De enige poging die is gedaan is een quote plaatsen waarin deze persoon Rutte beschuldigt van racisme, hetgeen natuurlijk geen vorm van racisme is.quote:
Ja, met de verdere opmerkingen en linkjes dat die man alleen maar bezig is met racisme en alleen maar ziet in huidskleuren was natuurlijk van alles mis. Goed, je hoeft niet te zien dat je leider racistisch is, maar om te zeggen dat er alleen maar een quote is gepost is natuurlijk zwak.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De enige poging die is gedaan is een quote plaatsen waarin deze persoon Rutte beschuldigt van racisme, hetgeen natuurlijk geen vorm van racisme is.
Je gaat je toch afvragen of de kwaliteit van het onderwijs in Nederland dan zo heftig is afgebroken in de afgelopen jaren dat dit het resultaat is.
Niet alleen Rutte moet het ontgelden. Laatst ging hij ook tekeer tegen de gemeente Amsterdam met een compleet uit de lucht gegrepen beschuldiging. Dat vond zelfs vd Laan te ver gaan.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:14 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
De enige poging die is gedaan is een quote plaatsen waarin deze persoon Rutte beschuldigt van racisme, hetgeen natuurlijk geen vorm van racisme is.
Je gaat je toch afvragen of de kwaliteit van het onderwijs in Nederland dan zo heftig is afgebroken in de afgelopen jaren dat dit het resultaat is.
Meer dan die quote heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met de verdere opmerkingen en linkjes dat die man alleen maar bezig is met racisme en alleen maar ziet in huidskleuren was natuurlijk van alles mis. Goed, je hoeft niet te zien dat je leider racistisch is, maar om te zeggen dat er alleen maar een quote is gepost is natuurlijk zwak.
De verwijten naar Gario over zijn racisme zijn gebaseerd op indirect tussen de regels doorlezen.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met de verdere opmerkingen en linkjes dat die man alleen maar bezig is met racisme en alleen maar ziet in huidskleuren was natuurlijk van alles mis. Goed, je hoeft niet te zien dat je leider racistisch is, maar om te zeggen dat er alleen maar een quote is gepost is natuurlijk zwak.
Goed, nu draag ik je over aan iemand die wel zin heeft om met Gario 2.0 in discussie te gaan, fijne dag nog en vergeet niet om de pepernoten te weigeren!
Ook hier blijkt niet uit dat deze Quincy zelf een racist is. Het is wederom juist een stellingname dat een ander, in zijn ogen, discrimineert.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:18 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Niet alleen Rutte moet het ontgelden. Laatst ging hij ook tekeer tegen de gemeente Amsterdam met een compleet uit de lucht gegrepen beschuldiging. Dat vond zelfs vd Laan te ver gaan.
http://www.parool.nl/paro(...)n-Quinsy-Gario.dhtml
Rond Quincy? Nee, totaal niet. Ik had nog nooit van hem gehoord tot red-85 een paar dagen terug zijn obsessie met deze persoon per se met me wilde delen.quote:Volg je het nieuws überhaupt wel?
quote:Artikel 137d
1 Hij die in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, aanzet tot haat tegen of discriminatie van mensen of gewelddadig optreden tegen persoon of goed van mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun geslacht, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
Als je Quincy, of de ZP-discussie, een beetje hebt gevolgd de afgelopen jaren dan is de conclusie dat meneer racistische trekjes heeft helemaal niet gek. Als je net onder een steen vandaan komt dan snap ik dat je die conclusie niet ziet. Deze discussie loopt al een tijdje. Lees je even in of zo.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ook hier blijkt niet uit dat deze Quincy zelf een racist is. Het is wederom juist een stellingname dat een ander, in zijn ogen, discrimineert.
[..]
Rond Quincy? Nee, totaal niet. Ik had nog nooit van hem gehoord tot red-85 een paar dagen terug zijn obsessie met deze persoon per se met me wilde delen.
Quincy is de grootste racist man!quote:Op donderdag 3 september 2015 12:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ook hier blijkt niet uit dat deze Quincy zelf een racist is. Het is wederom juist een stellingname dat een ander, in zijn ogen, discrimineert.
[..]
Rond Quincy? Nee, totaal niet. Ik had nog nooit van hem gehoord tot red-85 een paar dagen terug zijn obsessie met deze persoon per se met me wilde delen.
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Zitten jullie nou nog steeds mijn godsdienst belachelijk te maken?![]()
Mag ik jullie even wijzen op het volgende artikelnummer:
[..]
ga ff ergens anders spelen plsquote:Op donderdag 3 september 2015 12:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Quincy is de grootste racist man!
Of, o ja als je een kleurtje hebt kan je natuurlijk geen racist zijn...
Dat ben ik niet met je eens. Er bestaan natuurlijk meerdere definities van racisme, maar welke definitie je ook neemt; je kunt vrij objectief bepalen of een bepaalde uitspraak of actie er aan voldoet of niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:43 schreef sp3c het volgende:
of iemand een racist is is sowieso subjectief, dat proberen te bewijzen is net zoiets als bewijzen dat het koud is ofzo
beetje een zinloze oefening
Punt 1 is een troll maar punt 2 is gewoon werkelijkheid.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
ga ff ergens anders spelen pls
Gemakkelijk weer. Ik zeg nergens dat hij niet racistisch is. Ik vraag alleen maar waarom hij racistisch is en dat lijkt me vrij makkelijk aan te tonen. Maar blijkbaar moet je daarvoor alles omtrent die man weten.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:50 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Als je Quincy, of de ZP-discussie, een beetje hebt gevolgd de afgelopen jaren dan is de conclusie dat meneer racistische trekjes heeft helemaal niet gek. Als je net onder een steen vandaan komt dan snap ik dat je die conclusie niet ziet. Deze discussie loopt al een tijdje. Lees je even in of zo.
nee het blijft een mening en die zijn nu eenmaal subjectiefquote:Op donderdag 3 september 2015 12:54 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Er bestaan natuurlijk meerdere definities van racisme, maar welke definitie je ook neemt; je kunt vrij objectief bepalen of een bepaalde uitspraak of actie er aan voldoet of niet.
Oh de grootste zelfs. Nou dan moet het helemaal makkelijk zijn om dat aan te tonen.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Quincy is de grootste racist man!
quote:Of, o ja als je een kleurtje hebt kan je natuurlijk geen racist zijn want racisten zijn alleen blanke mensen.
nee ook mensen met een kleurtje kunnen racistisch zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 12:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Punt 1 is een troll maar punt 2 is gewoon werkelijkheid.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 3 september 2015 12:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ook mensen met een kleurtje kunnen racistisch zijn
Ik denk niet dat het een mening is. Tenzij je de algemeen geaccepteerde definities van racisme niet wilt erkennen. Maar goed, dan wordt het sowieso lastig discussiëren want dan heb je geen enkel gezamenlijk uitgangspunt en is alles een mening.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het blijft een mening en die zijn nu eenmaal subjectief
nee je zegt van niet en dat is natuurlijk onzinquote:
Misschien niet de grootste, maar wel de luidste. Zelfs als er een vliegtuig vol Nederlanders neerstort staat hij vooraan in de rij om ach en wee te roepen over dat de slachtoffers zogenaamd niet herdacht zouden worden als het geen blanken waren. Terwijl hij niet eens weet wat voor kleurtje de gesneuvelde mensen hadden.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:56 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Oh de grootste zelfs. Nou dan moet het helemaal makkelijk zijn om dat aan te tonen.
[..]
het is dan ook een lastige discussiequote:Op donderdag 3 september 2015 12:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een mening is. Tenzij je de algemeen geaccepteerde definities van racisme niet wilt erkennen. Maar goed, dan wordt het sowieso lastig discussiëren want dan heb je geen enkel gezamenlijk uitgangspunt en is alles een mening.
Het feit dat hij aan één stuk door blanken uitmaakt voor racisten is op zichzelf een racistische daad. Hij maakt continu onderscheid op basis van ras, ook als dat helemaal niet relevant is. Hij is zelf degene die Nederlander steeds opdeelt in hokjes en vakjes, en dat is racisme.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:30 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Hoezo is dat racisme dan?quote:Op donderdag 3 september 2015 13:01 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Misschien niet de grootste, maar wel de luidste. Zelfs als er een vliegtuig vol Nederlanders neerstort staat hij vooraan in de rij om ach en wee te roepen over dat de slachtoffers zogenaamd niet herdacht zouden worden als het geen blanken waren. Terwijl hij niet eens weet wat voor kleurtje de gesneuvelde mensen hadden.
Dat is toch wel het huzarenstukje van open-en-bloot racisme in Nederland van de afgelopen jaren.
Zo vreselijk lastig is dat niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is dan ook een lastige discussie
quincy vind zwarte piet racisme bv, een heleboel mensen vinden van niet
wie heeft er dan gelijk?
niemand ... en iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |