Waar voor je geldquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Het bordje van Aaron is een beetje aan de drukke kant
hmm das balenquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
Mocht ik trouwens aangenomen worden, is er een grote kans dat ik per 2 weken 1 week moet missen.... Functie is volgens mij in verschoven diensten
Ja, is ook niet mijn 1e keus.. Maar andere (zelfde) functie bij zelfde bedrijf staat op hold...quote:
Wat houdt dat precies in? Dat je ook 's nachts moet werken?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:07 schreef Burner82 het volgende:
Mocht ik trouwens aangenomen worden, is er een grote kans dat ik per 2 weken 1 week moet missen.... Functie is volgens mij in verschoven diensten
Nee, dat doe ik sowieso niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat houdt dat precies in? Dat je ook 's nachts moet werken?
Tot 10 uur werken lijkt mij ook niet prettig. Ik ben meer van het vroeg opstaan/beginnen en dan weer vroeg naar huis, maar ja soms heb je het even niet voor het kiezen. Met het trainen is het wel onhandig ja.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik sowieso niet.
Verschoven dienst. Werken tussen 8 en 22. Ik wil dat sowieso niet omdat ik weer wil gaan trainen (is ook om 7 uur 's avonds)
het is wel te doen,alleen smorgens zit je te wachten tot je kan werken. ik had ook onregelmatige tijden toen ik nog werkte. was ook van 8 tot 22 uur.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot 10 uur werken lijkt mij ook niet prettig. Ik ben meer van het vroeg opstaan/beginnen en dan weer vroeg naar huis, maar ja soms heb je het even niet voor het kiezen. Met het trainen is het wel onhandig ja.
dat heb ik ook. En ligt hier 3.5 km vandaan, dus wil met de fiets. Maar 's avonds dan weer hier fietsen, vind ik ook weer niks.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Tot 10 uur werken lijkt mij ook niet prettig. Ik ben meer van het vroeg opstaan/beginnen en dan weer vroeg naar huis, maar ja soms heb je het even niet voor het kiezen. Met het trainen is het wel onhandig ja.
Ik ga dan 's morgens trainen denk ik, maar ja. Enige voordeel is de toeslagquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
het is wel te doen,alleen smorgens zit je te wachten tot je kan werken. ik had ook onregelmatige tijden toen ik nog werkte. was ook van 8 tot 22 uur.
Het moet snelquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:20 schreef Karina het volgende:
Wat schilt ze die appel raar. Ik doe dat altijd gewoon met een mesje. Dit zit er helemaal niet handig uit.
Ow, ja, dat verklaartquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik schil heel snel, al is de appel daarna wel vierkant
nee gaat wel iemand weg ;pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |