Froome weegt never nooit 71 kilo, dat is het getal wat ze graag in de media rondspuien omdat dit de prestaties wat geloofwaardiger maakt.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En toch weegt zo'n Froome 71 kg, dat weeg ik ook
Ik geloof nooit dat Froome boven de 70 zit.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En toch weegt zo'n Froome 71 kg, dat weeg ik ook
Aw yiss.. trololol de teambus van Sky ontploft op dit moment.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef Spies het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 16:54:10hope now critics of @albertocontador will shut up. @chrisfroome just showed what it means to do 2 Grand Tour consecutively. #3GTchalenge reageer retweet
twitter:olegtinkov twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:00:27and Alberto hasn't be so ashamed as Chris today, Alberto has been fighting till Paris. This guy is gone. Shame on you @SkyProCycling reageer retweet
Ik postte nog dat 'ie voorin moest zitten in de afdaling, omdat 'ie anders een oor aangenaaid kreegquote:
Zag nu een artikel dat hij 67,5 kg weegt, had hem eigenlijk nog lichter verwacht.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Froome boven de 70 zit.
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:06 schreef DeeBee het volgende:
Spaanse hommo's lekker aanvallen in de afdaling, ze zijn BANG voor Tom.
Menchov weet er alles van.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.
Flikken ze altijd, in de tijd van Heras werd hij volgens mij ook nog eens chanant geholpen door landgenoten (was toen vs. Menchov o.a. ja).quote:Op woensdag 2 september 2015 17:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was nogal voorspelbaar dat ze dat zouden doen. Is niet het eerst dat dit gebeurt in de Vuelta.
HAHA, een bruggenhoofd! aldus Herbert...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De tactiek van het mannetje vooruit sturen werkt.
nogal jaquote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom laat zich hier wel piepelen.
Zo ver er nog sprake is van een peleton...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, wel bij de meesten van het peloton, maar er rijden er dus 6 of 7 voor.
Naja piepelen. Er gingen er gewoon een paar beter bergaf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
blijft n hollandse ziekte, niet kunnen dalenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naja piepelen. Er gingen er gewoon een paar beter bergaf.
Tja, als je in je eentje tegen een stuk of 15 spanjaarden rijdt...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Had 'ie maar beter moeten opletten.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef Mani89 het volgende:
Dit deden ze ook bij Menchov. Walgelijk.
Hij zat sowieso te ver van achteren. Had moeten weten dat dit de lastigste afdaling van de dag was.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
5e van achteren zag ik hemquote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dumoulin zat op de top wel goed vooraan.
Ja, dit had 'ie echt aan kunnen zien komen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zat sowieso te ver van achteren. Had moeten weten dat dit de lastigste afdaling van de dag was.
Pozzovivoquote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Is er nog iemand die wel moet rijden in het groepje Dumoulin?
Van de week nam Dumoulin volgens mij ook niet al teveel risico (die etappe dat Sagan omver werd gereden). Volgens mij wil hij z'n WK ook niet echt hypothekeren door als een debiel die afdalingen in te gaan...quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pozzovivo en zijn knechtquote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Tom zelf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Nee die zijn zojuist bij m weggereden.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Omdat het in het nadeel is van onze Nederlander.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef Bugno het volgende:
Waarom vindt iedereen aanvallen in de achtervolging zo walgelijk? Afdalen hoort ook bij koersen..
Goed opletten en in de juiste positie zitten scheelt ook enorm.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef Sked het volgende:
Het is wel weer duidelijk hoe belangrijk ploegmaats zijn
Kenny van Hummel kan geweldig dalen.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
blijft n hollandse ziekte, niet kunnen dalen
Dit dusquote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Beetje onbevredigend dat hij er uitgerekend niet bergop wordt afgereden
Hier gaat hij veel tijd verliezen. Of hij nu op kop rijdt of niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef DeeBee het volgende:
Nu op kop rijden.
Beter spaart hij z'n krachten gewoon voor die laatste 2 klimmetjes, nog 20 kilometer klimmen ofzo, beter rijdt hij daar gewoon een goede 'tijdrit' omhoog.
Oleg wordt MAD!twitter:tinkoff_saxo twitterde op woensdag 02-09-2015 om 17:17:04Unbelievable! @sergiompaulinho abandons @lavuelta after being hit by reckless TV motorbike! What shall we do now? (More info to follow) reageer retweet
Pozzovivo niet te vergetenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef GotenSSJ het volgende:
Tjongejonge, hoe kan je nou de enige zijn die compleet de slag mist
Lel.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Allang gelost, rijdt op 4 minuten van Rodriguez/Valverde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |