En dan toch de behoefte voelen om uren in discussie te gaan met mensen over een fenomeen waar je niets meer van meekrijgt. Bravo!quote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef Beathoven het volgende:
Ik woon al 5 jaar niet meer in Nederland
persoonlijk heb ik er geen tijd voor nodig maar een goede redenquote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef Beathoven het volgende:
Ik woon al 5 jaar niet meer in Nederland en snap 't hele gezeik niet van mensen die allerjezust lang tijd nodig hebben voor een simpele aanpassing en progressie in een stukje folklore.
Dat zijn volgens mij ook de mensen die naar een camping in Zuid-Europa tuffen, naast de buren staan die ze daar toevallig otmoeten en frikandellen en patat bij de afhaal bestellen om vervolgens Frans Bauer te draaien.
Als men moeite heeft met verandering en niet accepteert dat Nederland anders is dan in 1950 moet men mooi binnen blijven.
In een inrichting bv...
-2quote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
je hebt gelijk!
waarom zou je varkens in godsnaam halal slachten
maar je snapte het punt hoop ik?
yvonne dacht ik?quote:Op woensdag 2 september 2015 13:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Wie heeft jou moderator gemaaktJe bent nog slechter dan ik ooit was.
Jij past met je retoriek en niveau, of juist het ontbreken eraan, precies in het anti-Zwarte Pieten kamp van Gario en consorten.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef Beathoven het volgende:
Ik woon al 5 jaar niet meer in Nederland en snap 't hele gezeik niet van mensen die allerjezust lang tijd nodig hebben voor een simpele aanpassing en progressie in een stukje folklore.
Dat zijn volgens mij ook de mensen die naar een camping in Zuid-Europa tuffen, naast de buren staan die ze daar toevallig otmoeten en frikandellen en patat bij de afhaal bestellen om vervolgens Frans Bauer te draaien.
Als men moeite heeft met verandering en niet accepteert dat Nederland anders is dan in 1950 en niet de wereld bezit, moet men mooi binnen blijven.
In een inrichting bv...
+1732quote:
Om nu alle feestvierders van Sinterklaas en Zwarte Piet te bestempelen als Tokkies. Tja, dan heb je inderdaad weinig kijk op ons cultureel erfgoed en was het voor jou een verstandige keuze Nederland te verlaten. Precies wat ik Gario en consorten ook aanraad.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef Beathoven het volgende:
Als men moeite heeft met verandering en niet accepteert dat Nederland anders is dan in 1950 en niet de wereld bezit, moet men mooi binnen blijven.
In een inrichting bv...
83% van NL is dus een no-life racistische tokkie in jou ogen. Omdat deze pro-ZP is. Goeie frame wel, lekker onderbouwd ook.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef Beathoven het volgende:
In een inrichting bv...
Lezen is ook een vak.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:13 schreef Red_85 het volgende:
wat doe je hier dan nog als je dat vindt van 83% van je landgenoten?
Haha, dat is precies het beeld wat ik heb bij figuren als red 85 en whatever. Wifebeatertjes aan, blikjes Heineken in de hand en een zwembad vol krijsende, onopgevoede kinderen.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:51 schreef Beathoven het volgende:
Fout beeld heb je weer, ik vlieg altijd, verblijf in Hotels, ik hou niet van bier en hou meer van sushi. maar het was al eerder gebleken dat je een nono bent met vooroordelen. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je je mening uit.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Haha, dat is precies het beeld wat ik heb bij figuren als red 85 en whatever. Wifebeatertjes aan, blikjes Heineken in de hand en een zwembad vol krijsende, onopgevoede kinderen.
Typerend, dit soort berichtenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Haha, dat is precies het beeld wat ik heb bij figuren als red 85 en whatever. Wifebeatertjes aan, blikjes Heineken in de hand en een zwembad vol krijsende, onopgevoede kinderen.
Heineken drinken?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:57 schreef sp3c het volgende:
Mits het niet je eigen kinderen zijn klinkt het als een goed leventje
Moet ik wetenquote:Op woensdag 2 september 2015 16:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Heineken drinken?
Jij hebt wel erg lage eisen.
..ben je 13?quote:Op woensdag 2 september 2015 16:59 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Heineken drinken?
Jij hebt wel erg lage eisen.
Op verzoek van de bevolking meren er op Curacao ook kleurenpieten aan:quote:Op woensdag 2 september 2015 15:39 schreef Elzies het volgende:
[..]
De Pieten zijn al aangepast en nóg blijft men erover doorzeuren. Want hoeveel meer kun je nog aan aanpassingen doen wanneer je een Zwarte Piet getransformeerd tot een witte clownspiet?
Gario en consorten hebben mijnsinziens niets te zoeken in Nederland. Ze veronachtzamen onze cultuur, ze veronachtzamen onze wijze van leven. Ik zou zeggen, pak de koffer en vertrek naar een ver warm land. Voorgoed. Niet de Antillen, want daar vieren ze ook Sinterklaas en Zwarte Piet. Met veel plezier overigens.
Niet dat jijzelf een goed beeld van jezelf verspreidt met dit soort posts.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:49 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Niet op verzoek van de bevolking, maar op verzoek van 1 Nederlandse (!) vrouw. http://www.eenvandaag.nl/(...)discussie_op_cura_aoquote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Op verzoek van de bevolking meren er op Curacao ook kleurenpieten aan:
[ afbeelding ]
Zwarte (gekleurde) mensen die zich wel als Zwarte Piet verkleden maar een andere kleur gaan schminken omdat hun eigen (zwarte) kleur beledigend voor zwarten zou zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Op verzoek van de bevolking meren er op Curacao ook kleurenpieten aan:
[ afbeelding ]
Een zo'n domme blanke kut die het moet verpesten voor de rest. In dit topic vind je ze ook al.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:33 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Niet op verzoek van de bevolking, maar op verzoek van 1 Nederlandse (!) vrouw. http://www.eenvandaag.nl/(...)discussie_op_cura_ao
Ach kijk, nog iemand die zich aangesproken voelt.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:31 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Niet dat jijzelf een goed beeld van jezelf verspreidt met dit soort posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |