Dat doet hij wel vaker. In naam van anderen spreken terwijl hij weer een van zijn koekoek-observaties ten berde brengt. The world according to Deezertje.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Detroit het volgende:
[..]
Waarom spreek je hier in meervoud? Ik heb het gevoel dat het vooral bij jou erg is, dat niet-sociale.
Was dat die ene waar je drie dates mee had?quote:Op zaterdag 5 september 2015 18:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee. Nu stralen ze ja. Destijds was zij het overigens die voorstelde de relatie officieel te maken, maar dus ook om er weer mee te kappen omdat de afstand niet werkte (lees: ze was in het weekend naar huis, soms al op woensdagavond als ze geen les meer had die week, toetsen thuis leren etc.) Hmm tijd vrijmaken kon ze zeker wel dus, maar blijkbaar niet leuk genoeg ofzo.
Is dat verplicht, iets op je FB plaatsen?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Deezertje het volgende:
Over die FB-foto discussie. Zie dus net dat mijn ex weer een nieuwe heeft.... maar NIET op haar FB. Daar geen melding van een relatie en staat ze overal alleen op de foto. Op die vriend zijn FB staan dus wel profielfoto's, vakantiefoto's samen en hartjes in de tekst etc. Geen idee hoe lang al trouwens.. kwam er per toeval net achter...Maar goed, de reden dat 't toen uitging was: andere kant van 't land... nu heeft ze er ook echt een uit dezelfde provincie en lijkt ie redelijk op mij qua uiterlijk
Jammer dat die wereld niet een beetje om te lachen is. Of dat je er iets van opsteekt. Maar wie weet komt dat nog? (hoop doet levenquote:Op zaterdag 5 september 2015 18:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat doet hij wel vaker. In naam van anderen spreken terwijl hij weer een van zijn koekoek-observaties ten berde brengt. The world according to Deezertje.
Niet iedereen zet alles op fb. Dat doe jij toch ook niet?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Deezertje het volgende:
Over die FB-foto discussie. Zie dus net dat mijn ex weer een nieuwe heeft.... maar NIET op haar FB. Daar geen melding van een relatie en staat ze overal alleen op de foto. Op die vriend zijn FB staan dus wel profielfoto's, vakantiefoto's samen en hartjes in de tekst etc. Geen idee hoe lang al trouwens.. kwam er per toeval net achter...Maar goed, de reden dat 't toen uitging was: andere kant van 't land... nu heeft ze er ook echt een uit dezelfde provincie en lijkt ie redelijk op mij qua uiterlijk
quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:
alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je.
Echt hé, ik heb het filmpje bekeken en het is overduidelijk dat al deze mensen onder invloed zijn van drank.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, syndroom en yats zijn ook niet zo spontaan als hierboven gok ik... maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reactiesZag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je. Niet dat overdreven lachen om kijk mij eens dronken zijn kotsen etc.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Echt he... Vrouwenquote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Deezertje het volgende:
Jij hebt het ook nodig maar vind het triest, dat is pas triest. Of ben je met meer op ook een kneus?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reactiesZag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je.
Pardon? Beste jongen, ik heb het beste met je voor maar je moet echt ophouden met voorbarige conclusies te trekken. Zeker over mensen die je niet kent.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja, syndroom en yats zijn ook niet zo spontaan als hierboven gok ik... maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reactiesZag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je. Niet dat overdreven lachen om kijk mij eens dronken zijn kotsen etc.
Als je van jezelf geen uitgaanstype bent, sociale codes niet kent en je gaat alcohol gebruiken kan het alleen maar in je nadeel werken. Belangrijk is dat je eerst geaccepteerd word en aansluiting vindt binnen de groep. Pas dan zou alcohol een optie zijn om wat losser te worden. Maar er is een verschil tussen 2 biertjes en 10.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Als niet-sociale mensen mikken we misschien ook wel te hoog... niveau in NL is vrij laag soms:
Mensen die drinken zijn echt niet dodelijk saai als ze nuchter zijn. Ze kunnen het gewoon naar hun zin hebben zonder er een doodvermoeiende analyse op los te laten.quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
<niet doenquote:Op zaterdag 5 september 2015 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik blijf nu vooral hopen dat Deezertje gewoon een geniale troll is.
Nah. Zwaar autistisch.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik blijf nu vooral hopen dat Deezertje gewoon een geniale troll is.
Hoe lang heb je een relatie gehad?quote:Op zaterdag 5 september 2015 17:56 schreef Deezertje het volgende:
Over die FB-foto discussie. Zie dus net dat mijn ex weer een nieuwe heeft....
Gekke vraaf, maar hoe kom je "toevallig" op je ex zijn facebook?quote:Op die vriend zijn FB staan dus wel profielfoto's, vakantiefoto's samen en hartjes in de tekst etc. Geen idee hoe lang al trouwens.
Half jaar.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe lang heb je een relatie gehad?
[..]
Gekke vraaf, maar hoe kom je "toevallig" op je ex zijn facebook?
Nou, door stomtoevallig dertien keer per dag 'r naam in de facebook zoekbalk te tikken natuurlijk. Dat overkomt iedereen weleens per ongeluk.quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:50 schreef ook_gek het volgende:
Gekke vraaf, maar hoe kom je "toevallig" op je ex zijn facebook?
Hahaha het zit je niet mee hequote:Op zaterdag 5 september 2015 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
<niet doen>
Reden van edit: We noemen niemand troll in R&P. Note erbij.
daar hebben ze speed voorquote:Op zaterdag 5 september 2015 19:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Drank is geen wondermiddel dat van muurbloempjes supersociale mensen maakt.
En hoe vaak elkaar gezien in die 6 maanden? Ben wel echt benieuwd. En wat deed het met je? Het lijkt altijd wel dat je een relatie ziet als wondermiddel. Dus ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Half jaar.
En ik zat ff in haar vriendenlijst te kijken totdat ik ineens bij een van die vrienden haar op een profielfoto zag staan. Verder klikken naar dat profiel en toen er nog meer foto's samen waren is de link snel gelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |