Als de opdracht binnen de voorwaarden valt die in jouw contract staan wel.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zo. Ja mijn vraag is meer of ze mij kunnen verplichten om die andere opdrachten te accepteren in die maand opzegtermijn met een nul uren contract :p
Oke. Nou het punt van voorzichtig overleggen zijn we voorbij dus moet zo snel mogelijk ontslag nemenquote:Op donderdag 3 september 2015 12:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als de opdracht binnen de voorwaarden valt die in jouw contract staan wel.
Dit kan je dus voorzichtig overleggen mer je huidige werkgever.
Ja, als je voor die Superopdrachtgever wil gaan wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou het punt van voorzichtig overleggen zijn we voorbij dus moet zo snel mogelijk ontslag nemen
Gahahah op et moment de beste die er voor mij beschikbaar isquote:Op donderdag 3 september 2015 12:54 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja, als je voor die Superopdrachtgever wil gaan wel ja.
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gahahah op et moment de beste die er voor mij beschikbaar is
Nee niet echt.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Is het de moeite waard om dit allemaal te lezen?
Nee maar dat vraag ik mij hier wel vaker af.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Als je van Fatima's wartaal houdt...quote:Op donderdag 3 september 2015 12:59 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch hartstikke duidelijkquote:Op donderdag 3 september 2015 13:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Als je van Fatima's wartaal houdt...
Nu Fatima nogquote:Op donderdag 3 september 2015 12:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso een goed plan
Ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar dat vraag ik mij hier wel vaker af.
Die zal wel weer zeggen dat ze nooit in een dorp wil wonen.quote:
Ja ik zie het probleem ook niet zo Arno. Vrouwen ...quote:
quote:Een man uit Bristol zal voortaan wel twee keer nadenken voordat hij de post van iemand anders openmaakt. In een pakketje dat was gericht aan de vorige bewoner van zijn huis trof hij een enorme vogelspin aan.
De Brit was net verhuisd naar een nieuwe woning en opende een pakketje dat was bestemd voor de vorige bewoner. In de doos trof hij een Braziliaanse zalmroze vogelspin aan, een spin die 28 centimeter groot kan worden, giftanden heeft van 2,5 centimeter en zijn vijanden aanvalt met brandhaartjes.
Uit de poststempel bleek dat het dier ongeveer drie weken in de envelop moet hebben overleefd. Er was al schimmel ontstaan op de verpakking.
Uitgedroogd
De dierenarts die het dier opving, zegt dat de spin er slecht aan toe was. Hij was uitgedroogd en had veel haren op zijn lijf verloren. Sid, zoals de spin is genoemd, is nu aan het aansterken en daarna wordt een goed baasje voor hem gezocht.
Volgens de dierenarts worden spinnen en insecten wel vaker via de post verstuurd, maar moet dat wel goed aangegeven worden op de envelop. "Hier had men de pech dat het poststuk niet snel genoeg aankwam bij de geadresseerde."
Arm beestje ja, 3 weken opgesloten zitten in een envelopquote:
Die arme man die het opentquote:Op donderdag 3 september 2015 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Arm beestje ja, 3 weken opgesloten zitten in een envelop
Moet 'ie het briefgeheim maar niet overtredenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |