Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik had met een half oog gekeken maar ik dacht het ook.
Wel een domme, kinderlijke verhaallijn.
Mwa, ik vind het allemaal erg geforceerd.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:29 schreef James1988 het volgende:
[..]
De acteur speelt het best aardig, vind ik. Vooralsnog vind ik hem beter gespeeld dan Sasha.
Het personage zelf vind ik wel een engerd. Ik ben wel benieuwd wat hieruit volgt... maar m'n verwachtingen zijn niet heel hooggespannen
Nog altijd beter dan dat poephoofd van Bing.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het allemaal erg geforceerd.
En die zure bakkes.
misschien moet ze nog effe inkomenquote:Op donderdag 3 september 2015 17:42 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Babette dus echt slecht acteren in het nieuwe seizoen so far..
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:00 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alsof ze dacht: 25 jaar GTST, dan acteer ik net zoals 25 jaar geleden...
Nah, Bing vind ik niet lelijk. Hij kijkt soms raar, maar Zeger is in mijn ogen ronduit onaantrekkelijk en vies om te zien.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:40 schreef James1988 het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dat poephoofd van Bing.
Ja en hoe, vooral zijn baard.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah, Bing vind ik niet lelijk. Hij kijkt soms raar, maar Zeger is in mijn ogen ronduit onaantrekkelijk en vies om te zien.
Oh ja... onaantrekkelijk zeker... die baard.. vies mannetje vind ik het om zo even te zien.quote:
Je haalt me de woorden uit de mond. Bemoeizieke Lauraquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef roos94 het volgende:
Laura is zo bloedirritant, altijd bemoeien
Die zogenaamde relatie van Bing en Nina mogen ze gelijk schrappen.quote:
Het is allemaal belachelijke flauwekulquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die zogenaamde relatie van Bing en Nina mogen ze gelijk schrappen.
Die 2 zijn alleen bij elkaar omdat ze even niet anders voor handen hadden.
Moeten wij werkelijk geloven dat die verliefd zijn?![]()
En dan dat idiote gedoe van Laura en Jef. En Janine die daar weer in meegaat.
Ik ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Gaan we dit weekend maar eens doen dan
Dat hele "Als jullie niet ophouden, hoef ik jullie allebei nooit meer te zien!!!!111!!!" van Nina was ook niet echt geloofwaardig. Dan heeft ze bijna niemand meer over. xDquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is allemaal belachelijke flauwekul
- Bing en Nina die een relatie hebben is lachwekkend. Ze lopen daar allebei al ruim 10 jaar rond en ineens binnen twee scènes zijn ze verliefd op elkaar. Niks is onmogelijk, maar dit is niet mogelijk.
- Ludo die zich meer bezighoudt met het liefdesleven van zijn 'Prinses' dan met Sanders Inc. Als dat laatste intussen al niet failliet is.
- Wiet die plotsklaps verliefd is op die nep-hipster, Anna die zich er tegenaan bemoeit terwijl zij de relatie met Wiet verbroken heeft, die nep-hipster die de ene dreigende blik na de andere toont... Juist.
- Rikki met haar financiële problemen. Goh, heel toevallig had haar vader die zo'n 5 jaar geleden ook. Ben erg benieuwd wanneer Rikki voor moord de bak indraait. Liever vandaag dan morgen.
- Sjors met haar eeuwige kopjes thee. Zelfs in de leader zijn we er niet veilig voor.
- Lucas en Sacha die zitten opgescheept met dat kutkind van Bing en Monica. Dit soort verhaallijntjes waren al niet leuk in seizoen 2 met Myriam en John die voor Nikita moesten zorgen, en toen had de serie nog enig niveau. Dus je begrijpt hoe vreselijk het nu is.
- De zwangerschap van Aysen, het gezaag van Sjoerd hierover... Beide mogen zo snel mogelijk uit de serie geaborteerd worden.
- Maxime die het wil goedmaken met Anton... Welke seksuele uitspattingen heeft hij verricht dat zij nu zo tam is?
- Linda en Rover en hun financiële problemen. We weten dankzij Big R toch al dat Linda uiteindelijk bij Anton zal eindigen, dus dat wordt nergens boeiend. En het feit dat ze binnen een week allebei een baan hebben gevonden (zeer toevallig in twee vaste gelegenheden van de serie) is ook zoiets. Als het zo simpel zou zijn zou het woord 'werkloosheid' uit de Van Dale geschrapt kunnen worden.
- Jef en Laura... Oké, need I say more?! Deze schrijvers moeten ZO SNEL MOGELIJK ontslagen worden. En vervangen worden door Frey.
Het is trouwens best veel onzin wat deze schrijvers eruit weten te persen zeg, nu ik het zo opsom
Sowieso al bizar dat ze Bing zo makkelijk gelijk stelt als haar bloedeigen vader.quote:Op zaterdag 5 september 2015 07:26 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat hele "Als jullie niet ophouden, hoef ik jullie allebei nooit meer te zien!!!!111!!!" van Nina was ook niet echt geloofwaardig. Dan heeft ze bijna niemand meer over. xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |