Nee. Maar die schaamte is wel terecht.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef netchip het volgende:
Is het normaal dat je ongeduldig en onzeker wordt als je verliefd bent? Het is echt beschamend.![]()
Ja, die schaamte is zeker terecht.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee. Maar die schaamte is wel terecht.
Hmm, ik denk dat je me iets wanhopiger inschat dan dat ik daadwerkelijk ben... No offence verderquote:Op donderdag 3 september 2015 21:43 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ach ja ik schijn hier weleens wat los te maken af en toe. En eerst was ik net als scarymary dat ik echt overal heel precies en duidelijk op reageerde. Maar dat ging bepaalde mensen tegenstaan die bij elkaar hoorden en dan is het niet zo fijn meer om dat te doen. Is nu tegenwoordig heel anders trouwens hoor, ik spreek over 1,5 jaar geleden.
En ik zeg helemaal niet dat het valse hoop is. Het kan best zo zijn dat jullie gewoon bij elkaar blijven. Maar soms is het nou eenmaal niet helemaal wat je verwacht. Jij bent nog niet superoud neem ik aan? Dus dan heb je nog tijd voor andere mensen voor het geval dat... Maar daar moet je nu niet vanuit gaan, want het gaat nog enigszins mooi toch.
En ik weet niet echt of hij trollde (heb dus maar heel weinig gelezen), maar soms worden hier dingen ook wel als trollen gezien als ze negatief zijn maar wel realiteitszin bevatten om het zo maar te zeggen. Hoe dan ook zoals je op mij overkomt geloof ik best dat hij heel blij met jou kan zijn en dat je sowieso niet alleen oud hoeft te worden (met hem of met een ander, je denkt gewoon wel goed na dus er zijn zat mogelijkheden voor jou).
Doe ik ook niet hoor, je weet hoe ik ben.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Trek het je niet teveel aan, het is niet persoonlijk hier,alleen sommige mensen reageren weleens anders dan anderen hier...
Lastig die situatie van jou in te schatten. Hoe lang kennen jullie elkaar? Laat hij niets meer horen?
Ik schat je niet wanhopig in hoor, serieus niet. Wat ik zei geldt voor het algemeen in die situatie (naar mijn idee).quote:Op donderdag 3 september 2015 21:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je me iets wanhopiger inschat dan dat ik daadwerkelijk ben... No offence verder
Maar dat is het juist. Hij wijst me min of meer af, met dezelfde cliché-uitspraken als de rest van de mannen deed. Aan de ene kant denk ik: gewoon laten varen, genoeg vissen in de zee. Aan de andere kant denk ik: Hij heeft echt een hele lange relatie achter de rug, waar hij met veel moeite uit is gekomen. Dan kan ik het me wel voorstellen namelijk.
Hij reageert niet meer/kortaf op whatsapp, maar daar tegenover staat weer dat hij altijd bezig is.
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook, maar mijn (uiteraard irrationele) gedachten zeiden dus dat hij net ietsjes anders is dan de rest.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ik schat je niet wanhopig in hoor, serieus niet. Wat ik zei geldt voor het algemeen in die situatie (naar mijn idee).
Maar een man is nooit te druk voor een meid tenzij hij de meid niet echt leuk vindt.
En als ie kortaf doet en je wel leuk vindt dan.. dat kan niet. Je hebt altijd wel een beetje normale tijd.
Dus ja je wordt misleidt en weet gewoon niet goed hoe je het in moet schatten (wat realistisch is om te geloven en wat niet) door je gebrek aan echte liefde om het zo maar te zeggen.
Ik zeg je dat je verneukt wordt.
Dat is waar. Ik had moeten weten dat jij daar schijt aan hebt. En ik weet hoe jij bent qua twijfelsquote:Op donderdag 3 september 2015 21:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Doe ik ook niet hoor, je weet hoe ik ben.Maar andere leden kunnen er wellicht wat minder tegen, en als iets niet goed is om te hebben is het kliekjesgedrag wel
We kennen mekaar al sinds maart, toen hij op een festival de deur binnenstormde met de mededeling dat hij eten voor ons had gemaakt. Toen had ik al iets van:Niet omdat hij aantrekkelijk is, nee omdat hij dus een hele positieve uitstraling heeft.
Ondertussen praatten we met mekaar via facebook (omdat afstand en hij heeft het fucking druk), kwamen we mekaar zo nu en dan tegen en sinds de laatste maand trokken we erg naar mekaar toe en spraken we af.
Hij heeft, zoals ik al zei, cliché dingen gezegd en me zo goed als afgestoten, dat maakt me ergens onzeker. Want niks is zo kut om aan iemand te blijven trekken en te janken terwijl hij bij nader inzien toch niet leuk vond.
En wat als ik de figuurlijke stekker eruit trek en hij blijkt me toch leuk te vinden etc?
Ik haat dilemma's. En kun je je voorstellen dat ik nu nog niet eens verliefd ben?
Dit snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef jodelahity het volgende:
Wil trouwens toch even zeggen dat faxie dit dus heeft bewerkstelligd. Hij stelde iets (misschien deels met verkeerde motieven, maar desondanks wel met de juiste kern) aan de kaak en ik ging daar slechts op in. Nu riskeer ik om weer te zakken in aanzien zeg maar wat ik net heb opgebouwd bij jou hehe maar ik zeg gewoon altijd wat ik denk dat terecht en eerlijk is
Hij had uiteindelijk gewoon gelijk met de verkeerde intenties om het zo maar te zeggen.quote:
Nah zo erg is het ook weer niet, ben alleen een beetje labiel voor mijn doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:32 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik had moeten weten dat jij daar schijt aan hebt. En ik weet hoe jij bent qua twijfels
Het enige dat je kunt doen is aangeven hoe jij erin staat en hopen dat hij hetzelfde heeft. Maar als hij net weer vrijgezel is na een lange moeizame relatie denk ik dat hij er nog niet klaar voor is. Dat sluit echter niet uit dat hij dat nooit zal zijn. We hebben het er zondag wel over, maar probeer niet teveel te twijfelen
Ik heb het voor de zekerheid herlezen maar kan me er niet in vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:36 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hij had uiteindelijk gewoon gelijk met de verkeerde intenties om het zo maar te zeggen.
Jij ziet nu ook in dat de persoon die je leuk vindt misschien niet voor eeuwig is..
Hij lachte toen je zei dat je voor eeuwig bij hem in de armen wou liggen...
Dat werd gezien als getroll terwijl het uiteindelijk wel enigszins bleek te kloppen (ook al is dat niet leuk misschien en misschien bracht hij het ook lullig)
Maar naar mijn idee kan er toch wel enigszins krediet naar hem gaan om dit op die manier aan te wakkeren en de kern te pakken..
Bedoel dat niet verkeerd voor jou dus trouwens, om maar even duidelijk te zijn. Maar nu je het herleest kan je het ook enigszins zo bekijken zoals ik ernaar kijk?
Hij zei, voor wat me bijstaat, gewoon dat elke meid zegt dat ze bij die ene persoon blijven terwijl erna alsnog veel anderen volgen... iets wat normaal gesproken ook zo het geval is. Emoties nemen de overhand en daarna volgen nog genoeg anderen waarbij dat ook zo is. Zeker juist bij je eerste echte..quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb het voor de zekerheid herlezen maar kan me er niet in vinden eigenlijk.
Mij moet je overigens niet al te serieus nemen met dat soort opmerkingen, ik sta erom bekend om soms lekker te overdrijven.
Edit: Fax als je er bent, kun je je posts even toelichten?
Juist ja, de freak uithangen. Als er ook maar 1 ding bloed irritant is, zijn het wel mensen die ongevraagd mij blijven aankijken en "bemoeien" met wat ik doe en me constand opserveren zoals jij dat nu omschrijft. Ik kan daar bloed link om worden en zal er zeer zeker wat van zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik tegenover iemand ga zitten is dat niet om ze meteen mee uit te vragen hoor. Soms ook gewoon puur om te kijken waar ze mee bezig zijn, of ze oogcontact zoeken, en als er reden toe is, bijvoorbeeld als iemand bepaalde spullen mee heeft of wat aan het eten/drinken is e.d. ga ik er een gesprek mee aan.
Qua woordgebruik soms.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hij zei, voor wat me bijstaat, gewoon dat elke meid zegt dat ze bij die ene persoon blijven terwijl erna alsnog veel anderen volgen... iets wat normaal gesproken ook zo het geval is. Emoties nemen de overhand en daarna volgen nog genoeg anderen waarbij dat ook zo is. Zeker juist bij je eerste echte..
Weet niet of je overdrijft trouwens, bij mij sta je daar nog niet bekend om, maar ik heb ook nog niet zo heel veel van je gelezen. Van wat ik nu gezien heb overdrijf je niet maar ben je juist heel correct met wat je stelt.
Bedoel je herleest zelfs zaken en vraagt een persoon waarvan je vindt dat die trollt om nog te reageren (herformuleren). Welk persoon die overdrijft (dingen niet serieus neemt) doet dat
quote:Op donderdag 3 september 2015 23:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Qua woordgebruik soms.Maar ik heb dat niet gezegd toch? Ik zei alleen dat ik me goed bij hem voelde, en dat ik niet weet wat ik met hem aanmoet.
quote:[quote]Op donderdag 3 september 2015 20:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Daar zoek ik niet naar. Is een mooie bijkomstigheid maar dat is echt niet mijn doel. Dit is iemand bij wie ik voor eeuwig in zijn armen kan liggen zwijmelen, om het zo maar te benoemen.
Dat is dus dat overdrijven waar ik op doelde. Helaas nemen de meeste mensen dat net iets te serieus.quote:
Als je mijn vriendin zou zijn zou ik het heel leuk vinden als je op die manier zou overdrijven bij anderen en online hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 23:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat is dus dat overdrijven waar ik op doelde. Helaas nemen de meeste mensen dat net iets te serieus.
Ben je nou sarcastisch?quote:Op donderdag 3 september 2015 23:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Als je mijn vriendin zou zijn zou ik het heel leuk vinden als je op die manier zou overdrijven bij anderen en online hoorNiks mis mee
Lol ik ben volgens mij zelden tot nooit sarcastisch hier. Ik vind dat 1 van de laagste soorten van humor die er is. Dus ik zeg dat ik het fijn zou vinden als een meid extra duidelijk maakt dat ze mij leuk vindt komt het op neer, wat niet zo raar is toch?quote:
Niet mee eens. Als je in het OV een gesprek voert op niet-fluistertoon (die heb je ook hoor) dan mag je er gewoon vanuit gaan dat mensen meeluisteren. Het merendeel van de mensen weet dat gewoon en zeggen meteen aan de telefoon al van: ''ik zit in de bus'' waar de andere dus al weet van: oke, hij kan niet vrijuit praten. Ik hoorde laatst een meid tegen haar vriend klagen over haar werk en wat voor kutbedrijf het wel niet was maar dat de klanten wel gelijk hadden maar zij daar ook niks over kon doen. De hele coupe kon meegenieten, was lekker hard. Dus ja niet echt slim he. Maar ik bemoei me er niet mee achteraf hoor. Dat weet je van het OV: openbaar. Dus gesprekken die je niet wilt voeren, doe je ook niet in het OV.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:50 schreef ook_gek het volgende:
Wat ook irritant is, zijn mensen die mee luisteren met een gesprek die ik heb met m'n vriendin en zich er opeens mee denken te bemoeien.
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:12 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Lol ik ben volgens mij zelden tot nooit sarcastisch hier. Ik vind dat 1 van de laagste soorten van humor die er is. Dus ik zeg dat ik het fijn zou vinden als een meid extra duidelijk maakt dat ze mij leuk vindt komt het op neer, wat niet zo raar is toch?
Oke voor het geval we elkaar verkeerd begrijpen..quote:Op donderdag 3 september 2015 23:17 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen
Wederom snap je het weer niet. Ik voerde een normaal rustig gesprek met m'n vriendin. Met een gedempte stem om geen overlast te geven. Dan vind ik het al onbeleefd om mee te luisteren maar goed als dat soort personen daar gelukkig van worden, prima. Maar als ze midden in een gesprek zich er opeens mee gaan bemoeien vind ik dat asocial! Bemoei je gewoon met je eigen zaken.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als je in het OV een gesprek voert op niet-fluistertoon (die heb je ook hoor) dan mag je er gewoon vanuit gaan dat mensen meeluisteren. Het merendeel van de mensen weet dat gewoon en zeggen meteen aan de telefoon al van: ''ik zit in de bus'' waar de andere dus al weet van: oke, hij kan niet vrijuit praten. Ik hoorde laatst een meid tegen haar vriend klagen over haar werk en wat voor kutbedrijf het wel niet was maar dat de klanten wel gelijk hadden maar zij daar ook niks over kon doen. De hele coupe kon meegenieten, was lekker hard. Dus ja niet echt slim he. Maar ik bemoei me er niet mee achteraf hoor. Dat weet je van het OV: openbaar. Dus gesprekken die je niet wilt voeren, doe je ook niet in het OV.
Ik ben wellicht een beetje te nuchter of te liefdeloos om me dit voor te stellen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:20 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Oke voor het geval we elkaar verkeerd begrijpen..
Ik heb jou als vriendin en ik zeg op dit forum dat ik voor eeuwig met jou in mijn armen wil liggen..
Dan kan jij dat als negatief zien?
Als iemand stelt van: dat is mooi dat je dat zo ziet.
Dan kan jij geloven dat hij dat niet kan geloven terwijl de vriendin (ik in dit geval) dus heel erg mooi zit te patsen juist voor de vriend![]()
![]()
Behalve als ik het ben... Dan ren je keihard weg ;Pquote:Op donderdag 3 september 2015 23:22 schreef jodelahity het volgende:
Ik denk dat je het verkeerd leest of interpreteert.. wat ik zeg is namelijk vrijwel alleen maar als positief te zien voor jou, en ik bedoel het sowieso positief.
Als een meid zegt dat ze het gevoel heeft dat ze voor eeuwig bij me wil blijven weet ik niet wat ik daar negatief op moet zeggen.. ook niet op een sarcastische manier...
Jij bent één van de meest vriendelijke personen die ik ken op dit forum. Ik heb niet het idee dat ik weg zou rennen. Ook als je lichamelijk iets zou hebben, zou me niet uitmaken, omdat ik je mag. Dus je moet niet dat soort dingen gaan zeggenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:28 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Behalve als ik het ben... Dan ren je keihard weg ;P
Oh, ik dacht dat je haar aan de telefoon had. Maar goed, mengen in het gesprek doe ik ook echt niet. Meeluisteren voorkom je gewoon niet in het OV.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wederom snap je het weer niet. Ik voerde een normaal rustig gesprek met m'n vriendin. Met een gedempte stem om geen overlast te geven. Dan vind ik het al onbeleefd om mee te luisteren maar goed als dat soort personen daar gelukkig van worden, prima. Maar als ze midden in een gesprek zich er opeens mee gaan bemoeien vind ik dat asocial! Bemoei je gewoon met je eigen zaken.
Trouwens waar komt opeens de telefoon vandaan? Ik zat samen met haar in de tram.
Die uitspraak moet je ook weer niet te serieus nemen hequote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent één van de meest vriendelijke personen die ik ken op dit forum. Ik heb niet het idee dat ik weg zou rennen. Ook als je lichamelijk iets zou hebben, zou me niet uitmaken, omdat ik je mag. Dus je moet niet dat soort dingen gaan zeggenJe maakt jezelf er minder blij mee en je zegt dingen die anderen niet denken.
UI? Ik plaats hier gewoon wat ik vindt zonder na te denken ja, zoals ik het op dat moment zie.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:37 schreef jodelahity het volgende:
Deezertje, is jouw UI echt hoe je je voelt?
*gniffel*quote:Op donderdag 3 september 2015 23:40 schreef jodelahity het volgende:
Oke mevrouw broccoli ik zal je niet te serieus nemen
heheheheh
Nee je avatar bedoel ikquote:Op donderdag 3 september 2015 23:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
UI? Ik plaats hier gewoon wat ik vindt zonder na te denken ja, zoals ik het op dat moment zie.
Snel overheen gepraat. Heb ik weer een blauwtje gelopenquote:Op donderdag 3 september 2015 23:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
*gniffel*
Ben benieuwd naar het antwoord van Fax
Mwah, ik doe me soms blijer voor dan dat ik me echt voel ja. Kan moeilijk teneergeslagen lopen, met die uitstraling zal ik nooit slagenquote:
Nee maar je kan in ieder geval een beter plaatje vinden dan zo'n 9 bij 9 pixl plaatje of wat is het. Mijn plaatje is ook niet bijsterend ofzo maar in ieder geval wel enigszins tof (vind ik zelf). Jij kan ook wel een betere vinden dan zo'n nerdicoon tochquote:Op donderdag 3 september 2015 23:46 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mwah, ik doe me soms blijer voor dan dat ik me echt voel ja. Kan moeilijk teneergeslagen lopen, met die uitstraling zal ik nooit slagen
Ik zit op mn werkquote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Mij moet je overigens niet al te serieus nemen met dat soort opmerkingen, ik sta erom bekend om soms lekker te overdrijven.
Nee hoor, jij bent speciaalquote:Op donderdag 3 september 2015 23:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Qua woordgebruik soms.Maar ik heb dat niet gezegd toch? Ik zei alleen dat ik me goed bij hem voelde, en dat ik niet weet wat ik met hem aanmoet. Als hij niet met me verder wil, dan is dat maar zo. Kan mij dat verrotten. Iets met vissen en zee. Ik heb genoeg 'meegemaakt' om amper/niet meer met mijn emoties te reageren.
En dat is hetgene waar Fax -imo- de plank misslaat. Hij gaat er vanuit dat ik de zoveelste wanhopige bakvis ben (althans dat lees ik erin dan) en dat ik me niet moet aanstellen.
Ik vind dat plaatje goed bij hem passen.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee maar je kan in ieder geval een beter plaatje vinden dan zo'n 9 bij 9 pixl plaatje of wat is het. Mijn plaatje is ook niet bijsterend ofzo maar in ieder geval wel enigszins tof (vind ik zelf). Jij kan ook wel een betere vinden dan zo'n nerdicoon toch
broccoli is gezond. een superfood.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jij bent één van de meest vriendelijke personen die ik ken op dit forum. Ik heb niet het idee dat ik weg zou rennen. Ook als je lichamelijk iets zou hebben, zou me niet uitmaken, omdat ik je mag. Dus je moet niet dat soort dingen gaan zeggenJe maakt jezelf er minder blij mee en je zegt dingen die anderen niet denken.
quote:
Dat weet ik zo net niet, genoeg (vooral mannen) die uit jaloezie dan geïrriteerd reageren.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat maakt t de rest uit?
Daarbij vinden ze t enkel leuk als ze t opeen afstandje kunnen bekijken.
Hoe is je timing? Wees gewoon lekker jezelf zonder toneelstukjes om je groter of beter voor te doen dan het lijkt.quote:
Ik ben drukker en sta in ploegenquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:52 schreef jodelahity het volgende:
Je zit om 12 uur nog op je werk faxie? Wat voor baggerwerk heb je? Of verdien je nog meer dan ik?
quote:
Wat zei ik ook alweer?quote:Op donderdag 3 september 2015 22:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oooh wat stom van ons! We zitten er helemaal naast! Je hebt zo gelijk. Nee serieus, je hebt he-le-maal gelijk!quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:58 schreef syndroom het volgende:
Dat weet ik zo net niet, genoeg (vooral mannen) die uit jaloezie dan geïrriteerd reageren.
Moet je maar even teruglezenquote:
Waarom denk je dat ik je een troll noemde?quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Plaats pics op Fok. Genoeg Fokkers die wel zin hebben
Nee man, de meeste mannen (waaronder ik) zullen het juist mooi vinden om naar te luisteren. Al is het maar om je gigantisch op je muil te zien gaan, maar er zich mee bemoeien zal weinig gebeuren. Daarnaast is er nogal een verschil tussen een beetje flirten en over de top PUA stijl vrouwen benaderen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik zo net niet, genoeg (vooral mannen) die uit jaloezie dan geïrriteerd reageren.
Maar moet je nou jezelf zijn, of moet je nou iemand anders proberen te zijn?quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je een troll noemde?
[..]
[..]
Nee man, de meeste mannen (waaronder ik) zullen het juist mooi vinden om naar te luisteren. Al is het maar om je gigantisch op je muil te zien gaan, maar er zich mee bemoeien zal weinig gebeuren. Daarnaast is er nogal een verschil tussen een beetje flirten en over de top PUA stijl vrouwen benaderen.
Aangezien jij hier al jaren komt en alles voorbij hebt zien komen; geef maar eens wat goede raad.quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar moet je nou jezelf zijn, of moet je nou iemand anders proberen te zijn?
Het is elke keer ander geschreeuw naargelang de actieve users wisselenEn ze hebben allemaal de waarheid in pacht
En je moet je vooral niks van andere mensen aantrekken, behalve van de mensen hier die zeggen wat je moet gaan doen
Ikkanernietmeeomgaan![]()
ow en ik heb geen piccies gekregen![]()
Echt.. mooie fantasie heb jequote:Op vrijdag 4 september 2015 00:58 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Je moet vooral online heel zielig blijven doen daar worden de slipjes nat vanquote:Op vrijdag 4 september 2015 08:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar moet je nou jezelf zijn, of moet je nou iemand anders proberen te zijn?
Het is elke keer ander geschreeuw naargelang de actieve users wisselenEn ze hebben allemaal de waarheid in pacht
En je moet je vooral niks van andere mensen aantrekken, behalve van de mensen hier die zeggen wat je moet gaan doen
Ikkanernietmeeomgaan![]()
ow en ik heb geen piccies gekregen![]()
Moet je met een korreltje zout nemen allemaal en is allemaal een grapje hihi. Aldus zijn standaard verweerquote:Op vrijdag 4 september 2015 09:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet vooral online heel zielig blijven doen daar worden de slipjes nat van
Dat dus. Ik vind het ook weleens leuk om in een kroeg met wat vrienden te staan en te kijken en voorspellen of andere mannen in een kroeg die overduidelijk iemand proberen te versieren het doen en of het ze lukt of niet. De inschatting of het lukt of niet is nog aardig vaak accuraat ook. Maar jaloers? Waarom zou ik? Dan moet ik het zelf maar proberen toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 08:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik je een troll noemde?
[..]
[..]
Nee man, de meeste mannen (waaronder ik) zullen het juist mooi vinden om naar te luisteren. Al is het maar om je gigantisch op je muil te zien gaan, maar er zich mee bemoeien zal weinig gebeuren. Daarnaast is er nogal een verschil tussen een beetje flirten en over de top PUA stijl vrouwen benaderen.
Wij stuurde elkaar er altijd op afquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vind het ook weleens leuk om in een kroeg met wat vrienden te staan en te kijken en voorspellen of andere mannen in een kroeg die overduidelijk iemand proberen te versieren het doen en of het ze lukt of niet. De inschatting of het lukt of niet is nog aardig vaak accuraat ook. Maar jaloers? Waarom zou ik? Dan moet ik het zelf maar proberen toch?
Dat had je ook wel kunnen verwachten, het is immers haar beroep hequote:Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Ze zat weer achter de balie... Nog wel in gesprek met een ander maar goed ik netjes wachten.. Hoor ik ineens: jaaaa ik ga dit weekend met mijn vriend naar een festival. Allebei dezelfde muzieksmaak haha en hopen dat t droog blijft.
Au. Dus toch niet vrijgezel. Gewoon aardig omdat dat haar werk is.. Een FB zonder foto met vriend of enige aanwijzing daarop kan je dus ook al niet meer vertrouwen..
Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat had je ook wel kunnen verwachten, het is immers haar beroep he
Ik ben de enige vrijgezel in mijn vriendengroepquote:Op vrijdag 4 september 2015 11:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij stuurde elkaar er altijd op af
De beste oplossing is om niet zo wanhopig ieder contact met een vrouw aan te klampen als mogelijk relatie materiaal.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
Ja, maar dat gebeurt echt niet met enige regelmaat tijdens het werk. Leer professionele vriendelijkheid en interesse te onderscheiden.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Ze zat weer achter de balie... Nog wel in gesprek met een ander maar goed ik netjes wachten.. Hoor ik ineens: jaaaa ik ga dit weekend met mijn vriend naar een festival. Allebei dezelfde muzieksmaak haha en hopen dat t droog blijft.
Au. Dus toch niet vrijgezel. Gewoon aardig omdat dat haar werk is.. Een FB zonder foto met vriend of enige aanwijzing daarop kan je dus ook al niet meer vertrouwen..
Normaal zat ik weken te appen met potentiële dates... gesprekken liepen prima maar kwam er uiteindelijk geen afspraak van. Dus nu wat sneller to the point zeg maar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De beste oplossing is om niet zo wanhopig ieder contact met een vrouw aan te klampen als mogelijk relatie materiaal.
Als je nagenoeg niet naar de normale sociale dingen gaat als kroeg, feest etc. moet je de normale dingen in het leven maar aanpakken toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt echt niet met enige regelmaat tijdens het werk. Leer professionele vriendelijkheid en interesse te onderscheiden.
Voor de 100e keer; dan moet je daar maar eens mee beginnen. Hoe denk je dat iemand gaat reageren na een paar dates op het feit dat je 0 sociale activiteiten onderneemt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als je nagenoeg niet naar de normale sociale dingen gaat als kroeg, feest etc. moet je de normale dingen in het leven maar aanpakken toch?
Hij bedoelt dat je niet een willekeurige vrouw achter een loket meteen als potentieel moet zien. En zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Je bent er compleet obsessief mee bezig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:54 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal zat ik weken te appen met potentiële dates... gesprekken liepen prima maar kwam er uiteindelijk geen afspraak van. Dus nu wat sneller to the point zeg maar.
Daar kan je altijd wel wat op verzinnen toch? Of openstaan voor de contacten van diegene. Eerste dates zijn toch om te kijken of ze je als persoon zelf accepteren.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:56 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor de 100e keer; dan moet je daar maar eens mee beginnen. Hoe denk je dat iemand gaat reageren na een paar dates op het feit dat je 0 sociale activiteiten onderneemt?
Nee. Daar is niets op te verzinnen en na een paar dates ga je nog geen vrienden ontmoeten / dingen mee ondernemen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar kan je altijd wel wat op verzinnen toch? Of openstaan voor de contacten van diegene. Eerste dates zijn toch om te kijken of ze je als persoon zelf accepteren.
Er is een verschil tussen de hele dag je deur niet uitkomen of geen vrienden hebben. Ik kom de deur zat uit, maar dus wel alleen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee. Daar is niets op te verzinnen en na een paar dates ga je nog geen vrienden ontmoeten / dingen mee ondernemen.
Het is gewoon echt een afknapper voor veel mensen om te horen dat je niets onderneemt. Gelijk het label erop 'daar moet wel iets mis mee zijn'.
En wat nou als ze single was? Dan had je haar even versierd?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Gvd, ik moest lachen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom zie je niet in dat je het sociaal vermogen hebt van een ovenhandschoen.
Onze adviezen zijn toch kut volgens Faxie.quote:Elk meisje als projectje zien is best wel ongezond. Je hebt echt professionele hulp nodig. Wij kunnen je blijkbaar niet helpen, omdat je geen fuck met onze adviezen doet.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
quote:Op woensdag 2 september 2015 23:19 schreef habitue het volgende:
Waarom doe je geen dingen waar mensen ook echt open staan om nieuwe mensen te ontmoeten. Sport/hobby/FOK-nieuwe mensen ontmoeten topic/van die facebookgroepen die soms samen wat doen/eetclub/uitgaan met yats.
Doe geen moeite, er komt toch geen reactie. Ik ben ook extreem eng natuurlijkquote:
Wat verwacht je dan? Dat ze je aanspreekt met bloedjong ipv goedemiddag als ze je niet interest Vind. En "hoop dat je onder een auto loopt, tiefus freak" ipv, fijne weekend?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:24 schreef Deezertje het volgende:
Au. Dus toch niet vrijgezel. Gewoon aardig omdat dat haar werk is..
Ja want als je een relatie hebt sta je altijd op fb met een foto samen met je partner?quote:Een FB zonder foto met vriend of enige aanwijzing daarop kan je dus ook al niet meer vertrouwen..
Wat dacht je van gewoon een blauwtje lopen ipv de freak uithangen?quote:Op vrijdag 4 september 2015 11:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar toch blijft het iedere keer kut. Normaal kijk ik dus op FB om onnodige blauwtjes te voorkomen.
Heel gek idee miss hoor, maar zou het niet zo kunnen zijn dat mensen een sociaal leven hebben en ook uit gaan? Je weet wel, al die dingen die jij niet hebt.quote:En mensen achter een receptie, kassa of andere serviceverlening moeten toch ook ooit iemand leren kennen..
Amen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:02 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En wat nou als ze single was? Dan had je haar even versierd?
Waarom zie je niet in dat je het sociaal vermogen hebt van een ovenhandschoen. Elk meisje als projectje zien is best wel ongezond. Je hebt echt professionele hulp nodig. Wij kunnen je blijkbaar niet helpen, omdat je geen fuck met onze adviezen doet.
Nee nee neeeeee want geen foto met vriend is vrijgel! Dat is gewoon zo! Dat MOET WEL! Want foto van jongen en meisje samen is relatie!quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:51 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik zie deezertje ook echt woest hoofdschuddend achter zijn pc zitten: "nee jullie begrijpen het niet!!"
Jij zit toch in je eigen verwerkingsproces van een vent die je aan het lijntje houdt?quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb Deezertje de ultieme kans gegeven door hem een compliment te geven. Had hij makkelijk op in kunnen gaan...
Ga daar dan eens verandering in brengen. Dan ontmoet je vanzelf vrouwen. Die je dan niet meteen als potentiële partner moet zien, dat heeft gewoon geen zin. Je hebt al moeite om contact te maken en je kent 'r nog niet eens...quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de hele dag je deur niet uitkomen of geen vrienden hebben. Ik kom de deur zat uit, maar dus wel alleen.
Hmm er zijn idd ook mensen die daar niet aan doen, maar je ziet het wel vaak gebeuren op FB hoor, samen foto's kijk ons het eens gezellig hebben etc...quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee nee neeeeee want geen foto met vriend is vrijgel! Dat is gewoon zo! Dat MOET WEL! Want foto van jongen en meisje samen is relatie!
Wie weet is het wel haar broeren weg theorie
Jawel, want met een relatie wordt alles beter.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:57 schreef Xa1pt het volgende:
Het spreekt ook trouwens niet echt van eigenwaarde als je iedere willekeurige meid op Facebook checkt om te zien of ze vrijgezel is en als ze dan vrijgezel is jij wel even op jacht gaat om 'r je partner te maken. Alsof je met iedere willekeurige meid op de bank wil eindigen...
Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jawel, want met een relatie wordt alles beter.
Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij zit toch in je eigen verwerkingsproces van een vent die je aan het lijntje houdt?
Wel luxe voor hem dan, dat jij meer verliefd bent dan hij.. Weet hij dat ook?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.
Nee. Je wilt niet weten wat er (kan) gebeurt/en als jij uit het zicht bent.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
Welja, gewoon de rest negeren en er nog een bijzondere observatie overheen gooien.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie het om me heen: mensen die in een goede (!) relatie zitten zijn echt veel vrolijker, ook naar anderen toe, en denken niet zo na over de negatieve dingen in het leven, wat je wel eerder doet als je maar vrijgezel blijft.
Dat weet hij en hij heeft me op een onduidelijke manier afgewezen. Waardoor ik gister dus een beetje in de knoop zat.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel luxe voor hem dan, dat jij meer verliefd bent dan hij.. Weet hij dat ook?
Daarom zeg ik ook: goede. Ik weet heus wel dat het echt niet alleen rozengeur en maneschijn is. Ieder huisje kruisje zeg maar.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee. Je wilt niet weten wat er (kan) gebeurt/en als jij uit het zicht bent.
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:02 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet eens verliefd, ik sta alleen aan het begin van een potentiële verliefdheid, waarvan ik denk dat ik die maar oversla.
Of hebben die mensen een relatie ómdat ze veel vrolijker in het leven staan?quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee simpele gewoon NEE!! Een fuking facebook foto zegt helemaal niks over een relatie status! Wie weet is die gozer naast haar wel haar broer waar ze heel close mee is!quote:Op vrijdag 4 september 2015 12:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmm er zijn idd ook mensen die daar niet aan doen, maar je ziet het wel vaak gebeuren op FB hoor, samen foto's kijk ons het eens gezellig hebben etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |