opknallen, geen probleem joh
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:35:43I'm considering now to take the team off the #Vuelta2015 . Boycott #ASO for this. They pay us NO money for the race and even damage riders reageer retweet
Zal Majka leuk vinden.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:35:43I'm considering now to take the team off the #Vuelta2015 . Boycott #ASO for this. They pay us NO money for the race and even damage riders reageer retweet
Olegquote:Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Olegquote:Op woensdag 2 september 2015 17:37 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik een Armstrong UI. Oh wait.....quote:Op woensdag 2 september 2015 17:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Als Tom vandaag wint neem ik een John Bernard UI.
Nog steeds aan de afdaling bezig.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:39 schreef Slobeend het volgende:
Waar is Atapuma gebleven eigenlijk?
Dan kan Aru de rit winnenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Astana gaat nu achter Landa aan, die mij vooraan de sterkste lijkt. Dat is nog eens briljante ploegentactiek.
#samenverliezen #vinomadquote:Op woensdag 2 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Astana gaat nu achter Landa aan, die mij vooraan de sterkste lijkt. Dat is nog eens briljante ploegentactiek.
Zoals voorspeld.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oleg trekt nog zijn hele ploeg terug uit Vuelta
Klim moet nog beginnenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:40 schreef TLC het volgende:
Nog maar 10 km, het gaat er steeds vrolijker uitzien voor Tom
Ik verwacht vooral Aru/Majkaquote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verwacht Chaves toch wel weer, Piti is te laf en wacht tot laatste kms. Kientana slechts speldenprikjes
Niemand zal nog lekker op zn fiets zitten denk ikquote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef DeeBee het volgende:
Tom ziet er wel een beetje uitgepierd uit.
Ach ja Astana, waar ze Nibali na 1 mindere dag bij het vuil zetten en dan maar gokken op Fuglsang die de volgende rit gelijk achteruit ging fietsen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zondag viel Valverde wel vroeg aan, dat was nou niet echt een succes. Dus wel redelijk logisch dat hij afwacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verwacht Chaves toch wel weer, Piti is te laf en wacht tot laatste kms. Kientana slechts speldenprikjes
Landa gaat weg, on bad terms. Dus die rijdt voor zichzelf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat ze in de pers roepen hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn als wat hun daadwerkelijke gedachte is.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:43 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ach ja Astana, waar ze Nibali na 1 mindere dag bij het vuil zetten en dan maar gokken op Fuglsang die de volgende rit gelijk achteruit ging fietsen.
100%quote:Op woensdag 2 september 2015 17:45 schreef Evertjan het volgende:
Hoe groot is de kans dat Tom nog in het rood rijd??
50%, het is wel of nietquote:Op woensdag 2 september 2015 17:45 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat hij deze klim sowieso wel in het rood rijdtquote:Op woensdag 2 september 2015 17:45 schreef Evertjan het volgende:
Vino en Nibali lijkt me geen goed huwelijk, ook al is het gewoon zijn paradepaardje.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:45 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ze in de pers roepen hoeft natuurlijk niet hetzelfde te zijn als wat hun daadwerkelijke gedachte is.
Deze klim ook qua truiquote:Op woensdag 2 september 2015 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij deze klim sowieso wel in het rood rijdt
qua inspanning
Wat matigquote:
Krijgt wel de deksel op de neus bij een speldenprikje van Aru, maar achquote:Op woensdag 2 september 2015 17:48 schreef Cavaliers het volgende:
Maar Dumoulin hoort bij de beste tien klimmers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |