Hij trapt er in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is hier nou weer leuk aan?
Zoals ik al zei, dorp. Dan moet je gewoon vaak 'ver' weg om ergens heen te gaan, weinig korte afstanden juist.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom is een auto handig voor korte afstanden?
Dorpquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dorp. Dan moet je gewoon vaak 'ver' weg om ergens heen te gaan, weinig korte afstanden juist.
Technisch gezien woon jij in een dorp wegens het ontbreken van stadsrechten, mijn dorp heeft al sinds de 14e eeuw stadsrechtenquote:
heeft jouw dorp stadsrechten?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Technisch gezien woon jij in een dorp wegens het ontbreken van stadsrechten, mijn dorp heeft al sinds de 14e eeuw stadsrechten
Jaquote:
Ga je genieten van Jan Roos bij Pauw?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium die een eerdere post herhaalt? Nee, zoiets zou hij nooit doen.
Gaat hij het hebben over zijn verschrikkelijk aanval door dat Marokkanse tuig?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je genieten van Jan Roos bij Pauw?
Ik heb geen glazen bol. Geen idee dus.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je genieten van Jan Roos bij Pauw?
Nee, over Geenpeil.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat hij het hebben over zijn verschrikkelijk aanval door dat Marokkanse tuig?
Zelfs onze eigenste koning Wim-Lex heeft de titel 'Heer van ... (naam van mijn dorp'quote:
Hij heeft vast ook wel iets met Den Haag toch?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs onze eigenste koning Wim-Lex heeft de titel 'Heer van ... (naam van mijn dorp'
Zo te zien nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook wel iets met Den Haag toch?
Heb je dit topic weer gesloopt?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo te zien niethttps://nl.wikipedia.org/(...)ning_der_Nederlanden
Als een proquote:Op woensdag 2 september 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je dit topic weer gesloopt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |