hahahaquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:33 schreef GGMM het volgende:
Als Ronaldo daar naast had gelegen had hij teleurgesteld gekeken.
bekend van tvquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:34 schreef NoCigar het volgende:
Goh wat leuk, die Jimmy Fallon, is die bekend?
Fijn dat het toch nog een functie heeft.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:34 schreef Sked het volgende:
Ik word echt levensmoe van dit programma
niet dood genoegquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:36 schreef tralalala het volgende:
Is die Jett Rebel al dood eigenlijk?
Picsquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dafne zag er 2, 3 jaar terug echt veel leuker uit.
Die vind ik dus best goed he. Als je hem niet ziet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:36 schreef tralalala het volgende:
Omdat doping.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fout.quote:
Je moeder ookquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou dat door de doping komen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij wacht tot hij 27 is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:36 schreef tralalala het volgende:
Dionne Stax heeft pas een rare neus.quote:
Ben blij dat iemand het met mij eens is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dionne Stax heeft pas een rare neus.
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze scheert zich niet zo goed meer.
Nederlanders zijn DOPINGVRIJ. Wij zijn een rein land en verlagen ons niet tot de dopingbommetjes van de DDR.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fout.
Dat doen ze alleen bij wielrennen.
Daarnaast gebruiken Nederlanders geen doping.
Katrin Krabbe ?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vind ik dus best goed he. Als je hem niet ziet.
En Dafne lijkt op iemand, kan er niet opkomen op wie, net toen je haar en profiel zag.
De rest gebruikt ook doping. Prachtige overwinning.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Stelletje zure pessimisten hier. Ga je schamen.
Van nu, slimmerikquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
Snelste op aarde, derde snelste tijd. Dan ben je niet dè snelste
FloJo loopt niet meer zo snel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
Ga skutjessielenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Mani89 het volgende:
Stelletje zure pessimisten hier. Ga je schamen.
Op haar graf groeien geen bloemen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
FloJo loopt niet meer zo snel.
Precies.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest gebruikt ook doping. Prachtige overwinning.
Jawel want die andere 2 lopen op dit moment niet 1 is dood de andere is al over de 40quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:38 schreef Joosie200 het volgende:
Prachtig met stootje zuurstof héquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De rest gebruikt ook doping. Prachtige overwinning.
Dan moet Mathijs dat zeggen. Snelste nu, niet snelste allertijdenquote:
smerig is datquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:41 schreef zeefje het volgende:
Ik vind haar kaak fucking mannelijk.
Ik moet dam altijd denken aan die vrouwelijke bodybuilders
Zei geilt waarschijnlijk nog op connie van gisteren, ik Dacht nog connnie maar conwel.quote:
Ik vind female bodybuilding wel intrigerend. Naar niet mooiquote:
Nou nou nou.quote:
Talent gaat bij vrouwen toch ook samen met aanwezige mannelijke hormonen?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:41 schreef zeefje het volgende:
Zal wel door de doping komen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:41 schreef zeefje het volgende:
Sowieso wel een beetje meerkampbouw. Die moeten ook gewoon 2 werpnummers af kunnen werken.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:41 schreef zeefje het volgende:
Oh?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Talent gaat bij vrouwen toch ook samen met aanwezige mannelijke hormonen?
Picsquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel door de doping komen.
Volgens Mexicanobakker had ze 3 jaar geleden nog een aantrekkelijkere kaak.
Ja, ze is wel lelijker geworden. Vroeger had ze nog wel iets, nu is dat wel echt helemaal weg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel door de doping komen.
Volgens Mexicanobakker had ze 3 jaar geleden nog een aantrekkelijkere kaak.
Ik denk dat niemand hier meer atletiek volgt dan ik.quote:
Dopingquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ze is wel lelijker geworden. Vroeger had ze nog wel iets, nu is dat wel echt helemaal weg.
Heb je ook niet nodigquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:44 schreef zeefje het volgende:
Tovh vind ik haar armen nu niet heel erg gespierd.
Eens. Samen erotisch puistjes uitknijpenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:44 schreef Vatta het volgende:
Ondanks dat ik haar niet echt knap vind is het denk ik wel een leuke meid. En dat atletische is wel geil.
Visser ziet er tegenovergestelde uit, meeste meerkampsters zijn juist vrij knap.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso wel een beetje meerkampbouw. Die moeten ook gewoon 2 werpnummers af kunnen werken.
Hoewel Dafne wel een van de minst knappe atleten is (was) op de meerkamp. Vergelijk het eens met een Laura Ikauniece (winnares brons) of Ida Marcussen.
Moet je als meerkampster eigenlijk al niet willen en als sprintster is dat overbodig gewicht.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:44 schreef zeefje het volgende:
Tovh vind ik haar armen nu niet heel erg gespierd.
Jij zou maar al te graag stagiair bij DWDD willen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
De stagiair heeft net een handdoekje onder de stoel van Claudia gelegd.
Doping dusquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet je als meerkampster eigenlijk al niet willen en als sprintster is dat overbodig gewicht.
Heb je wel gelijk in.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:44 schreef Vatta het volgende:
Ondanks dat ik haar niet echt knap vind is het denk ik wel een leuke meid. En dat atletische is wel geil.
Mwah veel meerkampsters hebben wel een breed bovenlichaam hoor, dat helpt enorm bij speer en in mindere mate bij kogel. Alleen door de atletische bouw ziet het er vaak wel natuurlijk uit. En er zijn veel knappere meerkampsters dan Schippers ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Visser ziet er tegenovergestelde uit, meeste meerkampsters zijn juist vrij knap.
Alleen al om elke avond bij de uitzending te kunnen zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zou maar al te graag stagiair bij DWDD willen zijn.
kut interlandsquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ADO speelt pas over 12 dagen weer.
#Heraclesthuisaltijdlastig
Dat was niche, dit is massaconsumptie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs was vroeger bij Holland Sport een stuk kritischer als journalist.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen al om elke avond bij de uitzending te kunnen zijn.
Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk gaat ze na Rio weer meerkampen.
Fijnquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiende theorie, zes punten voor de moeite.
Ik wil weer een doodsbange Matthijs zien. Tijd voor iets over IS of zo.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Wat een kutvragen weer. Het is eigenlijk een monoloog van Vd Nieuwkerk met zijn euforisch gereutel.
Ben jij hexje?quote:
IJdele hoop inderdaad.quote:
Als ik ontsnap zou ik ook hard lopen ja.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef Sked het volgende:
Ik ben ook ontsnappen als ik hardloop, maar 21.63 wordt het niet hoor
Ik vind dit een gênante foutquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ik ontsnap zou ik ook hard lopen ja.
Terwijl hij een Mohammed-cartoon tekent.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik wil weer een doodsbange Matthijs zien. Tijd voor iets over IS of zo.
Misschien bedoelde ik die, ze hebben allemaal dezelfde poststijl.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar is de positiviteit zelve Stickertje eigenlijk?
quote:
hexje heb ik zeker een jaar niet meer gezien als het niet langer is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien bedoelde ik die, ze hebben allemaal dezelfde poststijl.
Ik denk niet eens dat hij Mohammed durft te typen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Terwijl hij een Mohammed-cartoon tekent.
Ik heb liever dat Ajax ooit nog de CL wint dan dat Oranje wereldkampioen wordt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever goud voor Nadine Broersen dan voor Dafne Schippers.
Is dat leuk?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk zap naar NPO2.
TV / [VARA] Dubbelspel
Mja ik ook voor PSV.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Ajax ooit nog de CL wint dan dat Oranje wereldkampioen wordt.
#zetjeplaystationmaarlekkeruit
Tot Moh...: 'ik voel dat als ik verder ga ik een grens overschrijd.'quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat hij Mohammed durft te typen.
En Vitesse.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt niks leuk op de TV behalve jezelf.
Dit is niet waarquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt niks leuk op de TV behalve jezelf.
Ben wel fan van Benno.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Gelijk zap naar NPO2.
TV / [VARA] Dubbelspel
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:54 schreef Sked het volgende:
J0kkebr0k kijkt liever een half uur Speld filmpjes
quote:Boek ‘Verhaal halen’: Mart Smeets
In het boek ’Verhaal halen’, bundelde Journalist Jacob Bergsma de mooiste verhalen uit 45 jaar sportjournalistiek van Mart Smeets. The Best Of Mart Smeets. Samen met Mart Smeets blikken we vanavond terug op zijn geschreven sportoeuvre.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 september 2015 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechte nieuws:SylvanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De rest van de wereld vond het elke aflevering beter worden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, ze gaan Mr. Robot hypen. Best goed die serie, maar ze moeten niet gaan overdrijven.
De pilotaflevering was wel echt goed. Daarna vond ik het vrij snel wat afzwakken allemaal.
Ik heb er nog niets van gezien. Ga dit stukje later dan maar eens terugkijken, kijk nu wat anders.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh, ze gaan Mr. Robot hypen. Best goed die serie, maar ze moeten niet gaan overdrijven.
De pilotaflevering was wel echt goed. Daarna vond ik het vrij snel wat afzwakken allemaal.
Geloof ik niks van.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De rest van de wereld vond het elke aflevering beter worden.
Ik heb de omschrijving gelezen maar op een of andere manier trok het me daardoor niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Mr Robot is echt de beste serie die ik in jaren heb gezien. Staat hoog op mijn all time lijstje.
Ik had het ze laatst nog gevraagd.quote:
Ik denk dat jij jezelf heel erg herkent in Elliot en dat je het daarom zo goed vindtquote:Op woensdag 2 september 2015 19:00 schreef Mani89 het volgende:
Mr Robot is echt de beste serie die ik in jaren heb gezien. Staat hoog op mijn all time lijstje.
Bijna autobiografisch ja, maar dan met heroïne in plaats van morfine.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf heel erg herkent in Elliot en dat je het daarom zo goed vindt
Ah, ok. Dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had het ze laatst nog gevraagd.
En 0 h4ck skillz..quote:Op woensdag 2 september 2015 19:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bijna autobiografisch ja, maar dan met heroïne in plaats van morfine.
Inderdaad, goeie serie maar ik vrees het ergste met Matthijs.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:00 schreef Mani89 het volgende:
:squote:Op woensdag 2 september 2015 19:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
Beter hou je je smerige bek, Sylvana.
Nogmaalsquote:Op woensdag 2 september 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mag wel wat enthousiaster, Harry.
JUICHEN
leuk met die 21 fps gamesquote:Op woensdag 2 september 2015 19:07 schreef richolio het volgende:
Ik kan niet wachten tot die VR bril van Sony voor de playstation
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:08 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Nogmaals
DIT HEBBEN WE NOG NOOIT GEZIEN!!
Yup.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Hacken is eigenlijk meer bijzaak wat betreft de kwaliteit van de serie. Het is veel met de paranoia en de Fight Club achtige sfeer die het goed maakt.
Het is sowieso wel tofquote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
schommelt beide kanten op, maar VR is pas vanaf 4k interessant
Ja inderdaad, die aflevering waar hij in totale delirium raakt is echt fantastisch gedaan.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef Monolith het volgende:
Hacken is eigenlijk meer bijzaak wat betreft de kwaliteit van de serie. Het is veel met de paranoia en de Fight Club achtige sfeer die het goed maakt.
Mathijs kijkt,luistert en leest allesquote:Op woensdag 2 september 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijkt Matthijs van Nieuwkerk naar series?
Daar heeft hij een redactie voorquote:Op woensdag 2 september 2015 19:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijkt Matthijs van Nieuwkerk naar series?
Weet Matthijs dus ook wat er op pagina 88 van het Oude Testament staat?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:15 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Mathijs kijkt,luistert en leest alles
Dit ja.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:15 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Mathijs kijkt,luistert en leest alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |