1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | [INSCHRIJVINGSFORMULIER] Voornaam: Achternaam: Geboorteplaats en -land: Nationaliteit: Eventuele 2e nationaliteit: Gesproken talen (max. 2): Ik kies scenario: Club: Eerste contract loopt: x jaar Primaire positie: Secundaire positie: Links- of rechtsvoetig: [sub]Tweevoetig mag, maar dan mag je 5 punten minder besteden.[/sub] Lengte: Gewicht: 2 Preferred moves: Techniek: Mentaal: Fysiek: Verborgen eigenschappen: Persoonlijkheid: |
SPOILER: Ter indicatie, een lijst met spelers en hun PA:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Club en competitie:
De derde divisie in Duitsland gaat de competitie zijn waar onze wonderkids hun eerste minuten in het betaalde voetbal zullen maken. Er zullen drie clubs overgenomen worden, gevuld met FOK!kers.
Je kan kiezen uit Arminia Bielefeld, SC Preußen Münster of VfL Osnabrück. Kijk even in het topic bij welke club er nog plekken vrij zijn en op welke positie.
Inschrijving geschiedt helemaal via pm naar SiebeJ. Wees gerust, ook als je geen antwoord krijgt binnen 5 minuten zal je inschrijving niet verloren gaan. Iedereen die een pm stuurt, mag ervan uit gaan dat hij antwoord krijgt.
Vul de volgende lijst zorgvuldig in. De host voorbehoudt zich het recht om eventuele fouten te wijzigen.
Eigenschappen:
Verdeel hierna in totaal 100 punten over je technische, mentale en fysieke vaardigheden. Degene, die geen waarde van je ontvangen, zullen automatisch worden berekend naar aanleiding van een aantal factoren door FM. Als je tweevoetig bent, mag je maar 95 punten besteden.
Tip: Bij de meeste eigenschappen is het handig om onder 15 punten te blijven.SPOILER: TechniekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MentaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FysiekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verborgen eigenschappen:
Verdeel nu 30 punten over de verborgen vaardigheden. Iedereen krijgt een waarde van 5 voor blessure gevoeligheid.SPOILER: Verborgen vaardighedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Persoonlijkheid:
Als laatste moet je 100 punten verdelen over alle persoonlijkheid attributen. Je moet een waarde geven voor elk attribuut.SPOILER: PersoonlijkheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewenste acties:
Bekijk de volgende lijst van Preferred Moves voor de vertaling Nederlands-Engels:SPOILER: ActiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrieres bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Deze site (http://www.guidetofootbal(...)lity-and-performance) geeft een goede uitleg.
6. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
7. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
8. Hoe kan ik dat voorkomen? Heb je tips?
Vul je waardes realistisch in. FM balanceert de waardes bij het aanmaken van je speler, dus een speler met 20 voor finishing, zal uiteindelijk misschien maar 15 finishing krijgen en daarnaast nog een lage waarde in bijvoorbeeld techniek. Dat wil je niet, dus dan kan je beter maar iets van 15 voor finishing geven om te beginnen.
Fok als spelers:
ronde 1
Ronde 2
Speler topics:
1. PowerLoungen - Maradona's Drugsdealer
2. IkeDukaku99 Ludwig van Beethoven
3. Drizzt_DoUrden Miroslav Jankovic
4. Asschen_Sukar Jack Black
5. Toekito - Hammie Toekito
6. Toiletgebruiker - Otto Bismarck von Schoenhausen
7. Aleco99 - Friedrich Wilhelm I
8. PierreTT - Alco Hol
9. Dudeweiser - Clayton Dempsey
10. Sejt - Jens Lager
11. Ciscus - Babo Boo Cisco
12. superniger - Kerst Man
13. SiebeJ - Ludwig Yorck von Wartenburg
Deze plekken zijn er nog
Munster (basis/reserve)
GK= IkeDubaku99/ Naxens
VVL= .. / ..
VCL= .. / ..
VCR= .. / PierreTT
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / ..
MC/AMC= Nick-GizMo / ..
ML/AML= Swaytje / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= PierreTT/IkeDubaku99
S/AMx= Naxens / Swaytje
VfL Osnabrück
GK= Asschen_sukar / ..
VVL= .. / ..
VCL= .. / Asschen_sukar
VCR= superniger / ..
VVR= .. / ..
MC/VMC= .. / superniger
MC/AMC= Drizzt_DoUrden /
ML/AML= .. / ..
MR/AMR= .. / ..
S/AMx= .. / Drizzt_DoUrden (S)
S/AMx= .. / ..
Bielefeld (basis/reserve)
GK= Tortugal / Toiletgebruiker
VVL= SiebeJ / Toekito
VCL= .. / SiebeJ
VCR= .. / ..
VVR= Sejt / Dudeweiser
MC/VMC= Toiletgebruiker / Tortugal
MC/AMC= Ciscus / ..
ML/AML= Dudeweiser /Powerloungen
MR/AMR= ..Toekito / Sejt
S/AMx= PowerLoungen / Ciscus
S/AMx= .. / ..![]()
Het is vrij simpel. Het niveau van de spelers in de 3. Liga ligt rond een CA95-115. Als je geluk hebt speel je vanwege de afwezigheid van een 'betere' speler op jouw positie.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:33 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Klinkt wel heel karigAls onze "wonderspelers" op hun 18e nog niet goed genoeg zijn voor dit erbarmelijke niveau
SPOILER: even checken, zit je op het niveau van de 3. Liga?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:36 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. Het niveau van de spelers in de 3. Liga ligt rond een CA95-115. Als je geluk hebt speel je vanwege de afwezigheid van een 'betere' speler op jouw positie.aaah excuus, ik heb de 3e bundesliga gewoon zwaar onderschatSPOILER: even checken, zit je op het niveau van de 3. Liga?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door SiebeJ op 31-08-2015 20:57:32 ]![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:52 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]Sterf, Arminia. Volgende keer gaat er een molotov het supportershonk in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sterf, Arminia. Volgende keer gaat er een molotov het supportershonk in!Wat een agressie zeg.
I love my mispoken words.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sterf, Arminia. Volgende keer gaat er een molotov het supportershonk in!![]()
Volgende keer klappen we erop jatog?![]()
![]()
Arschlochquote:Op maandag 31 augustus 2015 20:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Sterf, Arminia. Volgende keer gaat er een molotov het supportershonk in!![]()
![]()
SSSSSSTquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef SiebeJ het volgende:
Kan de topictitel aangepast worden, hier klopt natuurlijk niks van hè![]()
Onze tijd zal nog komen![]()
![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:01 schreef SiebeJ het volgende:
Ollie laat van zich horen bij de jeugd
[ afbeelding ]
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef SiebeJ het volgende:
Kan de topictitel aangepast worden, hier klopt natuurlijk niks van hè![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
MOTMquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:02 schreef SiebeJ het volgende:
Speelronde 7: Ook de andere concurrent wordt verslagen
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beethoven de nieuwe kopschopper van het seizoen
De belangrijkste strijd gaan we winnen, dat moge duidelijk zijnIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
De jeugd laat zien dat ze er klaar voor zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ganz scoort jipieajeeeeee!quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:01 schreef SiebeJ het volgende:
Ollie laat van zich horen bij de jeugd
[ afbeelding ]
Siebe, ik kan de namen Crash Dummy niet goed uit elkaar houden. Is het anders een idee om die lelijke duitse namen te geven?
We zitten er wel meteen lekker in, dit is superleuk!![]()
Ben je niet zo goed met Romeinse cijfers?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:19 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ganz scoort jipieajeeeeee!
Siebe, ik kan de namen Crash Dummy niet goed uit elkaar houden. Is het anders een idee om die lelijke duitse namen te geven?
We zitten er wel meteen lekker in, dit is superleuk!
Kan het ook veranderen in Crash Dummy Helmut, Crash Dummy Adolf e.d.![]()
Beethoven en Rekiki gaan met elkaar vechten om de muziek in de kleedkamer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, wel beter ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:20 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Ben je niet zo goed met Romeinse cijfers?
Kan het ook veranderen in Crash Dummy Helmut, Crash Dummy Adolf e.d.
Ik ben verder nergens goed in, behalve in Bielefeld aanmoedigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net verkeerd afgeknipt die wedstrijd van osnabruckquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:26 schreef SiebeJ het volgende:
Speelronde 15: Osnabrück heeft als doelstelling om het record gelijk spelen te verbreken
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Echt nietquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:29 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Net verkeerd afgeknipt die wedstrijd van osnabruck![]()
![]()
Hantuchova toch mooi 7 doelpuntenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:32 schreef SiebeJ het volgende:
Tussenstand - Osnabrück heeft de punten nodig, Bielefeld ook..
[ afbeelding ]![]()
Coooome OOOOOOOn Osnabruuck![]()
![]()
Wel beter voor Blacks statistieken dit, minder tegengoalsquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:30 schreef SiebeJ het volgende:
Speelronde 16: Tijd voor een nieuwe keeper en verdediging?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.footballmanage(...)nd-player-names.htmlquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:37 schreef aleco99 het volgende:
Waar staat trouwens die file die je weg moet halen voor et duitse elftal?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Hendy Keppy mag een keer met de grote jongens mee doen, en scoort er gelijk 2
Ik zie Jankovic nergens
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die zit met Black rustig in een hoekje van het trainingsveld te blowen gok ikquote:
Ooit gaat Franz de show stelen en een basisplaats bemachtigen. Ooit.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Sagte jemand Drogen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:46 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die zit met Black rustig in een hoekje van het trainingsveld te blowen gok ik![]()
![]()
En maar 14 met de nummer 1quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
3 punten verschil met de nummer 20, "veilig"Het kan nog alle kanten op
![]()
Goed puntquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:49 schreef aleco99 het volgende:
[..]
En maar 14 met de nummer 1Het kan nog alle kanten op
Valt me nu pas op hoeveel keepers lopen in een wedstrijd, Black 6 km in 2 wedstrijden.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 21:25 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Haha, wel beter ja.
Ik ben verder nergens goed in, behalve in Bielefeld aanmoedigen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo beter?![]()
Günther en Heinrichquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Rybarikova doet het goed als reserve speler.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:22 schreef SiebeJ het volgende:
Speelronde 22: Goed begin Osnabrück, valse start Bielefeld
[ afbeelding ][ afbeelding ]Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
SPOILER: Round two.. FIGHT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:33 schreef SiebeJ het volgende:
[ afbeelding ]SPOILER: Round two.. FIGHT!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen spelers eigenlijk verhuurd worden, of is dat via die ingestelde transfer ook geblokt?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Nee, je blijft je hele leven bij de clubquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:39 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kunnen spelers eigenlijk verhuurd worden, of is dat via die ingestelde transfer ook geblokt?![]()
![]()
`quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:41 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Nee, je blijft je hele leven bij de club
Nog maar 5 puntjes tot het miezerige Arminia is ingehaald
Eindelijk is het centrale koningskoppel van Friedrich en Kerstman daar, dit beloofd vele mooie momenten voor fans van Osnabruck!![]()
![]()
Misschien dat ik zo nog een uurtje host, maar moet eerst fm weer ff installerenquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:48 schreef SiebeJ het volgende:
De savegame is geüpload, hopelijk wil iemand vanavond of morgen verder gaan met hosten.
En hij doet moeilijk met windows 10![]()
![]()
jeugdelftallen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:49 schreef PierreTT het volgende:
Alco wel 22 apps, maar ik zie hem nooit in die overzichten![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:51 schreef aleco99 het volgende:
SiebeJ bedankt voor het wederom opzetten en hosten van deze ronde!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SiebeJ bedankt voor het wederom opzetten en hosten van deze ronde!!!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Baba Boohoooooooo
Stuttgart een maatje te groot voor het geweldige OsnabruckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matig Arminia is matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of kwam het door het fysieke overgewicht?![]()
![]()
![]()
Fokkers domineren in u19!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij Arminia helaas een verliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik proef enige kleuring in je berichtgevingquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:05 schreef aleco99 het volgende:
Stuttgart een maatje te groot voor het geweldige Osnabruck
Matig Arminia is matig
ikke? nee johquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik proef enige kleuring in je berichtgeving![]()
![]()
Schippers weer ff aan wal
Spannende pot levert helaas geen overwinning op voor OsnabruckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arminia beheerst alle aspecten van het voetbal. De voorsprong, gelijkstand en achterstand. Maar weet zich toch op tijd te reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er is helaas nog weinig bekend over deze jongenquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:10 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Rakim Rekiki doet naast het voorbereiden op het Songfestival.![]()
![]()
Kan je de vorm van Otto Bismarck laten zien?quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:08 schreef aleco99 het volgende:
Mocht je prangende vragen hebben over je speler stel ze gerust nu!!
U vraagt, wij posten!![]()
hoe maakt Toekito het na zijn blessure. Zag hem weer even invallen bij -19 maar is dat alles of speelt die vaker.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:08 schreef aleco99 het volgende:
Mocht je prangende vragen hebben over je speler stel ze gerust nu!!
U vraagt, wij posten!PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Osnabruck -19 weet weer te winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arminia -19 klapt over het nietige Gutersloh heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Osnabruck verliest ondanks betere statistieken met overtuigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arminia speelt gelijk in een spannende pot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak di Bal lust Oost-Timorrauw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik wacht al jaren op een transfer van hem naar Engelandquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:20 schreef aleco99 het volgende:
Ghehehe, hij zei piemel
[ afbeelding ]![]()
![]()
Arminia gaat efficient met kansen om, maar het is niet genoeg voor punten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Osnabruck weet de rit uit te zitten en gaat weg met een punt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik wacht al jaren op een transfer van hem naar Engeland![]()
![]()
![]()
Alco Hol Motm bij overwinning osnabruck -19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuchs and Dick are combining brilliantly and show everyone their wonderous connectionquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Christian Fuchs speelt al bij Leicester, zie je het al voor je?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog geen plek bij het eerste verovert, maar wel een mooi aantal wedstrijden bij het jeugdelftalquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
hoe maakt Toekito het na zijn blessure. Zag hem weer even invallen bij -19 maar is dat alles of speelt die vaker.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:15 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Kan je de vorm van Otto Bismarck laten zien?![]()
![]()
Osnabruck heeft punten nodig en Arminia blijft ook maar dalen! Het belooft een spannend slot van het seizoen te worden![]()
![]()
Ik dacht toch echt dat Klos van ons wasquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:17 schreef aleco99 het volgende:
Klos in elftal van de week![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wordt het dan toch nog een spannend einde voor Arminia?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hendy 'Supersub' Keppy zorgt voor 3 broodnodige punten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.K.Man in elftal van de week![]()
![]()
Arminia weet ook weer wat winnen is! Is de lijn naar boven ingezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herrlich vindt het gewoon Heerlijk!
Mooier kan ik het niet verwoorden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:41 schreef aleco99 het volgende:
Arminia weet ook weer wat winnen is! Is de lijn naar boven ingezet?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herrlich vindt het gewoon Heerlijk!
[ afbeelding ]
Mooier kan ik het niet verwoorden![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Toch al 13 vd 22 basisspelers van ons, nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas geen Ganz en Baba Boo, not so nice![]()
Baba Boo was ook even geblesseerd. Misschien komt ie weer terugquote:Op maandag 31 augustus 2015 23:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Toch al 13 vd 22 basisspelers van ons, nice.
Helaas geen Ganz en Baba Boo, not so nice![]()
![]()
Helaas, Imgur wil het niet doen en het wordt alweer laat. De savegame is geupload mocht iemand morgen verder willen gaan![]()
![]()
SiebeJ bedankt voor het wederom opzetten en hosten van deze ronde!!!
Moeten ze vaker doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:41 schreef Asschen_sukar het volgende:
Hendy Keppy mag een keer met de grote jongens mee doen, en scoort er gelijk 2Hoplaquote:Op maandag 31 augustus 2015 21:42 schreef SiebeJ het volgende:
Keppy speler van de week
[ afbeelding ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Oh en thx SiebeJTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ik wil straks best even een uurtje hosten, maar waar kan ik de savegame vinden?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Moet ik daarvoor moderator zijn op het andere forum of ben ik gewoon blind?
Gouden duoquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:46 schreef aleco99 het volgende:
Eindelijk is het centrale koningskoppel van Friedrich en Kerstman daar, dit beloofd vele mooie momenten voor fans van Osnabruck!![]()
![]()
![]()
Iemand?quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:28 schreef PierreTT het volgende:
Ik wil straks best even een uurtje hosten, maar waar kan ik de savegame vinden?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik denk het. Ik heb opzich soms wel wat tijd overdag dus zou hier en daar ook wel eens een uurtje kunnen hostenquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zit de savegame op een afgesloten gedeelte van het forum waar alleen moderators kunnen komen?
Zit inderdaad op een afgesloten stuk, wie wil zo hosten? Kan je wel even het linkje dm'enquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:23 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Zit de savegame op een afgesloten gedeelte van het forum waar alleen moderators kunnen komen?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik heb pas na het eten tijdquote:Op dinsdag 1 september 2015 16:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zit inderdaad op een afgesloten stuk, wie wil zo hosten? Kan je wel even het linkje dm'en
Even snel wat updates om te testen
Osnabruck gelijk tegen Duisburg, wel 2 goals van Hantuchova!
Bielefeld speelt ook gelijk..
Zul je net zien... mijn Jankovic begint met de hoogste rating (341), mijn reserve staat ook hoog (300) en ze spelen gewoon nooit. Die gaan verpieteren en je hoort er nooit meer wat van
Ik denk dat Walter White en Jack Black wel in zijn voor een coupe; misschien moeten we de trainer omleggenquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zul je net zien... mijn Jankovic begint met de hoogste rating (341), mijn reserve staat ook hoog (300) en ze spelen gewoon nooit. Die gaan verpieteren en je hoort er nooit meer wat van
Check ff je DMquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik denk dat Walter White en Jack Black wel in zijn voor een coupe; misschien moeten we de trainer omleggen
quote:quote:
Osnabruck moet nog wel een paar puntjes sprokkelen hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:26 schreef PierreTT het volgende:
We naderen het eind van het seizoen, en de stand is als volgt:
[ afbeelding ]![]()
Interlandnieuws, er doen veel FOK!kers mee!
Hammie mag mee
Gebroeders L. verslaan Finland in Scandinavisch onderonsje
Ollie gaat Wales ook slopen
Echter doet White dat eerst
Geen goals, geen assists, geen cadeaus, wel goed spel
Rustaaaaaag
Jens gaat gewoon door
Ik heb weer een schoppertje hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:49 schreef PierreTT het volgende:
Interlandnieuws, er doen veel FOK!kers mee!
Echter doet White dat eerst
[ afbeelding ]
Yepquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik heb weer een schoppertje hoor
Is Ganz opgenomen in de selectie U19quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:52 schreef PierreTT het volgende:
Op het EK U19 hebben Beugeltjesdijk en Olli een goede rating
[ afbeelding ]![]()
Nee, helaasquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:54 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Is Ganz opgenomen in de selectie U19
En de eerste Ossenwit-award gaat naarrrrr....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de eerste Anorexia-award gaat naarrrr...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Blijdorp heeft nog nooit gespeeld maar is wel de spokesperson voor het elftal? Nu moet Oekraine kapot.
Rekiki doet wel mee
Het einde van het seizoen komt nu echt in zicht, en Osnabruck speelt weer gelijk...
De Bismarck-Schonhauses shinen, maar toch verliest Arminia
Was trouwens het debuut van Leopold!
Laatste speelronde van de competitie!
Arminia:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OsnabruckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Kijk nu eens goedquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:05 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Weer geen Man of the Match met Beethoven.
Ik zou het toch wel leuk vinden als die keeper z'n contract niet verlengt
Rekiki moet eens normaal doenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is het geen Beethoven die kaarten pakt, dan is het Rekiki.Wel Man of the Match met Beethoven.
![]()
Beginnend Badrtje?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Tegen het einde van het seizoen lijkt Otto een vaste waarde te worden terwijl Leopold ook al enkele minuten heeft mogen maken.![]()
![]()
Pierre, kan je kijken of Clayton Dempsey zich al heeft overgegeven aan drank, drugs en Duitse hoeren?![]()
Ik denk eerder de andere Ludwig.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Rekiki moet eens normaal doen![]()
[ afbeelding ]
Beginnend Badrtje?![]()
Ja!quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Pierre, kan je kijken of Clayton Dempsey zich al heeft overgegeven aan drank, drugs en Duitse hoeren?
quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:12 schreef Dudeweiser het volgende:
Pierre, kan je kijken of Clayton Dempsey zich al heeft overgegeven aan drank, drugs en Duitse hoeren?
22 shots waarvan 17 in je mond
quote:Party in the USA dusquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
22 shots waarvan 17 in je mond![]()
![]()
Jens Lager gaat lekkerAangeschreven als 'attacking full back', precies zoals gedacht!
I love my mispoken words.![]()
Ik moet even mijn vriendin voorzien van pannenkoeken, dan zoek ik het voor je uitquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:44 schreef Tortugal het volgende:
Pak Di Bal op de bank gezet? Of gewoon geblesseerd?
Pics or didn't happen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet even mijn vriendin voorzien van pannenkoeken, dan zoek ik het voor je uit![]()
![]()
![]()
Je gelooft niet dat hij pannenkoeken kan bakken?quote:
Precies.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je gelooft niet dat hij pannenkoeken kan bakken?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik kook elke dag![]()
Nou, dat Imgur werkt ook voor geen meter![]()
![]()
Nou heb ik weer hongerIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://imgur.com/NyH6d8J werkt hier prima
Heb ook nog een filmpje dat ik hem flip
Opschepperquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ook nog een filmpje dat ik hem flip
Wacht, ff kijken of ik die kan delenquote:
Nee dus
[ Bericht 11% gewijzigd door PierreTT op 01-09-2015 19:29:40 ]Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Imgur heeft soms het probleem dat als je teveel post je een tijdje niks meer kan. Nu zou het wel weer moeten werkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wacht, ff kijken of ik die kan delen
Nee dus
Anders gewoon weer ff terugschakelen naar Puush.
Topupdates btw, ben benieuwd of Friedrich wat gegroeid is.![]()
Filmpjes vanaf je mobiel is dan weer lastiger. Anyway, nieuwe updates komen eraanquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:59 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Imgur heeft soms het probleem dat als je teveel post je een tijdje niks meer kan. Nu zou het wel weer moeten werken
Anders gewoon weer ff terugschakelen naar Puush.
Topupdates btw, ben benieuwd of Friedrich wat gegroeid is.
Perrey is het nieuwe hoofd van de jeugdopleiding voor Arminia! Zal hij de jonge speler laten opbloeien?
Shortlist 10 juni 2015
Hoogste salaris: Friedrich Schnitzeljung 2900 euro
Hoogste waarde: Friedrich Schnitzeljung 700K euro
Laagste waarde: Ferdinand von Preussen 500 euro
Meeste apps: Alco Hol 44
Minste apps: Miroslav Jankovic 0
Duurloopaward: L. Yorck von Wartenburg 270,5 km gelopen
Badr Hariaward: L. Yorck von Wartenburg, Kerst Man en Jens Lager 9 keer geelHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Pak speelt gewoon regelmatigquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:44 schreef Tortugal het volgende:
Pak Di Bal op de bank gezet? Of gewoon geblesseerd?
Zou je een foto van het overzicht van alle potten van friedrich willen maken? Dus in de competitie/beker/etc? Ben benieuwd naar zn gemiddeldes![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:16 schreef aleco99 het volgende:
Zou je een foto van het overzicht van alle potten van friedrich willen maken? Dus in de competitie/beker/etc? Ben benieuwd naar zn gemiddeldes
Friedrich Wilhelm toch?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Yes Dankjewelquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Friedrich Wilhelm toch?![]()
![]()
Er gebeurt weinig deze zomer. In juli komt wel het EK onder 19 waar wat spelers van ons aan meedoen, dus daar even heensimuleren
Verder nieuws:
En nog twee Friendlies
Die schoppartijen bij Osnabruck de hele tijd
Ernstige blessure?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:34 schreef PierreTT het volgende:
Er gebeurt weinig deze zomer. In juli komt wel het EK onder 19 waar wat spelers van ons aan meedoen, dus daar even heensimuleren
Verder nieuws:
[ afbeelding ]
En nog twee Friendlies
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die schoppartijen bij Osnabruck de hele tijd
Niks mis met een goede schoppartij![]()
![]()
Slechts een dood beenquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:36 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Ernstige blessure?
Niks mis met een goede schoppartij
Twee nieuwe friendlies in aanloop naar het nieuwe seizoen:
Man of the match in die laatste wedstrijd was uiteraard...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
???? dit was toch geblokkeerd?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:42 schreef PierreTT het volgende:
Hm, dit is dan weer wat minder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Misschien dat het alleen voor het eerste seizoen is ingesteld?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Enig idee hoe dit kan komen?![]()
Geen idee. Heb hem maar even opgeslagen. De vorige autosave is ergens in juni voordat ze spelers begonnen te kopen. Heb SiebeJ even gedmt, ik wacht wel even tot hij het leest.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Misschien dat het alleen voor het eerste seizoen is ingesteld?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Goed idee idd. Voordat het allemaal werk voor niets is geweest.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:56 schreef PierreTT het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 september 2015 20:54 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Misschien dat het alleen voor het eerste seizoen is ingesteld?
Geen idee. Heb hem maar even opgeslagen. De vorige autosave is ergens in juni voordat ze spelers begonnen te kopen. Heb SiebeJ even gedmt, ik wacht wel even tot hij het leest.![]()
Mja, misschien klopt het allemaal wel. Anders is alleen het laatste gedeelte van half juni tot half juli weg, dat valt nog mee...quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:58 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Goed idee idd. Voordat het allemaal werk voor niets is geweest.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:46 schreef PierreTT het volgende:
Twee nieuwe friendlies in aanloop naar het nieuwe seizoen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Man of the match in die laatste wedstrijd was uiteraard...CalderónSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jankovic![]()
Helaas, tot Siebe terug is leg ik alles even stil. Misschien dat hij er even naar kan kijken wat er nu precies allemaal misgaat...Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Je kan even kijken of het transferembargo nog geldig is?Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Zonder editor?quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:09 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kan even kijken of het transferembargo nog geldig is?
Moment, even checken...quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Staat geloof ik ergens bij club infoHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Nergens terug te vindenquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:11 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Staat geloof ik ergens bij club info
Upload hem even ergens? Dan kijk ik met de editor even of ik iets vindIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
DM...quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
Upload hem even ergens? Dan kijk ik met de editor even of ik iets vindHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Misschien komt het door die embargo appeal date
Maar even op Siebe wachten, misschien dat die er meer over kan zeggen.
En anders kan iemand met de ingame editor ze altijd nog uit het team zetten
Precies. Het embargo staat namelijk goed volgens de editor, maar toch kopen onze clubs gewoon spelers. En anders stuur ik de savegame wel door naar Siebe zodat die eraan kan prutsenquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
En anders kan iemand met de ingame editor ze altijd nog uit het team zetten
En ik danquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:30 schreef Tortugal het volgende:
Maakt het veel uit? Echt goede fokkers zijn wel zeker van een basisplekje
Haalt het hele idee van deze ronde onderuit...quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:30 schreef Tortugal het volgende:
Maakt het veel uit? Echt goede fokkers zijn wel zeker van een basisplekje![]()
Samen naar de top.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:36 schreef aleco99 het volgende:
[..]
Haalt het hele idee van deze ronde onderuit...![]()
Lijkt me wel. Jammer, want ik had zo nog wel een paar uur door kunnen simulerenquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:30 schreef Tortugal het volgende:
Maakt het veel uit? Echt goede fokkers zijn wel zeker van een basisplekje
Zul je altijd zien hequote:Op dinsdag 1 september 2015 21:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Jammer, want ik had zo nog wel een paar uur door kunnen simuleren![]()
![]()
En ikquote:
Hoi hoi, nu al key player bij Bielefeldquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:06 schreef PierreTT het volgende:
Shortlist 10 juni 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogste salaris: Friedrich Schnitzeljung 2900 euro
Hoogste waarde: Friedrich Schnitzeljung 700K euro
Laagste waarde: Ferdinand von Preussen 500 euro
Meeste apps: Alco Hol 44
Minste apps: Miroslav Jankovic 0
Duurloopaward: L. Yorck von Wartenburg 270,5 km gelopen
Badr Hariaward: L. Yorck von Wartenburg, Kerst Man en Jens Lager 9 keer geel![]()
![]()
De reddende engel, hij is erquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:06 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Hoi hoi, nu al key player bij Bielefeld
quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
En anders kan iemand met de ingame editor ze altijd nog uit het team zettenIk ga even een kijkje nemen. Ik kan sowieso het contract van de aangetrokken spelers ontbinden via de editor.quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies. Het embargo staat namelijk goed volgens de editor, maar toch kopen onze clubs gewoon spelers. En anders stuur ik de savegame wel door naar Siebe zodat die eraan kan prutsen
Waarom er wel spelers aangetrokken worden is mij nog niet helemaal duidelijk. Sejt / Drizzt, jullie misschien een idee?![]()
Kan dit iets te maken hebben met dat ik host? Gebeurt het met de oude savegame (die van wetransfer kwam hiervoor) ook?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:09 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
[..]
Ik ga even een kijkje nemen. Ik kan sowieso het contract van de aangetrokken spelers ontbinden via de editor.
Waarom er wel spelers aangetrokken worden is mij nog niet helemaal duidelijk. Sejt / Drizzt, jullie misschien een idee?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Er zijn daarvoor wel transfervrije spelers aangetrokken, maar eigenlijk zou dat ook niet mogelijk lijkt me als er een embargo is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan dit iets te maken hebben met dat ik host? Gebeurt het met de oude savegame (die van wetransfer kwam hiervoor) ook?
Ik heb een custom database gevonden gebaseerd op een embargo tot 2100, even kijken hoe dat ingesteld staat vergeleken met die van ons![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:12 schreef SiebeJ het volgende:
[..]
Er zijn daarvoor wel transfervrije spelers aangetrokken, maar eigenlijk zou dat ook niet mogelijk lijkt me als er een embargo is.
Ik heb een custom database gevonden gebaseerd op een embargo tot 2100, even kijken hoe dat ingesteld staat vergeleken met die van ons![]()
Je hebt de links naar de huidige games in de DM, dus je kan prutsen
Die kwam ik ook net tegen, maar die is op competitie niveau ingesteldquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:12 schreef SiebeJ het volgende:
Ik heb een custom database gevonden gebaseerd op een embargo tot 2100, even kijken hoe dat ingesteld staat vergeleken met die van onsIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Die staat er een dag voor het embargo ingaat inderdaadquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:18 schreef SiebeJ het volgende:
Ik zie in de editor bij Barcelona dit staan, misschien dat het toch door de beroepsdatum komt
[ afbeelding ]
Zoals ik het nu zie kan ik een transferembargo niet aanpassen via de ingame editor en ook niet via FMEL15.
Volgens berichten op een aantal fora zou het wel moeten kunnen met FMRTE, maar daar moet je een licentie voor hebben. Heeft iemand dat toevallig?![]()
Ja, heb ik geloof ik wel. Kan over 20 minuten kijken.
[ Bericht 17% gewijzigd door Asschen_sukar op 01-09-2015 22:49:15 ]Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Ik lees trouwens net dat tijdens een embargo de club buiten spelers ook geen staff kan aantrekken blijkbaar. Gaat dat geen probleem worden?quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:31 schreef SiebeJ het volgende:
Zoals ik het nu zie kan ik een transferembargo niet aanpassen via de ingame editor en ook niet via FMEL15.
Volgens berichten op een aantal fora zou het wel moeten kunnen met FMRTE, maar daar moet je een licentie voor hebben. Heeft iemand dat toevallig?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Heeft iemand een linkje naar de meest huidige savegame voor me? Ga ik even kijken wat fmrte kan doenIk zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Momentje...quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:53 schreef Asschen_sukar het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de meest huidige savegame voor me? Ga ik even kijken wat fmrte kan doen
In je DMHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Die appeal dates staan al goed, 1 dag voor de embargo dates
En die is ook niet te wijzigen, blijft constant terug springen naar dezelfde datumquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die appeal dates staan al goed, 1 dag voor de embargo dates![]()
Precies. Ik krijg het ook niet voor elkaar met dat embargo, erg vreemdquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Die appeal dates staan al goed, 1 dag voor de embargo dates![]()
Zelf als je een nieuw embargo start, dus eerst de oude lift, en dan de startdatum een week later pakt ie ook niet
Kan wel het transferbudget voor beide clubs op 0 zetten, en herinvesteerbaar bedrag op 0Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin![]()
Heb ik inmiddels ook al gedaan, maar dan niet met FMRTE. Ik heb expres de ingame editor van FM zelf gebruikt zodat er geen eventuele fouten vanuit FMRTE meegenomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:20 schreef Asschen_sukar het volgende:
Kan wel het transferbudget voor beide clubs op 0 zetten, en herinvesteerbaar bedrag op 0
Forum Opties Forumhop: Hop naar: