abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155845361
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Detroit het volgende:

[..]

Waarom spreek je hier in meervoud? Ik heb het gevoel dat het vooral bij jou erg is, dat niet-sociale.
Dat doet hij wel vaker. In naam van anderen spreken terwijl hij weer een van zijn koekoek-observaties ten berde brengt. The world according to Deezertje.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_155845428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Geen idee. Nu stralen ze ja. Destijds was zij het overigens die voorstelde de relatie officieel te maken, maar dus ook om er weer mee te kappen omdat de afstand niet werkte (lees: ze was in het weekend naar huis, soms al op woensdagavond als ze geen les meer had die week, toetsen thuis leren etc.) Hmm tijd vrijmaken kon ze zeker wel dus, maar blijkbaar niet leuk genoeg ofzo.
Was dat die ene waar je drie dates mee had?
pi_155845429
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Deezertje het volgende:
Over die FB-foto discussie. Zie dus net dat mijn ex weer een nieuwe heeft.... maar NIET op haar FB. Daar geen melding van een relatie en staat ze overal alleen op de foto. Op die vriend zijn FB staan dus wel profielfoto's, vakantiefoto's samen en hartjes in de tekst etc. Geen idee hoe lang al trouwens.. kwam er per toeval net achter... :') Maar goed, de reden dat 't toen uitging was: andere kant van 't land... nu heeft ze er ook echt een uit dezelfde provincie en lijkt ie redelijk op mij qua uiterlijk :P
Is dat verplicht, iets op je FB plaatsen?
Als jij die meiden zo nauwlettend in de gaten houdt snap ik wel dat ze dat niet doen.
En als de relatie goed zit, overleeft t afstand wel. Zelfs alleen in t weekend, en door de weeks midden in de nacht terug naar huis, over een afstand van minimaal 2 uur
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:05:20 #279
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155845431
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat doet hij wel vaker. In naam van anderen spreken terwijl hij weer een van zijn koekoek-observaties ten berde brengt. The world according to Deezertje.
Jammer dat die wereld niet een beetje om te lachen is. Of dat je er iets van opsteekt. Maar wie weet komt dat nog? (hoop doet leven :'(.)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:13:47 #280
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155845617
quote:
Over die FB-foto discussie. Zie dus net dat mijn ex weer een nieuwe heeft.... maar NIET op haar FB. Daar geen melding van een relatie en staat ze overal alleen op de foto. Op die vriend zijn FB staan dus wel profielfoto's, vakantiefoto's samen en hartjes in de tekst etc. Geen idee hoe lang al trouwens.. kwam er per toeval net achter... :') Maar goed, de reden dat 't toen uitging was: andere kant van 't land... nu heeft ze er ook echt een uit dezelfde provincie en lijkt ie redelijk op mij qua uiterlijk :P
Niet iedereen zet alles op fb. Dat doe jij toch ook niet?

Ik heb al meer dan een half jaar een relatie, maar daar is op fb echt niks van terug te vinden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155845844
Ik ben al 5 jaar getrouwd en wij hebben ook zelden foto's met elkaar, laat staan dat ze op facebook eindigen. Enige uitzondering zijn wel eens hardloopfoto's die andere mensen van ons maken als we toevallig samenlopen bij een evenement.
Ja doei.
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:28:58 #282
365231 Fera
Fire & Blood
pi_155845950
Ik denk er eigenlijk maar zelden aan om een foto te maken met mijn vriend. Het komt gewoon niet in me op als we ergens zijn. Dus veel komt er ook niet op FB.

Bovendien wel sneu als je zo erg je ex in de gaten gaat houden en haar bijna bekritiseert omdat ze haar relatie niet genoeg showt naar de buitenwereld. :{ Eng en treurig tegelijkertijd eigenlijk.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_155846305
pi_155846370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:
alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je.
pi_155846396
quote:

[..]

Nou ja, syndroom en yats zijn ook niet zo spontaan als hierboven gok ik... maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reacties ;) Zag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je. Niet dat overdreven lachen om kijk mij eens dronken zijn kotsen etc.
Echt hé, ik heb het filmpje bekeken en het is overduidelijk dat al deze mensen onder invloed zijn van drank. :') Zie wel aantrekkelijke meiden van onze leeftijd. Ben je niet stiekem een beetje jaloers? Want je ziet dat deze mensen vrolijk zijn en het naar hun zin hebben, zou je dat ook niet willen?
pi_155846402
quote:
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Echt he... Vrouwen :') Net als die post van je over die trouwerij. Niks van aantrekken. Zij zijn gewoon ongelukkig met elkaar. Laat ze lekker :D jouw tijd komt nog wel kerel ^O^
pi_155846476
quote:

[..]

maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reacties ;) Zag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je.
Jij hebt het ook nodig maar vind het triest, dat is pas triest. Of ben je met meer op ook een kneus?
  zaterdag 5 september 2015 @ 18:56:59 #288
416931 yats
(non) Average Joe
pi_155846561
quote:

[..]

Nou ja, syndroom en yats zijn ook niet zo spontaan als hierboven gok ik... maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reacties ;) Zag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je. Niet dat overdreven lachen om kijk mij eens dronken zijn kotsen etc.
Pardon? Beste jongen, ik heb het beste met je voor maar je moet echt ophouden met voorbarige conclusies te trekken. Zeker over mensen die je niet kent.

Ik denk dat je eens aan mensen hier die mij ooit ontmoet hebben moet vragen of ik spontaan ben of niet, het zal je wellicht verbazen. Dat ik niet goed in versieren ben zal ik niet ontkennen, maar dat ligt niet aan 'niet sociaal zijn' of aan 'niet spontaan zijn'. Verre van. Ik ken mijn tekortkomingen, weet ook wat ik daaraan moet doen en probeer dat ook zoveel mogelijk te doen aan de hand van o.a. tips vanuit dit topic. Als jij dat nou ook eens zou doen en niet overal direct beren ziet in de vorm van excuses heb je daar veel meer aan denk ik...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_155846613
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Als niet-sociale mensen mikken we misschien ook wel te hoog... niveau in NL is vrij laag soms:
Als je van jezelf geen uitgaanstype bent, sociale codes niet kent en je gaat alcohol gebruiken kan het alleen maar in je nadeel werken. Belangrijk is dat je eerst geaccepteerd word en aansluiting vindt binnen de groep. Pas dan zou alcohol een optie zijn om wat losser te worden. Maar er is een verschil tussen 2 biertjes en 10. :')
pi_155847659
quote:

[..]

Mensen die drinken zijn echt niet dodelijk saai als ze nuchter zijn. Ze kunnen het gewoon naar hun zin hebben zonder er een doodvermoeiende analyse op los te laten.

Drank is geen wondermiddel dat van muurbloempjes supersociale mensen maakt.
pi_155847994
Al die vooringenomen vooroordelen... Ik zou 't er niet op kunnen. Hoeft gelukkig ook niet. 8-)
Ja doei.
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:13:29 #292
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155848647
Ik blijf nu vooral hopen dat Deezertje gewoon een geniale troll is.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155848785
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
<niet doen }:| >

Reden van edit: We noemen niemand troll in R&P. Note erbij.
pi_155848839
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Nah. Zwaar autistisch.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2015 20:21:03 ]
  zaterdag 5 september 2015 @ 20:50:41 #295
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155849758
quote:
Over die FB-foto discussie. Zie dus net dat mijn ex weer een nieuwe heeft....
Hoe lang heb je een relatie gehad?

quote:
Op die vriend zijn FB staan dus wel profielfoto's, vakantiefoto's samen en hartjes in de tekst etc. Geen idee hoe lang al trouwens.
Gekke vraaf, maar hoe kom je "toevallig" op je ex zijn facebook?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155850070
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hoe lang heb je een relatie gehad?

[..]

Half jaar.
En ik zat ff in haar vriendenlijst te kijken totdat ik ineens bij een van die vrienden haar op een profielfoto zag staan. Verder klikken naar dat profiel en toen er nog meer foto's samen waren is de link snel gelegd :P
pi_155850095
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ook_gek het volgende:
Nou, door stomtoevallig dertien keer per dag 'r naam in de facebook zoekbalk te tikken natuurlijk. Dat overkomt iedereen weleens per ongeluk.
pi_155850277
quote:
18s.gif Op zaterdag 5 september 2015 20:18 schreef artelligence het volgende:

[..]

<niet doen }:| >

Reden van edit: We noemen niemand troll in R&P. Note erbij.
Hahaha het zit je niet mee he :D
pi_155850513
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 19:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Drank is geen wondermiddel dat van muurbloempjes supersociale mensen maakt.
daar hebben ze speed voor :9
  zaterdag 5 september 2015 @ 21:33:24 #300
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155851123
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 21:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Half jaar.
En ik zat ff in haar vriendenlijst te kijken totdat ik ineens bij een van die vrienden haar op een profielfoto zag staan. Verder klikken naar dat profiel en toen er nog meer foto's samen waren is de link snel gelegd :P
En hoe vaak elkaar gezien in die 6 maanden? Ben wel echt benieuwd. En wat deed het met je? Het lijkt altijd wel dat je een relatie ziet als wondermiddel. Dus ben wel benieuwd.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')