Is dezelfde titel als het vorige deel, maar die kan gerust nog een topic mee.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door Treehut362 op 02-09-2015 21:35:11 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Treehut362 op 03-09-2015 18:40:44 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ik had het singeltjequote:
quote:
Nog live gezien tijdens Sneekwave. Naakte danseressen in kooien. Gibby die op het podium ging urineren richting publiek. Je mot er van houwe.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog live gezien tijdens Sneekwave. Naakte danseressen in kooien. Gibby die op het podium ging urineren richting publiek. Je mot er van houwe.
Had dat andere album net al tussen mijn playlist gepropt.quote:
Okquote:Op vrijdag 4 september 2015 15:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Had dat andere album net al tussen mijn playlist gepropt.
Luisterde een stukje en toen smaakte het naar meer.
Je mag me vaker YT video's laten zien, love it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
(BBC FM Audio) The Fall Live @ Roadhouse, Manchester 1995
Pearl CityStraks eens luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:23 schreef Treehut362 het volgende:
(BBC FM Audio) The Fall Live @ Roadhouse, Manchester 1995
Pearl CityKlinkt goed. Thuiswedstrijd ook nog eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:
quote:
Ik zet hem in mijn playlist "Tipped by others"quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:16 schreef tong80 het volgende:
26 jaar geleden. De voorlopers van de techno en industrial.
Coolquote:Op zaterdag 5 september 2015 01:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zet hem in mijn playlist "Tipped by others"
Komt ie op een later moment aan bod.
Het is live. Geluid zou tegenwoordig beter zijn. Maar dit is een historische band.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hoop wel dat het de moeite van het luisteren waard is.
Ik ga wel effe wat anders opzetten. Beetje afwisselen.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is vaak wel minder bij oude shit, dat de geluidskwaliteit beroerd is.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is live. Geluid zou tegenwoordig beter zijn. Maar dit is een historische band.
Ik wissel voornamelijk af tussen D & B, Industrial, Breakcore of Dubstep.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ga wel effe wat anders opzetten. Beetje afwisselen.
Heb de video opgeslagen in TBO playlist en de next to listen playlist.quote:Op zaterdag 5 september 2015 01:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
30 jaar geleden in Horst Nederland.
Neequote:Op zaterdag 5 september 2015 01:33 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb de video opgeslagen in TBO playlist en de next to listen playlist.
Was jij daar bij?
Die ziet er tegenwoordig freaky uit.quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Al_Jourgensen
Replacements, Hüsker Dü, Gerard J Walhof, Lux Jansen, Nozems, Dinosaur jr, Nozems a Go Go, Ministry, Lard, Iggy, Brood, The Cure, Foetus etc.........quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Die ziet er tegenwoordig freaky uit.
Ik denk dat jij en ik in onze jongere jaren best weleens dezelfde muzieksmaak kunnen hebben gehad.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 02:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Replacements, Hüsker Dü, Gerard J Walhof, Lux Jansen, Nozems, Dinosaur jr, Nozems a Go Go, Ministry, Lard, Iggy, Brood, The Cure, Foetus etc.........
New Wavequote:Op zaterdag 5 september 2015 02:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Zeg dat niet....hou je mond dicht tenzij jij weet wat jij zegt....
Mooie tekst
Ik ga straks de playlist met jouw tips afspelen.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga straks de playlist met jouw tips afspelen.![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 september 2015 16:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik ga straks de playlist met jouw tips afspelen.![]()
Moet eerst nog boodschappen gaan doen.quote:
Neubauten uitgezet. Effe geen zin in.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Moet eerst nog boodschappen gaan doen.![]()
Gruwelijk.
Daarna ga ik kijken hoe lang ik het volhoud met die oude shit.
Heb dit nu aanstaan.quote:Op zaterdag 5 september 2015 16:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neubauten uitgezet. Effe geen zin in.
De playlist wordt wel steeds langer zo.quote:
Heb Revolting Cocks in Londen na paar minuten afgezet, de slechte geluidskwaliteit daarvan deed zeer aan mijn oren.quote:
Ben alweer bij de volgende aanbeland.quote:
Dit is voor vandaag de laatste video die ik uit deze playlist draai.quote:
Dit vind ik erg prettig klinken.quote:
Da;s de laatste underground gitaargod. Wikipedea mnaar op Ty Segall.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dit vind ik erg prettig klinken.
Ohw hij is nog best een jonkie zie ik.quote:Op zaterdag 5 september 2015 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da;s de laatste underground gitaargod. Wikipedea mnaar op Ty Segall.
Beetje psychedelischquote:Op zaterdag 5 september 2015 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ohw hij is nog best een jonkie zie ik.
Had ik niet verwacht.
Lekkere rauwe oldschool sound.
De playlist wordt langer en langer.quote:
Die ga ik van de week ook nog een keer luisteren.quote:
quote:
Fuzz - Fuzz krijgt er nog minstens eenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |