abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155731270
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155731285
Bij gebrek aan inspiratie deze TT, kan veranderd worden door mod als 't niet goed bevonden wordt. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_155731302
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Bagatelliseren? :')

Ik bagatelliseer helemaal niets.

Heb je m'n post op de vorige pagina niet gelezen?

Probeer gewoon niet mee te gaan in het kortzichtige opportunistische gelul, de waan van de dag, en een beetje realistisch te blijven.

Dus er zijn genoeg kritiekpunten, maar reden tot zoveel gejank is er ook niet.
Je gaat van meedoen om het kampioenschap naar directe plaatsing voor Europees voetbal. Het is realistisch, maar verder is het gewoon om te janken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_155731426
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Je gaat van meedoen om het kampioenschap naar directe plaatsing voor Europees voetbal. Het is realistisch, maar verder is het gewoon om te janken.
Niemand heeft het over kampioenschap gehad toch? Die verwachting hebben was sowieso niet realistisch.

Dat Van Geel die doelstelling vorig seizoen uitsprak vond ik dan ook - zeker achteraf bezien - niet verstandig en een verkeerde inschatting van de kwaliteiten van de selectie.

Vorig seizoen heeft hij dan ook steken laten vallen in de transferzomer.

Ik vind dat hij wel een reeële doelstelling opgeeft voor het huidige seizoen.

Niet spectaculair, en we zouden liever meer zien, maar Van Geel kan helaas ook niet toveren en moet het doen met de middelen die hij heeft. Voor hetzelfde geld dat deze transferzomer is uitgegeven had hij 2 echte toppers kunnen kopen (categorie Ziyech bijvoorbeeld) maar dan hadden we weer met een veel smallere selectie gezeten met veel bagger op de bank.

Ik vind dat hij behoorlijk goed heeft ingekocht dit seizoen - los van het feit hoe de basisopstelling eruit komt te zien.
  Moderator dinsdag 1 september 2015 @ 13:09:39 #5
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_155731550
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Bij gebrek aan inspiratie deze TT, kan veranderd worden door mod als 't niet goed bevonden wordt. :P
Bij gebrek aan motivatie is het altijd #BESTUURTEGENDEMUUR

OT :

Ik vind dat ie lomp heeft ingekocht, zeker met Botteghin. Je verneukt op deze wijze Karsdorp én van Beek. Viel het jou ook op dat het zondag defensief een stuk beter stond toen Botteghin eruit ging en v Beek weer centraal ging spelen?

Dat ie Lex niet heeft weten te slijten neem ik 'm ook kwalijk. Voor de rest hoop ik dat Elia wat brengt, dat Gio Kuyt op een andere positie pleurt en dat Gustafson eens wat speeltijd gaat krijgen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_155731605
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

OT :

Ik vind dat ie lomp heeft ingekocht, zeker met Botteghin. Je verneukt op deze wijze Karsdorp én van Beek. Viel het jou ook op dat het zondag defensief een stuk beter stond toen Botteghin eruit ging en v Beek weer centraal ging spelen?
Frisse speler, Beek centraal (dynamischer), meer aanvallende impulsen waardoor je wat gemakkelijker onder druk uitvoetbalt.

Kwam niet zozeer omdat Botteghin er niks van bakt, er kwam gewoon een ander type voetballer op twee posities. Ik weet ook niet of je Van der Heijden en Botteghin samen centraal moet laten spelen.
pi_155731908
quote:

[..]

OT :

Dat ie Lex niet heeft weten te slijten neem ik 'm ook kwalijk. Voor de rest hoop ik dat Elia wat brengt, dat Gio Kuyt op een andere positie pleurt en dat Gustafson eens wat speeltijd gaat krijgen.
Ja het stond een stuk beter toen botteghin er uit ging. Volgens mij is hij ook gehaald voor de bank en dan moet hij daar lekker blijven zitten. Echter vind ik niet dat je hem op 1 wedstrijd mag afbranden.

Kuyt moet inderdaad gewoon rechtsvoor staan en om nu al om gustafson te gaan smeken vind ik erg opportunistisch
pi_155731929
quote:
Feyenoord versterkte zich deze zomer met een groot aantal nieuwe spelers. De eerste drie wedstrijden van het seizoen werden gewonnen en het woord 'Coolsingel' werd al vaak genoemd. Ondanks de vele aankopen is de doelstelling van Feyenoord niet om kampioen te worden. Het direct behalen van Europees voetbal is volgens technisch directeur Martin van Geel de doelstelling van de Rotterdamse club.

"We hebben eindelijk een keer kunnen investeren”, begint Van Geel tegenover RTV Rijnmond. "Dat hebben we bij Feyenoord jaren niet kunnen doen. Maar onze concurrenten hebben ook niet stil gezeten. PSV en Ajax hebben drie tot vier keer zoveel geïnvesteerd. We zijn niet bang voor ze, maar het is wel een gegeven.”
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155731942
quote:
Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, gaat aankomende weken opnieuw in gesprek met Tonny Vilhena. Het contract van de middenvelder loopt in de zomer van 2016 af en de club hoopt deze verbintenis te verlengen. Dit zegt Van Geel tegenover RTV Rijnmond. De jonge Vilhena leek deze zomer onderweg naar Sampdoria. Feyenoord en de Italiaanse club waren het eens over een transfer, maar Vilhena zag een overstap niet zitten.
&

quote:
Elvis Manu was één van de spelers die Feyenoord deze zomer verliet. De buitenspeler, die Feyenoord vorig seizoen aan Europees voetbal hielp, vertrok deze transferperiode naar het Engelse Brighton. De aanvaller was zelf met een transferverzoek naar technisch directeur Martin van Geel gekomen.

"Hij kwam bij mij en gaf aan dat hij de concurrentie te groot vindt, en daarom een stap wilde maken”, begint de technisch directeur tegenover RTV Rijnmond. "Dan kijk je of je dat kunt bewerkstelligen. Toen kwam Brighton en daarmee hebben we er nog een mooie transfersom aan over gehouden." De Rotterdamse club zou zo'n 1,5 tot 2 miljoen euro verdiend hebben aan de transfer van Manu.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_155731990
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 12:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Directe plaatsing voor Europees voetbal = kampioen worden of de beker winnen
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155732027
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Technisch gezien wel, maar #GeelGod bedoelt natuurlijk voor de voorrondes.
pi_155732043
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Technisch gezien wel, maar #GeelGod bedoelt natuurlijk voor de voorrondes.
Eerst een kwalificatieronde moeten doen is per definitie geen directe plaatsing.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_155732104
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Eerst een kwalificatieronde moeten doen is per definitie geen directe plaatsing.
Ik denk dat ze dat bij Feyenoord toch anders zien.
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:39:29 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_155732112
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:36 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zo wordt dat al jaren geformuleerd, tot vorig jaar moest iedereen behalve de kampioen voorrondes spelen. Bovendien speel je in de voorrondes ook Europees, alleen zijn dat in eerste instantie maar 2 wedstrijden.
pi_155732149
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:34 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Of Europees voetbal een competitieve (=/= vriendschappelijke) wedstrijd spelen tegen een niet-Nederlandse tegenstander :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:46:56 #16
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155732270
quote:

[..]

OT :

Beetje jammer dat men nu afgeeft op Botteghin. Dat is gewoon een sterke centrale verdediger die je in zijn kracht moet gebruiken. Ik snap Feyenoord sowieso niet.

Je hebt goede centrumverdedigers en geen backs. Ga dan verdomme 3-5-2 spelen? Je hebt 2 spitsen, een overvloed aan middenvelders, een slechte linksback en een middenvelder op rechtsback. Pas je formatie verdomme aan op je selectie. Het is toch geen raketwetenschap?

EDIT- en dan wordt het een 5-3-2 bij balverlies uiteraard
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_155732397
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Beetje jammer dat men nu afgeeft op Botteghin. Dat is gewoon een sterke centrale verdediger die je in zijn kracht moet gebruiken. Ik snap Feyenoord sowieso niet.

Je hebt goede centrumverdedigers en geen backs. Ga dan verdomme 3-5-2 spelen? Je hebt 2 spitsen, een overvloed aan middenvelders, een slechte linksback en een middenvelder op rechtsback. Pas je formatie verdomme aan op je selectie. Het is toch geen raketwetenschap?

[ afbeelding ]

Als je Immers dan op de bank zet en El Ahmadi daar neerzet, en Vejinovic op de plaats van El Ahmadi ziet dit er wel ok uit ja :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_155732484
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ten eerste doe je Karsdorp hier veel te kort mee. Gaat echt een hele goede rechtsback worden.

Ten tweede, zie je Elia al meeverdedigen? Ik niet.

Ben zelf ook wel een fan van 3-5-2, en er zijn inderdaad plekken waar het goed uitkomt.
Misschien met enkele mutaties dat het zou kunnen werken, maar Elia en Bilal worden waarschijnlijk wel zo goed als waardeloos.

ps: Is Vejinovic trouwens na PSV helemaal uit de gratie? :?
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 1 september 2015 @ 13:58:48 #19
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155732485
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:53 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als je Immers dan op de bank zet en El Ahmadi daar neerzet, en Vejinovic op de plaats van El Ahmadi ziet dit er wel ok uit ja :)
Ja de poppetjes kan je altijd over twisten idd, zo zou je karsdorp ook op rechts kunnen zetten ipv Kuyt. Maar naar mijn mening is deze formatie veel meer complementair aan het materiaal :P
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:01:06 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_155732534
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ten eerste doe je Karsdorp hier veel te kort mee. Gaat echt een hele goede rechtsback worden.

Ten tweede, zie je Elia al meeverdedigen? Ik niet.

Ben zelf ook wel een fan van 3-5-2, en er zijn inderdaad plekken waar het goed uitkomt.
Misschien met enkele mutaties dat het zou kunnen werken, maar Elia en Bilal worden waarschijnlijk wel zo goed als waardeloos.

ps: Is Vejinovic trouwens na PSV helemaal uit de gratie? :?
Elia moet gewoon terugkomen bij balverlies, verwend ventje :P :P :P
pi_155732651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Elia moet gewoon terugkomen bij balverlies, verwend ventje :P :P :P
Misschien moet ik hem ook het voordeel van de twijfel geven. Afgelopen wedstrijd maakte Pröpper die schwalbe natuurlijk ook in zijn nabijheid.

Ik denk dat ik inderdaad in die opstelling Karsdorp op rechts zou zetten (ideaal) en Kuyt een van de spitsen (evt. hangend). Immers moet zo ver mogelijk bij de opstelling vandaan blijven.
Van alles is weer waardeloos.
pi_155732754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef Oldground het volgende:
Bilal doet over het algemeen wel zijn verdedigende werk, dus die zou dat nog wel kunnen. Die lijkt het alleen niet te kunnen belopen, als die 90 minuten moet gaan krijgt die wel vaak kramp
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_155732832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Bilal doet over het algemeen wel zijn verdedigende werk, dus die zou dat nog wel kunnen. Die lijkt het alleen niet te kunnen belopen, als die 90 minuten moet gaan krijgt die wel vaak kramp
Daar maak ik me niet zo'n zorgen over, dat had Clasie ook in het begin.
pi_155732908
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:15 schreef H.FR het volgende:

[..]

Daar maak ik me niet zo'n zorgen over, dat had Clasie ook in het begin.
Het is nog niet zo erg als bij Oulare (spits Club Brugge, die kan het al in de 1 helft krijgen), maar toch vind ik het vreemd, puur uithoudingsvermogen moet toch te trainen zijn? Mja, heb onze vriend Verheijen er nog niet over gehoord, dus het zal wel goed zitten.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_155732998
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:18 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het is nog niet zo erg als bij Oulare (spits Club Brugge, die kan het al in de 1 helft krijgen), maar toch vind ik het vreemd, puur uithoudingsvermogen moet toch te trainen zijn? Mja, heb onze vriend Verheijen er nog niet over gehoord, dus het zal wel goed zitten.
Ik denk ook wel dat het te trainen is, maar mede door wedstrijden te spelen zal hij er volgens mij aan moeten wennen. Als hij het over een half jaar nog steeds heeft, mits hij veel basis speelt, dan moeten we het nog maar eens onder de loep nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')