SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik gooi me hier ook maar eens tussen, behalve een paar meets van subfora heb ik eigenlijk maar weinig fokkers IRL gezien. En dat terwijl de fokmeets die ik bezocht heb zo gezellig zijn
Dus:Leuk zo'n voorstel stukje, lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote schoenen te vullen als 2e Thijs maar zal vast lukkenStaat gelukkig niet al jaren in de OPquote:![]()
Ik lees toch nooit OP's.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk zo'n voorstel stukje, lang geleden
Grote schoenen te vullen als 2e Thijs maar zal vast lukken
[..]
Staat gelukkig niet al jaren in de OP
Nou, ik heb ook maar maat 46 hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk zo'n voorstel stukje, lang geleden
Grote schoenen te vullen als 2e Thijs maar zal vast lukken
Klopt, er gebeurt ook niet veel meer nee. Voorlopig laat ik hem gewoon staan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Welkom Thijs
Jammergenoeg is de FB groep een tikkie dood. Afgelopen maand geen nieuwe berichten gezien daar
Niet eens een plaatje met slingers of een gietertje gepost om de boel levend te houden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klopt, er gebeurt ook niet veel meer nee. Voorlopig laat ik hem gewoon staan.
Ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:16 schreef Elvi het volgende:
Zo'n voorstel tekst heb ik niet gedaan geloof ikmoet dat?
Hadden we al verteld over de ontgroeningsritueel dat je moet ondergaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:16 schreef Elvi het volgende:
Zo'n voorstel tekst heb ik niet gedaan geloof ikmoet dat?
Dat is voor vrouwen niet nodig. Die hebben het op Fok! al moeilijk genoegquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hadden we al verteld over de ontgroeningsritueel dat je moet ondergaan?
Jij zit er niet eens inquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet eens een plaatje met slingers of een gietertje gepost om de boel levend te houden?
Valt tegen weer dit..
Wil je erover praten?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen niet nodig. Die hebben het op Fok! al moeilijk genoeg
Ai, dat wordt al lastigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 08:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook maar maat 46 hoor.
Ow, dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 09:05 schreef Blind_Guardian het volgende:
Welkom Thijs
Jammergenoeg is de FB groep een tikkie dood. Afgelopen maand geen nieuwe berichten gezien daar
Jaja een 'meet' zeker.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je erover praten?Maken we er gelijk een meet van
Meet/date als het beestje maar een naam heeftquote:
"netflix and chill"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meet/date als het beestje maar een naam heeft
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meet/date als het beestje maar een naam heeft
Gezellig zo met zijn 3-en, wat gaan we kijken?quote:
House of Cards uiteraard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:33 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Gezellig zo met zijn 3-en, wat gaan we kijken?
Waar gaat dat over?quote:
Plan 1 bepaalde serie in per meet en wacht de reacties af zou ik zeggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Serie-binge-dag-meet. Denk niet dat we het ooit eens gaan worden over welke serie dat gaat worden dan
Wijze vrouw jijquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Plan 1 bepaalde serie in per meet en wacht de reacties af zou ik zeggen
Jouw meet, jouw serie.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Serie-binge-dag-meet. Denk niet dat we het ooit eens gaan worden over welke serie dat gaat worden dan
Ik wil wel komen. Doctor Who is tof.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:37 schreef Elvi het volgende:
Doctor Who marathon meet![]()
(met ik als enige deelnemer)
SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
En jij ook terug van weggeweest?quote:
SPOILER: Zaterdag 17 oktober Bordspelmeet bij Blind_GuardianOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Post!
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Alleen met Zwarte Piet, en anders nietquote:
Dat is ook een ideequote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:28 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kerstklaas. Tussen beide in zoals dat hoort
Het verslag was mijn post, knuppel. Dan had je zelf maar moeten komen...quote:
Zag je de PI niet?quote:Op maandag 19 oktober 2015 06:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Het verslag was mijn post, knuppel. Dan had je zelf maar moeten komen...
PI niet begrepen. Anders had ik nog steeds hetzelfde gezegdquote:
Leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb binnenkort een nieuw huis - dus wellicht is er dan bij mij in Amersfoort ook de ruimte voor een meet
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:09 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb binnenkort een nieuw huis - dus wellicht is er dan bij mij in Amersfoort ook de ruimte voor een meet
Leuk nieuws allebeiquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:56 schreef Wolken het volgende:
[..]
Leuk!
Sinterkerst kan eventueel wel weer bij mij thuis als er genoeg animo voor is.
Die was wel epic laatst jaquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:56 schreef Wolken het volgende:
[..]
Leuk!
Sinterkerst kan eventueel wel weer bij mij thuis als er genoeg animo voor is.
Laatst? Bijna een jaar geleden alweerquote:
quote:
Im with Yvie!quote:
Spulletjes zullen nog steeds mooi staan straks in mijn huisquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:35 schreef Wolken het volgende:
[..]
Laatst? Bijna een jaar geleden alweer![]()
Nou, zal even een datum prikken.
Wat mij betreft wel.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:25 schreef tijnbrein het volgende:
Binnenkort dan een herkansing? Is er nog animo voor nog een spelletjesmeet?
Dan gooi ik er een meet inquote:
SPOILER: Zaterdag 14 november Bordspelmeet bij tijnbreinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
[ Bericht 0% gewijzigd door tijnbrein op 22-10-2015 19:24:59 (locatie veranderd, ik woon in Dordrecht) ]14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
Nieuwe ronden, nieuwe kansen.
Meets in de planningJe woont ook in WoerdenSPOILER: Zaterdag 14 november Bordspelmeet bij tijnbreinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
Children of the night. What music they make.
Oeps daar heb ik dan over heen gelezenquote:
quote:Meets in de planningSPOILER: Zaterdag 14 november Bordspelmeet bij tijnbreinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!diseased rhinoceros pizzle
Zin om een keer samen de pompier of marketier onveilig te makenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:21 schreef CecilBDemented het volgende:
Woerden las ik ergens woerden? daar woon ik ooken fok meets zijn awesome
Marketier ben ik niet echt welkom zeg maar! pompier is primaquote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Zin om een keer samen de pompier of marketier onveilig te maken?
Nou ben ik benieuwd wat je op je kerfstok moet hebben om niet welkom te zijn in een cafequote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:08 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
Marketier ben ik niet echt welkom zeg maar! pompier is prima
Hahaha .... kan uw oproep niet beantwoorden. Pompier is prima.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:04 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Nou ben ik benieuwd wat je op je kerfstok moet hebben om niet welkom te zijn in een cafe
Zal toch wel, of combo sint/kerstquote:
Ik hoop hetquote:
Weekend van 12/13 of 19/20 dec. lijkt me het meest logisch?quote:Op maandag 2 november 2015 15:27 schreef Wolken het volgende:
Het kan bij mij maar ik ga mijn huis verhuren dus het is dan of in Noordwijk of op de boerderij. Ligt eraan of ik mijn eigen huis tegen die tijd verhuurd heb.
Wanneer zouden jullie kunnen?
Ik heb heel december nog wel de tijdquote:Op maandag 2 november 2015 15:27 schreef Wolken het volgende:
Het kan bij mij maar ik ga mijn huis verhuren dus het is dan of in Noordwijk of op de boerderij. Ligt eraan of ik mijn eigen huis tegen die tijd verhuurd heb.
Langer dan een week in Londen? Dan heb je het toch wel gezien?quote:Op maandag 2 november 2015 22:52 schreef Solique het volgende:
Bij mij zou ook nog kunnen zou zondag wel aan te raden zijn door parkeerkosten.
Alleen grote kans dat ik genoemde data in Londen zit dan
Van weekend tot weekend, en ben er zelf nooit geweest + buiten Londen ook genoeg te zien en/of te doenquote:Op maandag 2 november 2015 22:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Langer dan een week in Londen? Dan heb je het toch wel gezien?
Ohw zo. En ja dat is waarquote:Op maandag 2 november 2015 22:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Van weekend tot weekend, en ben er zelf nooit geweest + buiten Londen ook genoeg te zien en/of te doen
Maar ben nog bezig met plannen, etc dus is nog niet zeker en vast wat te gaan doenquote:
Op 5 december na heb ik nog niets gepland. Dus ik schik wel qua datum. Dit keer mag jij de handboeien hebbenquote:Op maandag 2 november 2015 15:27 schreef Wolken het volgende:
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:02 schreef Weissman het volgende:
15 december moet ik naar de tandarts. Dan weten jullie dat.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:02 schreef Weissman het volgende:
Slim om dat te delen, hoop je zeker dat het daarvoor is zodat je dan nog rustig chocoladeletters, gevuld speculaas en taai taai dingen kan eten.quote:Op dinsdag 3 november 2015 01:02 schreef Weissman het volgende:
SPOILER: Zaterdag 14 november Bordspelmeet bij tijnbreinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 19 december Sintermerkerstspel bij Wolken, koe-knuffelen is mogelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
SPOILER: Zaterdag 14 november Bordspelmeet bij tijnbreinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 19 december Sintermerkerstspel bij Wolken, koe-knuffelen is mogelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Post!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |