abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155835792
Goed verhaal. Dat lost het voor de vrouw in kwestie meteen op dat ze niet opgescheept zit met een kansloze aandachtsafhankelijke jongen die prompt aandacht eist als hij deze vraagt. Over aandacht gesproken :D
Ja doei.
  zaterdag 5 september 2015 @ 10:46:09 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_155835858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
Goed verhaal. Dat lost het voor de vrouw in kwestie meteen op dat ze niet opgescheept zit met een kansloze aandachtsafhankelijke jongen die prompt aandacht eist als hij deze vraagt. Over aandacht gesproken :D
Goed dat jij er zo doorheen prikt. :)
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_155836758
Maar owee als de vrouw iets stuurt en niks terugkrijgt :')
pi_155836913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 11:40 schreef Faxie het volgende:
Maar owee als de vrouw iets stuurt en niks terugkrijgt :')
wat dan? Ontploft haar telefoon dan? This message will self destruct?
pi_155837149
de kansloosheid van WhatsApp stress kent geen geslacht..
Ja doei.
pi_155837398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:42 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat/hoe doe je trouwens aan intimiteit? Een relatie hoeft van mij niet meteen, maar ik merk wel dat de drang om het samenzijn met iemand, knuffelen, zoenen, en de lust wel gewoon mis, steeds meer. Ben ook niet echt een ONS-type dus ja dan wordt het al wat lastiger.. Normaal hebben mensen daar al een heel leven achter zich mee, maar hier moet 't nog op gang komen zeg maar.
Lust naar zulke dingen hebben is heel normaal, en ik heb zelf ook nog nooit een ONS gehad hoor. In de zin, iemand mee naar huis nemen na het stappen. Vroeger had ik inderdaad ook die focus die jij nu hebt, maar ik heb me er toch van af weten te zetten. Het gaat mij nu gewoon om lol maken met degenen waarmee ik op stap ben, zorgt er in ieder geval voor dat ik meer gezien wordt door een ander dan voorheen. Zo nu en dan rolt er eens iets uit maar ben inmiddels ook 1,5 jaar vrijgezel en het aantal bedpartners dat ik per jaar heb is nog nooit meer dan 3 geweest.

Ik denk dat je je zelf een beeld schetst dat je heel ver achter ligt maar dat is beslist niet zo! Elke week weer verbaas ik mij hoeveel leeftijdsgenoten ook gewoon happy single zijn. Niks geks aan.
pi_155837879
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:09 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Lust naar zulke dingen hebben is heel normaal, en ik heb zelf ook nog nooit een ONS gehad hoor. In de zin, iemand mee naar huis nemen na het stappen. Vroeger had ik inderdaad ook die focus die jij nu hebt, maar ik heb me er toch van af weten te zetten. Het gaat mij nu gewoon om lol maken met degenen waarmee ik op stap ben, zorgt er in ieder geval voor dat ik meer gezien wordt door een ander dan voorheen. Zo nu en dan rolt er eens iets uit maar ben inmiddels ook 1,5 jaar vrijgezel en het aantal bedpartners dat ik per jaar heb is nog nooit meer dan 3 geweest.

Ik denk dat je je zelf een beeld schetst dat je heel ver achter ligt maar dat is beslist niet zo! Elke week weer verbaas ik mij hoeveel leeftijdsgenoten ook gewoon happy single zijn. Niks geks aan.
Ja dat beeld van de 18-jarige studente die iedere week seks heeft zal wellicht niet voor iedereen opgaan (en als het al gebeurd heeft ze daar gewoon de looks/zelfverzekerheid voor). Internet maakt ook hier weer veel mooier dan 't in werkelijkheid is. Maar ja, voor nu is die ontoegankelijkheid naar lust soms nog wel eens een spelbreker.
pi_155838077
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja dat beeld van de 18-jarige studente die iedere week seks heeft zal wellicht niet voor iedereen opgaan (en als het al gebeurd heeft ze daar gewoon de looks/zelfverzekerheid voor). Internet maakt ook hier weer veel mooier dan 't in werkelijkheid is. Maar ja, voor nu is die ontoegankelijkheid naar lust soms nog wel eens een spelbreker.
Laat die tekst tussen de haakjes voortaan maar weg want dat voegt niks toe. Probeer die "ontoegankelijkheid" in je voordeel om te gaan zetten binnenkort, neem een houding aan dat je niet ergens komt om te scoren maar gewoon voor het geen waarvoor je komt. Bijvoorbeeld bij de kassa van de supermarkt. Je lichaamstaal vertelt veel meer aan een ander dan de woorden uit je mond.
  zaterdag 5 september 2015 @ 13:12:28 #259
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155838671
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 10:31 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Online had ik meer succes met daten ja, maar dat hele eindeloze heen-en-weer berichten sturen voordat er dan eindelijk eens een date kwam (of niet) ben ik gewoon zat. Nu wil ik gewoon sneller afspreken. Leuk gehad? Nieuwe date, anders next. Maar ook daar blijft het voor sommige mensen lastig om je niet aan het lijntje te houden na de eerste date... Offline versieren vergt veel meer moeite ja.

Bruiloft was trouwens lekker cliche: alle nummers met love, happy, party, zijn weer voorbijgekomen :') Aantal singles van mijn leeftijd waren trouwens op één hand te tellen. Heb mijn liefdesbeeld ook meteen bijgesteld: veel stelletjes zagen er ook niet echt gelukkig uit. De heren zetten 'm op t zuipen en de dames bleven een beetje alleen achter... Had enkele twijfels bij een paar stelletjes :P Die blijven volgens mij puur bij elkaar om de schijn voor te houden. En ja, door familie kreeg ik weer eens het vragenkanon afgevuurd wanneer ik nu eens iemand aan de haak zou slaan w/

En:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och och, je hebt weer lekker geobserveerd lees ik. En weer tot de conclusie gekomen dat 'ze er niet gelukkig uit zien'. Omdat de mannen samen even lekker aan het zuipen zijn en de vrouwen onderling zich ook vermaken?

Weet je dat je in een relatie elkaar ook regelmatig loslaat? Je hoeft niet continu 24/7 samen te zijn.

Ik ben trouwens best wel klaar met deze posts van jou. Waarom open je geen eigen topic? Er zijn meer mensen die hulp nodig hebben. Het is elke keer weer de grote Deezer-show. En de man om wie het gaat vertikt het om stappen te zetten. Ja het is eng, blabla, want je zult buiten je comfortzone moeten treden, maar kom op: wat wil je eigenlijk nou van ons horen? Alles is toch al gezegd tegen je?

Zet je doelen eens op papier. Maak een stappenplan, desnoods met een coach/therapeut/psycholoog/whatever.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_155838728
Ja, stel je voor, vrolijke liedjes op een feestje, wie doet dat nou?
Ja doei.
  zaterdag 5 september 2015 @ 13:42:01 #261
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155839369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, stel je voor, vrolijke liedjes op een feestje, wie doet dat nou?
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155839479
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:42 schreef fathank het volgende:

[..]

_O-
Ja lach maar, ik vind het niet kunnen. Beetje alleen maar aan jezelf denken op je bruiloft in plaats van rekening te houden met een of ander raar neefje dat daar duidelijk niet op zit te wachten, duidelijk he, duidelijk niet, omdat hij dan geconfronteerd wordt met zijn leeg- en eenzaamheid. Harteloos.
Ja doei.
pi_155842425
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 12:34 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor meisjes die hun uiterlijk mee hebben maakt het toch geen bal uit, die worden toch wel aangesproken of ze nou onzeker is of niet. Sterker nog ik denk dat juist onzekere meisjes geen 'nee' kunnen zeggen tegen een jongen die met haar naar bed wil. Voor vrouwen is het in die situatie zoveel gemakkelijker omdat ze eigenlijk er bijna geen moeite ervoor hoeven te doen. Mannen in die situatie zouden dan als losers worden bestempeld en genegeerd worden.
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 september 2015 13:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja lach maar, ik vind het niet kunnen. Beetje alleen maar aan jezelf denken op je bruiloft in plaats van rekening te houden met een of ander raar neefje dat daar duidelijk niet op zit te wachten, duidelijk he, duidelijk niet, omdat hij dan geconfronteerd wordt met zijn leeg- en eenzaamheid. Harteloos.
Hij wordt wel met zijn neus op de feiten gedrukt, misschien wel een mooie eye opener dat hem wellicht verder helpt. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door syndroom op 05-09-2015 16:16:37 ]
pi_155842876
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:04 schreef syndroom het volgende:

[..]

Voor meisjes die hun uiterlijk mee hebben maakt het toch geen bal uit, die worden toch wel aangesproken of ze nou onzeker is of niet. Sterker nog ik denk dat juist onzekere meisjes geen 'nee' kunnen zeggen tegen een jongen die met haar naar bed wil.
Wauw. Ga nog even een paar minuten nadenken over wat je hier neertypt.
pi_155842972
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:25 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Wauw. Ga nog even een paar minuten nadenken over wat je hier neertypt.
Zelfs voor minder knappe meisjes is het zo dat ze bijna geen moeite hoeven te doen om bij iemand in bed te belanden.
pi_155843182
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 16:29 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zelfs voor minder knappe meisjes is het zo dat ze bijna geen moeite hoeven te doen om bij iemand in bed te belanden.
Ik doelde eigenlijk meer op dat tweede deel.
  zaterdag 5 september 2015 @ 16:57:13 #267
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_155843670
Als je het al vreemd vind dat er vrolijke liedjes met love en de echte cliché nummers op een bruiloft gedraaid worden..... En je ook niet kan begrijpen dat de mannen gezamelijk zuipen en de vrouwen andere dingen doen en daar de conclussie aan verbind dat hun relatie maar direct slecht is. God oh god, dan ben je wel echt volledig wereldvreemd en met zulke conclussies ook volledig kansloos.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_155843777
Als niet-sociale mensen mikken we misschien ook wel te hoog... niveau in NL is vrij laag soms:
  zaterdag 5 september 2015 @ 17:18:33 #269
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_155844173
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Als niet-sociale mensen mikken we misschien ook wel te hoog... niveau in NL is vrij laag soms:
Gast...

Ik ga even viool spelen, want ik voel een verdomd goede symfonie in mineur opkomen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 5 september 2015 @ 17:32:38 #270
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155844531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:01 schreef Deezertje het volgende:
Waarom spreek je hier in meervoud? Ik heb het gevoel dat het vooral bij jou erg is, dat niet-sociale.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_155844733
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:32 schreef Detroit het volgende:

[..]

Waarom spreek je hier in meervoud? Ik heb het gevoel dat het vooral bij jou erg is, dat niet-sociale.
Nou ja, syndroom en yats zijn ook niet zo spontaan als hierboven gok ik... maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reacties ;) Zag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je. Niet dat overdreven lachen om kijk mij eens dronken zijn kotsen etc.
  zaterdag 5 september 2015 @ 17:54:53 #272
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155845156
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:39 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nou ja, syndroom en yats zijn ook niet zo spontaan als hierboven gok ik... maar ja alcohol in het spel én een camera zorgt altijd wel voor leuke reacties ;) Zag 't gisteren ook hoor die alcohol, best triest dat je dat nodig hebt om leuk te doen. Heb er niets op tegen en drink er op zo'n avond een stuk of 2, maar da's meer omdat gezellig doen snap je. Niet dat overdreven lachen om kijk mij eens dronken zijn kotsen etc.
Nou wil yats niet meer met je stappen gok ik zo. :').

Maar als je sociaal zijn afmeet aan de video die je hier post dan sla je de plank toch een beetje mis. (en ik zal verder niet op de man spelen, al zou dat in dit geval gerust kunnen...)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_155845194
Over die FB-foto discussie. Zie dus net dat mijn ex weer een nieuwe heeft.... maar NIET op haar FB. Daar geen melding van een relatie en staat ze overal alleen op de foto. Op die vriend zijn FB staan dus wel profielfoto's, vakantiefoto's samen en hartjes in de tekst etc. Geen idee hoe lang al trouwens.. kwam er per toeval net achter... :') Maar goed, de reden dat 't toen uitging was: andere kant van 't land... nu heeft ze er ook echt een uit dezelfde provincie en lijkt ie redelijk op mij qua uiterlijk :P
  zaterdag 5 september 2015 @ 17:58:31 #274
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_155845255
... en het zal ook vast een betere match zijn.
pi_155845343
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2015 17:58 schreef Detroit het volgende:
... en het zal ook vast een betere match zijn.
Geen idee. Nu stralen ze ja. Destijds was zij het overigens die voorstelde de relatie officieel te maken, maar dus ook om er weer mee te kappen omdat de afstand niet werkte (lees: ze was in het weekend naar huis, soms al op woensdagavond als ze geen les meer had die week, toetsen thuis leren etc.) Hmm tijd vrijmaken kon ze zeker wel dus, maar blijkbaar niet leuk genoeg ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')