Jeps. Ze reserveert gewoon van te voren een auto en gaat altijd goed.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
heeft ze dr een beetje goede ervaring mee?
Lijkt me echt zo irritant he, elke keer moeten reserveren voordat je een auto wilt gebruiken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Ze reserveert gewoon van te voren een auto en gaat altijd goed.
Wegenbelasting betalen en zo lijkt me irritanterquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me echt zo irritant he, elke keer moeten reserveren voordat je een auto wilt gebruiken.
Ik kan elk moment van de dag in mijn auto stappen en heenrijden waar ik maar wil zonder dat ik me hoef te verantwoorden aan zo'n bedrijf?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wegenbelasting betalen en zo lijkt me irritanter
Ja en zij heeft niet elk moment de dag van een auto nodigquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan elk moment van de dag in mijn auto stappen en heenrijden waar ik maar wil zonder dat ik me hoef te verantwoorden aan zo'n bedrijf?
Maar jij bent ook een echte tuiglife.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan elk moment van de dag in mijn auto stappen en heenrijden waar ik maar wil zonder dat ik me hoef te verantwoorden aan zo'n bedrijf?
Ik ook niet, maar als ik bijvoorbeeld 's avonds opeens ergens heen moet of het is gewoon kutweer hoef ik maar de deur uit te stappen en ik zit in de auto. Niet eerst reserveren en dan de auto gaan zoekenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja en zij heeft niet elk moment de dag van een auto nodig
Nee dat is het voordeel van een auto bezitten jaquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als ik bijvoorbeeld 's avonds opeens ergens heen moet of het is gewoon kutweer hoef ik maar de deur uit te stappen en ik zit in de auto. Niet eerst reserveren en dan de auto gaan zoeken
Ik zou echt niet zonder kunnen, al is een auto wel een stuk harder nodig in een dorp natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat is het voordeel van een auto bezitten ja
Een dorpquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder kunnen, al is een auto wel een stuk harder nodig in een dorp natuurlijk
Niet zo he.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |