Nou er staan nog wat dingen open bij de huidige:P Ik heb op het moment alleen de FNV en die laten mij alles zelf doen.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan is het dus geen overname?
Wil je voor die opdrachtgever blijven werken? Ja?
Dan word je dus gedwongen ontslag te nemen?
Ze kunnen zoveel zeggen, zij kijken natuurlijk naar hun eigen profijt.
Jij moet zorgen dat jij niet onrechtmatig benadeeld wordt.
Het lijkt mij serieus een goed moment om gebruik te gaan maken van die rechtsbijstand. Je moet zeker stellen dat je niet benadeeld wordt en weten welke mogelijkheden je hebt.
Jawel maar ik werk alleen bij de huidige opdrachtgever. Dat al 1.5 jaar eigenlijk bijna 2 jaar al.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft je huidige werkgever geen andere opdrachten?
Maar dan kan je gewoon een andere opdracht aannemen met behoud van jouw arbeidsverleden.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel maar ik werk alleen bij de huidige opdrachtgever. Dat al 1.5 jaar.
Ja maar dat wil ik niet. Ik werk alleen voor deze opdrachtgever. Daarom vraag ik mij ook af hoe het met opzegtermijn zit. Niet dat zij mij kunnen verplichten om dus voor andere opdrachtgevers te gaan werken omdat ik nog een maand vast zit aan zequote:Op donderdag 3 september 2015 11:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar dan kan je gewoon een andere opdracht aannemen met behoud van jouw arbeidsverleden.
Dacht dat ik duidelijk was:p Ik wil dus weg bij huidige uitzendbureau maar als ik dus zelf ontslag neem verlies ik dus waarschijnlijk mijn opgebouwde rechten op een ww uitkering en begint de telling opnieuw.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:58 schreef anonymoussie het volgende:
Dat is misschien wel kut, maar dat is dan de keuze die je moet maken waarschijnlijk.
Kon dat niet meteen wat duidelijker, Yas?
Even overleggen met de huidige werkgever?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik niet. Ik werk alleen voor deze opdrachtgever. Daarom vraag ik mij ook af hoe het met opzegtermijn zit. Niet dat zij mij kunnen verplichten om dus voor andere opdrachtgevers te gaan werken omdat ik nog een maand vast zit aan ze
Het huidige uitzendbureau heeft daar geen zeggenschap in. Zij zijn het contract met de opdrachtgever verloren en ik word gewoon aangenomen door het nieuwe uitzendbureau.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Even overleggen met de huidige werkgever?
Aangeven dat je echt voor die opdracht wil gaan.
Als je dat echt wil.
Ja. De hamvraag is:quote:Op donderdag 3 september 2015 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat ik duidelijk was:p Ik wil dus weg bij huidige uitzendbureau maar als ik dus zelf ontslag neem verlies ik dus waarschijnlijk mijn opgebouwde rechten op een ww uitkering en begint de telling opnieuw.
Ja dat heb ik er wel voor over. En 1 keer gesolliciteerd en dat was geen succes :pquote:Op donderdag 3 september 2015 12:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. De hamvraag is:
Heb je dat over voor die opdrachtgever?
Heb je al gesolliciteerd bij die opdrachtgever?
Dan moet je dat met je nieuwe werkgever overleggen?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het huidige uitzendbureau heeft daar geen zeggenschap in. Zij zijn het contract met de opdrachtgever verloren en ik word gewoon aangenomen door het nieuwe uitzendbureau.
Nee zij gaan toch niet over het uwv? Volgens mij praten we langs elkaar heen?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan moet je dat met je nieuwe werkgever overleggen?
Ken je het vaste personeel daar niet? Met ze praten? Gewoon nog een x proberen?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik er wel voor over. En 1 keer gesolliciteerd en dat was geen succes :p
Jawel maar het was allemaal nogal vreemd. Maakt ook verder niet uit.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ken je het vaste personeel daar niet? Met ze praten? Gewoon nog een x proberen?
Ja.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee zij gaan toch niet over het uwv? Volgens mij praten we langs elkaar heen?
Wie is zij?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dat wil ik niet. Ik werk alleen voor deze opdrachtgever. Daarom vraag ik mij ook af hoe het met opzegtermijn zit. Niet dat zij mij kunnen verplichten om dus voor andere opdrachtgevers te gaan werken omdat ik nog een maand vast zit aan ze
Het uitzendbureau waar ik nu dus voor werk.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja.![]()
Jij zegt
[..]
Wie is zij?
Dat is dan toch jouw huidige werkgeverquote:Op donderdag 3 september 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het uitzendbureau waar ik nu dus voor werk.
Ja maar dat word toch nergens ontkent? :pquote:Op donderdag 3 september 2015 12:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat is dan toch jouw huidige werkgever![]()
Zoals in mijn eerste reactie, aan jouw post, te lezen is.
En dan ditquote:Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het huidige uitzendbureau heeft daar geen zeggenschap in. Zij zijn het contract met de opdrachtgever verloren en ik word gewoon aangenomen door het nieuwe uitzendbureau.
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het uitzendbureau waar ik nu dus voor werk.
Ja klopt. Wat is nu je vraagquote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef anonymoussie het volgende:
Jij zegt dit:
[..]
En dan dit
[..]
[..]
Dat lijkt me sowieso een goed planquote:Op donderdag 3 september 2015 11:41 schreef anonymoussie het volgende:
Gewoon bij LTVDK met zijn mooie kraan en Apple gaan wonen.
Ja daar waren we eindelijk uit.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja klopt. Wat is nu je vraag
Per oktober gaat de opdrachtgever verder met een ander uitzendbureau. Bij deze nieuwe kom ik in dienst en ben ik dus als ik geen ontslag neem ook in dienst bij het huidige uitzendbureau.
Ik reageer dan met de reactie dat je dat even moet overleggen met je huidige werkgever.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zo. Ja mijn vraag is meer of ze mij kunnen verplichten om die andere opdrachten te accepteren in die maand opzegtermijn met een nul uren contract :pquote:Op donderdag 3 september 2015 12:27 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja daar waar eindelijk uit.
Jij zegt dat je hoopt geen andere opdrachten te krijgen bij je huidige werkgever in die maand opzegtermijn
Als ik het goed begrijp?
In deze post hieronder.
[..]
Ik reageer dan met de reactie dat je dat even moet overleggen met je huidige werkgever.
Dan zeg jij dit
[..]![]()
Snappie?
Als de opdracht binnen de voorwaarden valt die in jouw contract staan wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zo. Ja mijn vraag is meer of ze mij kunnen verplichten om die andere opdrachten te accepteren in die maand opzegtermijn met een nul uren contract :p
Oke. Nou het punt van voorzichtig overleggen zijn we voorbij dus moet zo snel mogelijk ontslag nemenquote:Op donderdag 3 september 2015 12:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als de opdracht binnen de voorwaarden valt die in jouw contract staan wel.
Dit kan je dus voorzichtig overleggen mer je huidige werkgever.
Ja, als je voor die Superopdrachtgever wil gaan wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou het punt van voorzichtig overleggen zijn we voorbij dus moet zo snel mogelijk ontslag nemen
Gahahah op et moment de beste die er voor mij beschikbaar isquote:Op donderdag 3 september 2015 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, als je voor die Superopdrachtgever wil gaan wel ja.
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah op et moment de beste die er voor mij beschikbaar is
Nee niet echt.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Is het de moeite waard om dit allemaal te lezen?
Nee maar dat vraag ik mij hier wel vaker af.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Als je van Fatima's wartaal houdt...quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch hartstikke duidelijkquote:Op donderdag 3 september 2015 13:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je van Fatima's wartaal houdt...
Nu Fatima nogquote:Op donderdag 3 september 2015 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een goed plan
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dat vraag ik mij hier wel vaker af.
Die zal wel weer zeggen dat ze nooit in een dorp wil wonen.quote:
Ja ik zie het probleem ook niet zo Arno. Vrouwen ...quote:
quote:Een man uit Bristol zal voortaan wel twee keer nadenken voordat hij de post van iemand anders openmaakt. In een pakketje dat was gericht aan de vorige bewoner van zijn huis trof hij een enorme vogelspin aan.
De Brit was net verhuisd naar een nieuwe woning en opende een pakketje dat was bestemd voor de vorige bewoner. In de doos trof hij een Braziliaanse zalmroze vogelspin aan, een spin die 28 centimeter groot kan worden, giftanden heeft van 2,5 centimeter en zijn vijanden aanvalt met brandhaartjes.
Uit de poststempel bleek dat het dier ongeveer drie weken in de envelop moet hebben overleefd. Er was al schimmel ontstaan op de verpakking.
Uitgedroogd
De dierenarts die het dier opving, zegt dat de spin er slecht aan toe was. Hij was uitgedroogd en had veel haren op zijn lijf verloren. Sid, zoals de spin is genoemd, is nu aan het aansterken en daarna wordt een goed baasje voor hem gezocht.
Volgens de dierenarts worden spinnen en insecten wel vaker via de post verstuurd, maar moet dat wel goed aangegeven worden op de envelop. "Hier had men de pech dat het poststuk niet snel genoeg aankwam bij de geadresseerde."
Arm beestje ja, 3 weken opgesloten zitten in een envelopquote:
Die arme man die het opentquote:Op donderdag 3 september 2015 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arm beestje ja, 3 weken opgesloten zitten in een envelop
Moet 'ie het briefgeheim maar niet overtredenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |