Waar voor je geldquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Het bordje van Aaron is een beetje aan de drukke kant
hmm das balenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
Mocht ik trouwens aangenomen worden, is er een grote kans dat ik per 2 weken 1 week moet missen.... Functie is volgens mij in verschoven diensten
Ja, is ook niet mijn 1e keus.. Maar andere (zelfde) functie bij zelfde bedrijf staat op hold...quote:
Wat houdt dat precies in? Dat je ook 's nachts moet werken?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
Mocht ik trouwens aangenomen worden, is er een grote kans dat ik per 2 weken 1 week moet missen.... Functie is volgens mij in verschoven diensten
Nee, dat doe ik sowieso niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Dat je ook 's nachts moet werken?
Tot 10 uur werken lijkt mij ook niet prettig. Ik ben meer van het vroeg opstaan/beginnen en dan weer vroeg naar huis, maar ja soms heb je het even niet voor het kiezen. Met het trainen is het wel onhandig ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik sowieso niet.
Verschoven dienst. Werken tussen 8 en 22. Ik wil dat sowieso niet omdat ik weer wil gaan trainen (is ook om 7 uur 's avonds)
het is wel te doen,alleen smorgens zit je te wachten tot je kan werken. ik had ook onregelmatige tijden toen ik nog werkte. was ook van 8 tot 22 uur.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot 10 uur werken lijkt mij ook niet prettig. Ik ben meer van het vroeg opstaan/beginnen en dan weer vroeg naar huis, maar ja soms heb je het even niet voor het kiezen. Met het trainen is het wel onhandig ja.
dat heb ik ook. En ligt hier 3.5 km vandaan, dus wil met de fiets. Maar 's avonds dan weer hier fietsen, vind ik ook weer niks.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot 10 uur werken lijkt mij ook niet prettig. Ik ben meer van het vroeg opstaan/beginnen en dan weer vroeg naar huis, maar ja soms heb je het even niet voor het kiezen. Met het trainen is het wel onhandig ja.
Ik ga dan 's morgens trainen denk ik, maar ja. Enige voordeel is de toeslagquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
het is wel te doen,alleen smorgens zit je te wachten tot je kan werken. ik had ook onregelmatige tijden toen ik nog werkte. was ook van 8 tot 22 uur.
Het moet snelquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
Wat schilt ze die appel raar. Ik doe dat altijd gewoon met een mesje. Dit zit er helemaal niet handig uit.
Ow, ja, dat verklaartquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schil heel snel, al is de appel daarna wel vierkant
nee gaat wel iemand weg ;pquote:
lees net in een artikel dat Simon haar anders ook wel wil hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
En die meid was 21 of zoJosh heeft een oog voor talent
Dat geloof ik ook wel. Ze is heel jong, goed, werkt netjes.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
lees net in een artikel dat Simon haar anders ook wel wil hebben.
Jup. Ella, die jonge meid eruit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:36 schreef Karina het volgende:
had telefoon dus gemist maar ik zie dat huilie er nog in zit?
huh? je staat 2 keer ingeschreven bij het uitzendbureau en ze willen je nu ook 2 keer bij het bedrijf hebben?quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:50 schreef Burner82 het volgende:
Uitzendbureau belde vandaag met een verrassing. Of ik donderdag na het gesprek meteen door kan naar een ander gesprek. Zelfde functie, zelfde bedrijf, alleen ander account
Nee, 1 keer maar ingeschrevenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
huh? je staat 2 keer ingeschreven bij het uitzendbureau en ze willen je nu ook 2 keer bij het bedrijf hebben?
ow je zei zelfde functie, maar eigenlijk is het stiekem dus wel een andere vacature ook?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, 1 keer maar2e functie stond eerst op hold, maar gaat nu toch door.
Ja, dubbele kans om aangenomen te worden natuurlijk
Zijn 2 aparte vacatures, maar wel dezelfde functiequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow je zei zelfde functie, maar eigenlijk is het stiekem dus wel een andere vacature ook?
gaaf!quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn 2 aparte vacatures, maar wel dezelfde functiemaar het is bij andere accounts (en locaties).
nice ;pquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zijn 2 aparte vacatures, maar wel dezelfde functiemaar het is bij andere accounts (en locaties).
Nu hopen dat het goed gaat en dat ik wat te kiezen hebquote:
of je neemt gewoon allebeiquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu hopen dat het goed gaat en dat ik wat te kiezen heb
Nou dan gewoon de vacature pakken die het dichtsbij is lijkt mequote:Op dinsdag 1 september 2015 18:19 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De gebouwen liggen naast elkaarquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dan gewoon de vacature pakken die het dichtsbij is lijkt meWat een luxe joh.
Of dan wat Nizno zegt. Elk uur omwisselenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De gebouwen liggen naast elkaarvan ene naar andere locatie is misschien 100 meter lopen
Op sommige dagen zou dat wel kunnen denk ik... Maar op paniekmomenten zou dat dus weer niet kunnen...quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Of dan wat Nizno zegt. Elk uur omwisselen
ow die zijn niet gelijk?quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op sommige dagen zou dat wel kunnen denk ik... Maar op paniekmomenten zou dat dus weer niet kunnen...
Als ik kan kiezen, ga ik voor degene met de beste werktijden
Dat lijkt me ook ja. Misschien past 1 beter in je 'schema'.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
Als ik kan kiezen, ga ik voor degene met de beste werktijden
1 schijnt in verschoven dienst te zijn, de ander meer kantooruren. Maar dat weet ik donderdag pas zeker..quote:
dan die van kantooruren nemen natuurlijk!quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 schijnt in verschoven dienst te zijn, de ander meer kantooruren. Maar dat weet ik donderdag pas zeker..
Alles behalve 's avonds werken is goedquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ja. Misschien past 1 beter in je 'schema'.
Nu wachten op de "maar"...quote:
there it isquote:
special guest judge.quote:
Die meiden daar zijn allemaal zo labiel als een konijn..quote:
PMSquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die meiden daar zijn allemaal zo labiel als een konijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
PMSoh das een rot nachtmerrie ja.. rot wakker worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:40 schreef Karina het volgende:
Aan het voorstukje te zien en vergelijking met het plaatje van Burner is het 2015.
yup,quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:39 schreef LPFAN het volgende:
[..]
oh das een rot nachtmerrie ja.. rot wakker worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
yup,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
tuulk! Wijn!quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
Ik ben een beetje gek zoet drankje aan het drinken, zat in een boodschappenpakket, ben normaal niet zo van de zoete drankjes maar dit gaat eigenlijk wel:
[ afbeelding ]
Nou het is nu al niet meer zo heel koud als net en het wordt iets te zoetquote:
hmm, ik ben sowieso niet van wijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is nu al niet meer zo heel koud als net en het wordt iets te zoetSmaakt trouwens meer naar lychee dan naar perzik.
Nee? Had jij nog iets gekocht trouwens. Ik had het na dag 1 al weer gezienquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ik ben sowieso niet van wijn.
Was jij nog getipt touwens over dat iboodhundproduct voor je wijnflessen?
neuj, de eerste dag kwam ik er al achter dat t nix was..quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee? Had jij nog iets gekocht trouwens. Ik had het na dag 1 al weer gezien
Oh dat is we handig ja!quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj, de eerste dag kwam ik er al achter dat t nix was..
Linkje hier boven gezet trouwens van dat wijnding.
je werd elke keer geroepen als hij weer voorbij kwam
ik mag al die meiden niet zo...quote:
aaron vind ik eigenlijk ook niet eens leuk.quote:
zal het in de gaten houden als ik hem weer eens voorbij zie komen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is we handig ja!
Ik was sowieso niet zoveel online dag 2 en 3
Tx! Eind van de week en weekend ben ik er meestal een stuk minder.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
zal het in de gaten houden als ik hem weer eens voorbij zie komen.
ja heuj dan heb je gewoon pech hoorquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx! Eind van de week en weekend ben ik er meestal een stuk minder.
ieuw.quote:
ja soms is het even prikken om te weten of ze een advies geven of dat het uitdagen is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
Altijd leuk die psychologische oorlogsvoering van de jury
Is ook knap, om dat met kip te doenquote:
ja idd, wou dat ik zo'n groot aanrecht hadquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
valt me nu pas op hoeveel ruimte ze hebben, de hele lengte van de 'aanrecht'. En dan nog er een rommeltje van maken.
eend ;pquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is ook knap, om dat met kip te doen
juist als je meer ruimte hebt ga je meer troep makenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
valt me nu pas op hoeveel ruimte ze hebben, de hele lengte van de 'aanrecht'. En dan nog er een rommeltje van maken.
eend.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is ook knap, om dat met kip te doen
Hebben vissen überhaupt wel ballenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:01 schreef Nizno het volgende:
textuur van de visballen is niet goed...... hmm, ik heb nog nooit de ballen van een vis bekeken eigenlijk
nou iddquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
Visballetjes erbij vind ik nou niet echt ontzettend innovatief
weet ik veel, heb ze nooit op de rug gelegd.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hebben vissen überhaupt wel ballen
Als puree...quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
wat is er zo bijzonder aan de combi peer en kaas?
hmm ja ok ;pquote:
Zij hebben het geproefd maar snappen er ook niks vanquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:08 schreef Karina het volgende:
Toen ze het zo opnoemden werd ik een beetje misseljik eigenlijk. Kan me er niet zoveel bij voorstellen.
Ik ook niet. Maar dat heb ik ook met groentequote:Op dinsdag 1 september 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
Ik ben sowieso niet echt fan van fruit in warme maaltijden.
quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat heb ik ook met groente
Ik vind jou net zo'n hipster als van die vodafone reclame.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat heb ik ook met groente
Als het even kan welquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]jij eet het liefst alleen vlees he
Haha, ik heb geen baard, geen bril en geen skinny jeansquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind jou net zo'n hipster als van die vodafone reclame.
wat is er mis met tarwe?quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik had van de week een maaltijdsalade, die met geitenkaas, hebben ze er verdomme tarwe in gegooidDie koop ik dus ook nooit meer he.
nah baard kun je laten groeien, bril kan ook zonder sterkte en een lekkere strakke broek past je vast welquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, ik heb geen baard, geen bril en geen te strakke jeans
Ik vond het vies. Denk dat ze het gezond of hip wilden maken, valt me nog mee dat er geen quinoia in zatquote:
Nah, niet echt mijn stijlquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat is er mis met tarwe?
[..]
nah baard kun je laten groeien, bril kan ook zonder sterkte en een lekkere strakke broek past je vast wel
Rauw gemalen vlees. in dit geval hertquote:
hmm, ja oke dat snap ik.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het vies. Denk dat ze het gezond of hip wilden maken, valt me nog mee dat er geen quinoia in zat
maar wel BBQen op het dakterras?quote:
BBQ-en is altijd goedquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, ja oke dat snap ik.
[..]
maar wel BBQen op het dakterras?
ja dus gewoon tataar. snapte de ondertiteling niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Rauw gemalen vlees. in dit geval hert
jah die logica van tofu heb ik nooit gesnapt.quote:
als die vanessa weer door gaat he... ze heeft weer iets niet gaarquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
niet gare eendenpoot of lekkere visballetjes.
Irritant wijf of irritanter wijf..quote:Op dinsdag 1 september 2015 19:22 schreef Nizno het volgende:
niet gare eendenpoot of lekkere visballetjes.
ja ik ga douchenquote:Op dinsdag 1 september 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Shit kon mijn afstandsbediening niet vindenIk zag Utopia.
ik heb regelmatig gehoord bij MC dat alles op het bord eetbaar moet zijn, nou succes met die takjes etenquote:Op dinsdag 1 september 2015 18:35 schreef Karina het volgende:
Wat is dit nouVogelnestje op je bord.
Het moet nog beginnenquote:
Dirk is er nu al op. Met zn mond vol appelquote:
Ik ken hem niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dirk is er nu al op. Met zn mond vol appel
Ben Baylay mag dat.quote:Op woensdag 2 september 2015 12:19 schreef boik het volgende:
[..]
ik heb regelmatig gehoord bij MC dat alles op het bord eetbaar moet zijn, nou succes met die takjes eten
Dirk niet? Dat is stoute Wouter van de LOI toen ooit vroeger lang geleden.quote:
euh...quote:Op woensdag 2 september 2015 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dirk niet? Dat is stoute Wouter van de LOI toen ooit vroeger lang geleden.
hahaha je hebt gelijkquote:Op woensdag 2 september 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
Ow, ze moeten deze gangen namaken, wedden
een effen shirt staat hem beter.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Doe wat sjieks aan... En daar staat Aaron in z'n bloemetjes-shirt![]()
Echte IT-er
![]()
was ook te verwachten.quote:
OOK dat was te verwachtenquote:
Jup, dat doen ze al hele seizoen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
een effen shirt staat hem beter.
[..]
was ook te verwachten.
[..]
OOK dat was te verwachten
Ik ga niet kijken. Is me te lief en te klef.. En de muziek is te slechtquote:
Aaron snapt het tenminstequote:Op woensdag 2 september 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
Zoiets maak je thuis niet, nee duh je zit bijna in de finale, wat verwacht je dan..... lekkere boerenkoolstampot met worst en spek?
ik ook niet hoor, maar om Karina te jennen zal ik het regelmatig er over hebbenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken. Is me te lief en te klef.. En de muziek is te slecht
boter wat je krijgt door croissantjes uit te knijpen?quote:Op woensdag 2 september 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
Je moet wel kunnen snellezen, dat recept is zowat een boek.
WTF is croissantboter?
Ik laat me niet zo snel kennen hoorquote:Op woensdag 2 september 2015 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, maar om Karina te jennen zal ik het regelmatig er over hebben
Dat is gewoon vies natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
boter wat je krijgt door croissantjes uit te knijpen?
je dacht echt heus wel dat ik me echt heus had willen aanmelden.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo snel kennen hoor
ja heuj wat stel jij voor dat het is dan? Roomboter?quote:[..]
Dat is gewoon vies natuurlijk.
is hij vast ook, daarom ook dat hij zijn haar er af heeft gehaald.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
Aaron's blik... Hij zou zo een serie- of huurmoordenaar kunnen spelen
Ik heb serieus geen ideequote:Op woensdag 2 september 2015 18:49 schreef Nizno het volgende:
ja heuj wat stel jij voor dat het is dan? Roomboter?
ja, maar ja ze hebben wel meer rare utspraken/ondertiteldingen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen ideeRoomboter zal wel, maar raar om het croissantboter te noemen.
misschien is het een soort roomboter wat ze speciaal voor croissants gebruiken ofzo, apart iig wel ;pquote:Op woensdag 2 september 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen ideeRoomboter zal wel, maar raar om het croissantboter te noemen.
Ik zag er 1 croissants uit elkaar trekken...quote:Op woensdag 2 september 2015 18:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Kost Simon weer geldquote:Op woensdag 2 september 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Ah natuurlijk ook iemand van de Euro!
HAAR creme fraiche was op, omdat ze veel te veel op het bord wilde.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:56 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor keuken, dat de creeme freees op is
Dan moet ze gewoon wat bij pakkenquote:Op woensdag 2 september 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
HAAR creme fraiche was op, omdat ze veel te veel op het bord wilde.
Ze hield zich niet aan de opdracht, teveel creme fraiche.. Daarom dat er door Simon ook extra werd gebracht.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon wat bij pakkenDat hapje zag er wel lekker uit, al ben ik niet zo weg van kaviaar.
Ik zat weer niet goed op te letten hequote:Op woensdag 2 september 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze hield zich niet aan de opdracht, teveel creme fraiche.. Daarom dat er door Simon ook extra werd gebracht.
jah euh, dat hoort niet hequote:Op woensdag 2 september 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat weer niet goed op te letten heZat tussendoor even in een ander topic te kijken.
quote:
Wie verwacht nu een plastic kom in een pro keuken?quote:
truequote:Op woensdag 2 september 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Wie verwacht nu een plastic kom in een pro keuken?
ik niet nee.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Wie verwacht nu een plastic kom in een pro keuken?
Bon appetitquote:
eet smakelijkquote:
eetse!quote:
nee die Lidl reclame is leuk zeker?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind reclame voor OB net zo vervelend als die chily reclame....
tss blijft erg van die pennelikkers die alleen naar letters kijken en niet verder.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
Ik kreeg gisteren een afwijzing voor een sollicitatie, omdat leidinggevende ervaring niet te zien is in mijn cv. Nee, ik hield wel 3havo klassen in bedwang als stagiair toen ik 17 was, maar leidinggeven kan ik echt niet
Die van de lidl begint vervelend te worden.. maar is niet zo specifiek gericht op een bepaald onderdeelquote:Op woensdag 2 september 2015 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee die Lidl reclame is leuk zeker?
[..]
tss blijft erg van die pennelikkers die alleen naar letters kijken en niet verder.
ja oke, das wel waar maar alsnog is hij irri.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die van de lidl begint vervelend te worden.. maar is niet zo specifiek gericht op een bepaald onderdeelEn lidl heeft er een stuk of 4-5 verschillende
Ik vind ze er ook nog lelijk uit zien eigenlijk stiekem heel erg.quote:
Drollen zien er bij mij altijd wel lelijk uit eigenlijk...quote:Op woensdag 2 september 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik vind ze er ook nog lelijk uit zien eigenlijk stiekem heel erg.
Nu kan ik wat zeggen maar mn druiperopmerking net was al erg genoegquote:Op woensdag 2 september 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Drollen zien er bij mij altijd wel lelijk uit eigenlijk...
Paula vs Aaron lijkt me beetje RKC - Barcelona..quote:Op woensdag 2 september 2015 19:26 schreef Nizno het volgende:
Dit zal Aaron wel winnen,
Kelly ook al geen baanaanbod.
nou dan weet ik al welke keuze jij maakt als het aan jou ligtquote:Op donderdag 3 september 2015 18:18 schreef Burner82 het volgende:
Vandaag mijn 2 gesprekken gehad achter elkaar (1e om 13.00, 2e om 14.00).
1e gesprek voelde redelijk vervelend en aanvallend aan. Ik kreeg vage en rare vragen, die ik deels in het Engels moest beantwoorden "om even te checken hoe mijn Engels is". Lees mijn CV, mijn Engels zit wel goed anders had ik die functies niet![]()
2e gesprek ging heeeeeeeeeeel andersZij waren wel op tijd, leuk gepraat. Onze werkwijzen liggen dicht bij elkaar, ze zoeken iemand met ervaring, die de klappen van de zweep kent, rustig blijft in paniek-situaties. Veel werk in het verschiet, dus niet veel tijd om in te werken. Echt een uitdaging dus. En dat ik me verdiept heb ik het "account" dat ze beheren, waren wel pluspunten denk ik
Ja, zekerquote:Op donderdag 3 september 2015 18:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou dan weet ik al welke keuze jij maakt als het aan jou ligt
hmm das wel stom ja, moet je het online terugkijkenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:27 schreef Burner82 het volgende:
Bij beide zou ik trouwens iedere 2 weken 1 week moeten missen... Maar bij de 1 om 23.15 thuis, de ander 19.15 thuis....
Heiden!quote:Op donderdag 3 september 2015 18:31 schreef LPFAN het volgende:
ik schakel pas over een half uurtje in ;p ben iets anders aan het kijken eerst haha
Nah, daar geen tijd voor 's morgens denk ikquote:Op donderdag 3 september 2015 18:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hmm das wel stom ja, moet je het online terugkijken
hou je een marathon in het weekend ;pquote:Op donderdag 3 september 2015 18:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nah, daar geen tijd voor 's morgens denk ik
Och, ik lees wel wie eruit vliegt... Per weekquote:Op donderdag 3 september 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
hou je een marathon in het weekend ;p
haha ja iddquote:Op donderdag 3 september 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, ik lees wel wie eruit vliegt... Per weekVoordeel van Aussie.. maar 1 per week
En wie weet... je moet blijven tot 19.00 "in case of emergency"quote:
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En wie weet... je moet blijven tot 19.00 "in case of emergency"wie weet hebben ze wifi... Ik kan tv kijken op de foon
Nadeel daarvan is, when shit hits the fan... zit je zo tot 23.00 daar, tot de dienst van "vloer" is afgelopenquote:
hmm das wel rot ja ;pquote:Op donderdag 3 september 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is, when shit hits the fan... zit je zo tot 23.00 daar, tot de dienst van "vloer" is afgelopen
Och, als ik hoor wat er nog allemaal te wachten staat bij "het leuke gesprek"... Gaat er nogal wat overwerk komen.quote:
ja heuj daarom ben je ook leidinggevend en niet gewoon een vloerboener.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is, when shit hits the fan... zit je zo tot 23.00 daar, tot de dienst van "vloer" is afgelopen
bij een leuke baan is het idd niet erg om te werkenquote:Op donderdag 3 september 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Och, als ik hoor wat er nog allemaal te wachten staat bij "het leuke gesprek"... Gaat er nogal wat overwerk komen.
En met een leuke baan, vind ik dat alleen maar tof![]()
![]()
(Ik ben een workaholic)
Ik ga echt geen leiding geven, naja, niet directquote:Op donderdag 3 september 2015 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja heuj daarom ben je ook leidinggevend en niet gewoon een vloerboener.
Maar het is Aaron.... Die kun je nog een half uur lamleggen en winnend uit de bus komen.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:43 schreef Nizno het volgende:
flauwe vraag, of de ander het goed vindt dat de klok stop wordt gezet, dan sa je wel even in spagaat. Uiteraard is de snee ernstig en weet je dat je eigenlijk wel moet, aan de andere kant ben jij niet de veroorzaker.
true dat ook.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar het is Aaron.... Die kun je nog een half uur lamleggen en winnend uit de bus komen.
En als ze het stilleggen om een snijwond, weet aaron ook wel zeker dat die vinger niet meer bruikbaar isquote:
The big Simon show is overquote:
Calombaris? zou best kunnenquote:Op donderdag 3 september 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
Hoorde ik nou trouwens tijdens de afwas in het voorstukje dat George Calimero ook op visite komt?
hmm, ik stond af te wassen en lief dacht t ook te horen, maar ja kan ook dat we het graag wilden horen...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Calombaris? zou best kunnenmaar er is al een chef. Misschien morgen
zou wel tof zijn ;p als voorproefje op aussiequote:Op donderdag 3 september 2015 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Calombaris? zou best kunnenmaar er is al een chef. Misschien morgen
we weten wie je bedoelt ;p daar gaat het om ;pquote:Op donderdag 3 september 2015 19:04 schreef Nizno het volgende:
Kan George zn achternaam nooit fatsoenlijk typen dus Calimero is leuker
Hij zegt zelf: GC. En meeste wordt door andere mensen geschreven, want zijn spelling is echt beroerd...quote:Op donderdag 3 september 2015 19:04 schreef Nizno het volgende:
Kan George zn achternaam nooit fatsoenlijk typen dus Calimero is leuker
brrr ja idd.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
Maiskolfjes uitdrukken....
ow god het was snijden aan de rasp.... JAKKIEBAH!
quote:Op donderdag 3 september 2015 19:06 schreef Nizno het volgende:
Maiskolfjes uitdrukken....
ow god het was snijden aan de rasp.... JAKKIEBAH!
Mandolin zoals zij het noemen is voor mietjes natuurlijkquote:
ja. hoor, ja........quote:Op donderdag 3 september 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Mandolin zoals zij het noemen is voor mietjes natuurlijk![]()
brrr geloof ik jaquote:Op donderdag 3 september 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
Heb mijn vinger in een snijmachine gehad, tijdens het snijden van de vleeswaren.. was ook geen pretje.
Bij het bulbillen (doorgeschoten prei, dan komen er ballen aan, die zijn harig, die moet je scheren om er wat mee te kunnen) scheren, heb ik een schaarscheerapparaat in mijn arm gehad. Lapjes hingen er los opquote:Op donderdag 3 september 2015 19:07 schreef Nizno het volgende:
Heb mijn vinger in een snijmachine gehad, tijdens het snijden van de vleeswaren.. was ook geen pretje.
was met rosbief dus het viel niet op dat het wat roder vlees werdquote:
En het was wel lekker dunquote:Op donderdag 3 september 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
was met rosbief dus het viel niet op dat het wat roder vlees werd
ook lekkerquote:Op donderdag 3 september 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij het bulbillen (doorgeschoten prei, dan komen er ballen aan, die zijn harig, die moet je scheren om er wat mee te kunnen) scheren, heb ik een schaarscheerapparaat in mijn arm gehad. Lapjes hingen er los op
heb het kapje van de duim nooit terug gevondenquote:
Was echt tof! Was op mijn onderarm, ook echt in het midden.. Dus lapjes omhoog en ik bewoog mijn vingers, zag je alle spieren bewegenquote:
GAFFER!!!quote:Op donderdag 3 september 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Was echt tof! Was op mijn onderarm, ook echt in het midden.. Dus lapjes omhoog en ik bewoog mijn vingers, zag je alle spieren bewegen
Zal wel ergens uitgepoept zijnquote:Op donderdag 3 september 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb het kapje van de duim nooit terug gevonden
nah neuj, hebben het schaaltje dat ik aan het snijden was netjes weggemietertquote:Op donderdag 3 september 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zal wel ergens uitgepoept zijn
Nee!!!!!!!!!!!! Zo tof... doc-assisten viel om, maar ik vond het leuk om te zienquote:
ow lijmen had ik ook wel kunnen doen. Ben ik best goed inquote:Op donderdag 3 september 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee!!!!!!!!!!!! Zo tof... doc-assisten viel om, maar ik vond het leuk om te zien![]()
alleen toen gingen ze hechten... namen ze wraak....Met lijm, kan beetje pijn doen...
Nou... beetje veel!
Die zijn al bij de paniekaanvalquote:Op donderdag 3 september 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
pffff de ondertiteling klopt niet. irritant
duidelijk niet ;pquote:Op donderdag 3 september 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
huh de voiceover zegt dat de hand van paula verzorgd is.
hahaha de ondertiteling van morgen er onder zetten was leuk geweestquote:Op donderdag 3 september 2015 19:17 schreef LPFAN het volgende:
we weten straks eerder de winnaar dan ze laten zien
hahah ja ;pquote:Op donderdag 3 september 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha de ondertiteling van morgen er onder zetten was leuk geweest
voor de reclame zag je al iets over de korianderzaag in de ondertitel staan, zei lief.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:17 schreef Burner82 het volgende:
Blijkbaar schrok iemand van het bloed... Duwde op FF![]()
![]()
![]()
![]()
Er is er 1 wakker, eindelijk eensquote:Op donderdag 3 september 2015 19:19 schreef Nizno het volgende:
de titels liggen nu nog maar een klein stukje voor...... volgens mij lopen ze in.
nog niet helemaal ;pquote:Op donderdag 3 september 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er is er 1 wakker, eindelijk eens
Bijnaquote:Op donderdag 3 september 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er is er 1 wakker, eindelijk eens
Het is een proces he...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |