Geblokkeerd. Hooooo genot.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:42 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Oordeel zelf, zou ik zeggen. https://twitter.com/quinsyg
racist ben je ookquote:Op woensdag 2 september 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geblokkeerd. Hooooo genot.
Omdat ik hem terecht wees op een laag bij de grondse reactie.
Ach meisje toch....quote:Op woensdag 2 september 2015 22:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet iets racistisch vinden, maar ik heb geen zin om een hele twitter pagina te bekijken. Me dunkt dat de mensen die hebben vastgesteld dat deze persoon een racist is daar dan toch wel duidelijke voorbeelden van moeten kunnen geven.
Twee dingen die ik niet gezegd heb en deze reactie geeft je baggerniveau wel aardig aan.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens mij doe ik gewoon normaal mee in deze discussie hoor
ik kan ook wel net als jou dingen roepen als 'XXX vind alleen maar XXX omdat het domme tokkies zonder werk zijn jaaaa hoooorrrrrrrr' en andere kinderachtige shit
Dat is toch wat je hier doet?quote:Op donderdag 3 september 2015 04:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Twee dingen die ik niet gezegd heb en deze reactie geeft je baggerniveau wel aardig aan.
quote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef Beathoven het volgende:
... mensen die allerjezust lang tijd nodig hebben voor een simpele aanpassing en progressie in een stukje folklore.
Dat zijn volgens mij ook de mensen die ...
Ah, dus volgens jou moeten de originele bewoners van een land zich maar aanpassen aan de nieuwkomers.quote:
Zoek het zelf een keer uit ipv dat het voor je uitgekauwd en in je bek gespuugd moet worden.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:00 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet iets racistisch vinden, maar ik heb geen zin om een hele twitter pagina te bekijken. Me dunkt dat de mensen die hebben vastgesteld dat deze persoon een racist is daar dan toch wel duidelijke voorbeelden van moeten kunnen geven.
Lezen blijft moeilijk.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, dus volgens jou moeten de originele bewoners van een land zich maar aanpassen aan de nieuwkomers.
Droom lekker verder
Inderdaad. Mijn zoon gelooft nog heilig in de Sint. Beetje respect voor zijn geloof!quote:Op donderdag 3 september 2015 10:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Is deze discussie nou nog niet opgelost?
![]()
Sinterklaas is gewoon een geloof en met geloof mag je niet spotten.
nou ok je hebtgelijk, kaart het aan bij foram@fok.nlquote:Op donderdag 3 september 2015 04:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Twee dingen die ik niet gezegd heb en deze reactie geeft je baggerniveau wel aardig aan.
Gelukkig is het geen betaalde functie die je uitvoert hier.
Uhu. Persoon A doet een stelling en persoon B vraagt hem die stelling te staven en ipv dat persoon A dat doet zegt 'ie dat persoon B zelf mag gaan zoeken naar argumenten om de stelling van persoon A te staven.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoek het zelf een keer uit ipv dat het voor je uitgekauwd en in je bek gespuugd moet worden.
Google is your friend!
meerdere mensen tonen het aan, jij vindt het niet in je straatje passen en negeert hetquote:Op donderdag 3 september 2015 11:45 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Uhu. Persoon A doet een stelling en persoon B vraagt hem die stelling te staven en ipv dat persoon A dat doet zegt 'ie dat persoon B zelf mag gaan zoeken naar argumenten om de stelling van persoon A te staven.
![]()
![]()
Welke kleur kerstballen ben je van plan in je oren te hangen?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef sp3c het volgende:
Kerst ben ik jarig dus dat is logischerwijseen groter feestje als sinterklaas en er is gelukkig nog geen discussie over een regenboogsp3c
hardop gelachenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef sp3c het volgende:
Kerst ben ik jarig dus dat is logischerwijseen groter feestje als sinterklaas en er is gelukkig nog geen discussie over een regenboogsp3c
Er is helemaal niets aangetoond.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
meerdere mensen tonen het aan, jij vindt het niet in je straatje passen en negeert het
dat is anders he
Negeert het stelselmatig, waardoor een fatsoenlijke discussie onhaalbaar is.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
meerdere mensen tonen het aan, jij vindt het niet in je straatje passen en negeert het
dat is anders he
quote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aangetoond.
oke, twanquote:Op donderdag 3 september 2015 11:53 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aangetoond.
zou ik ook doen als ik geen andere uitweg meer hadquote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Negeert het stelselmatig, waardoor een fatsoenlijke discussie onhaalbaar is.
Plus dat diegene niet de enige is met deze tactiek uit die hoek in de pietendiscussie.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik geen andere uitweg meer had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |