Bedoel je op fok?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat er maar weinig te doen is op andere forums op die tijd
Piet weet van niets.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij de radio zijn jullie meestal de hele nacht toch?
Zo kun je het ook bekijken.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wordt er toch ook niet verdrietig van......als je wakker bent moet je toch iets doen......
ik ken geen andere forums eigenlijk, als hier niks te doen is, ga ik iets anders doenquote:Op woensdag 2 september 2015 00:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bedoel je op fok?
Er zijn zat (buitenlandse) "fora" waar leven is s nachts.
Jij houdt Fok! in je eentje al draaiende.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken geen andere forums eigenlijk, als hier niks te doen is, ga ik iets anders doen
Deze was eerder.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee die niet![]()
raak je zelf nou niet eens in de war?
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij houdt Fok! in je eentje al draaiende.
Ik surf de hele wereld over.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ken geen andere forums eigenlijk, als hier niks te doen is, ga ik iets anders doen
ah............ neu... dat doe ik dan ook weer niet eigenlijk...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik surf de hele wereld over.![]()
Al kom ik daar momenteel niet aan toe omdat ik (weer) op FOK! post.
Wilde je beweren dat die ander onrustig is? Die ervaring heb ik er niet mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... en is dit een rustiger persoonlijkheid van je?
beetje een adhdér ofzo .... toch????quote:Op woensdag 2 september 2015 00:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat die ander onrustig is? Die ervaring heb ik er niet mee.
Dat is dan wel weer makkelijkquote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat gaat spontaan, de toppers heb ik geld niet voor maar als ik er 1 zie lopen die me bevalt kan ik wel met veulen thuiskomen, die hoeft niet ver dan want is al op het terrein.
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:51 schreef kraakschandaal het volgende:
Heb me rot gezocht naar dit topic.
Op Fok! valt dat reuze mee.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
beetje een adhdér ofzo .... toch????
Ik dus momenteel ook niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ah............ neu... dat doe ik dan ook weer niet eigenlijk...
Je hebt gevonden.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:51 schreef kraakschandaal het volgende:
ik ook niet... ik doe maar wat...quote:Op woensdag 2 september 2015 00:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik dus momenteel ook niet.
Mijn hoofd en ik kunnen elkaar niet bijhouden af en toe.
Kan niet zoveel tegelijk.
Kwam je binnenvallen?quote:Op woensdag 2 september 2015 00:51 schreef kraakschandaal het volgende:
Truste.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |