abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155795186
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik had met een half oog gekeken maar ik dacht het ook.
Wel een domme, kinderlijke verhaallijn.
Je haalt me de woorden uit de mond :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_155795191
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:29 schreef James1988 het volgende:

[..]

De acteur speelt het best aardig, vind ik. Vooralsnog vind ik hem beter gespeeld dan Sasha.

Het personage zelf vind ik wel een engerd. Ik ben wel benieuwd wat hieruit volgt... maar m'n verwachtingen zijn niet heel hooggespannen :')
Mwa, ik vind het allemaal erg geforceerd.
En die zure bakkes. :')
  donderdag 3 september 2015 @ 20:40:48 #128
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_155795487
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:30 schreef vencodark het volgende:

[..]

Mwa, ik vind het allemaal erg geforceerd.
En die zure bakkes. :')
Nog altijd beter dan dat poephoofd van Bing.
  donderdag 3 september 2015 @ 21:28:06 #129
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_155798110
Ik lach hardop om deze scène in seizoen 13. _O-

*Sjors en kleine Nina bladeren door een fotoboek*
Sjors: Wie is dit?
*wijst naar foto van Stefano*
Nina: Dat is Stefano, mijn broer en mijn oom
*Sjors kijkt ongemakkelijk *
Sjors: ehm..oke????
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_155799136
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 17:42 schreef LetsGame het volgende:
Ik vind Babette dus echt slecht acteren in het nieuwe seizoen so far.. :P
misschien moet ze nog effe inkomen
  donderdag 3 september 2015 @ 21:53:24 #131
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_155799476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Alsof ze dacht: 25 jaar GTST, dan acteer ik net zoals 25 jaar geleden... :')
_O- !!!

Is ONM weer begonnen?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_155799497
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:53 schreef LetsGame het volgende:

[..]

_O- !!!

Is ONM weer begonnen?
Yep, sinds deze week :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_155801062
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:40 schreef James1988 het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan dat poephoofd van Bing.
Nah, Bing vind ik niet lelijk. Hij kijkt soms raar, maar Zeger is in mijn ogen ronduit onaantrekkelijk en vies om te zien.
  vrijdag 4 september 2015 @ 09:32:30 #134
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_155809426
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:16 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nah, Bing vind ik niet lelijk. Hij kijkt soms raar, maar Zeger is in mijn ogen ronduit onaantrekkelijk en vies om te zien.
Ja en hoe, vooral zijn baard. :r
pi_155813976
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 09:32 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ja en hoe, vooral zijn baard. :r
Oh ja... onaantrekkelijk zeker... die baard.. vies mannetje vind ik het om zo even te zien.

Ze hebben trouwens maar 1 afdeling daar in het ziekenhuis in Meerdijk, alles wat in het ziekenhuis komt beland daar, met die borden op de achtergrond.
En die kamer is ook wel flexibel.. of hoe zeg je dat, paar dagen geleden lag Ludo er nog en dan ineens zit Aysen daar voor abortus afspraak.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
  Spellchecker vrijdag 4 september 2015 @ 18:19:31 #136
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_155821221
Die pukkel van Lucas .... :r
pi_155821943
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:05 schreef Frey het volgende:

[..]

Deel die van jou anders eens. _O_
Gaan we dit weekend maar eens doen dan :P
pi_155822031
Iemand ook gehoord wat Thijs zei bij de onderhandelingen met Zeger?

"20.000! Dat lijkt me meer dan redelijk." :')

Uhh, oke, als jij dat meer dan redelijk vindt, dat betaal ik je wel minder..
pi_155823909
Hoe komen lucas en sascha ineens aan dat kind?
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 september 2015 @ 20:15:13 #140
367000 roos94
pi_155824063
Laura is zo bloedirritant, altijd bemoeien
pi_155824141
Persoonlijk zou ik van zo'n teringwijf als Maxime ook geen flutbeeld moeten hebben, zoals zij zich heeft gedragen en na wat ze allemaal heeft gezegt. :')
pi_155825571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 20:15 schreef roos94 het volgende:
Laura is zo bloedirritant, altijd bemoeien
Je haalt me de woorden uit de mond. Bemoeizieke Laura :r
  vrijdag 4 september 2015 @ 21:10:14 #143
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_155826061
Nina :r :r :r
Bing :r :r :r
Maxime :r :r :r

:O :O :O
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_155826536
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:10 schreef Frey het volgende:
Nina :r :r :r
Bing :r :r :r
Maxime :r :r :r

:O :O :O
Die zogenaamde relatie van Bing en Nina mogen ze gelijk schrappen.
Die 2 zijn alleen bij elkaar omdat ze even niet anders voor handen hadden.
Moeten wij werkelijk geloven dat die verliefd zijn? :')

En dan dat idiote gedoe van Laura en Jef. En Janine die daar weer in meegaat.
pi_155827661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:24 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die zogenaamde relatie van Bing en Nina mogen ze gelijk schrappen.
Die 2 zijn alleen bij elkaar omdat ze even niet anders voor handen hadden.
Moeten wij werkelijk geloven dat die verliefd zijn? :')

En dan dat idiote gedoe van Laura en Jef. En Janine die daar weer in meegaat.
Het is allemaal belachelijke flauwekul :')

- Bing en Nina die een relatie hebben is lachwekkend. Ze lopen daar allebei al ruim 10 jaar rond en ineens binnen twee scènes zijn ze verliefd op elkaar. Niks is onmogelijk, maar dit is niet mogelijk.
- Ludo die zich meer bezighoudt met het liefdesleven van zijn 'Prinses' dan met Sanders Inc. Als dat laatste intussen al niet failliet is.
- Wiet die plotsklaps verliefd is op die nep-hipster, Anna die zich er tegenaan bemoeit terwijl zij de relatie met Wiet verbroken heeft, die nep-hipster die de ene dreigende blik na de andere toont... Juist.
- Rikki met haar financiële problemen. Goh, heel toevallig had haar vader die zo'n 5 jaar geleden ook. Ben erg benieuwd wanneer Rikki voor moord de bak indraait. Liever vandaag dan morgen.
- Sjors met haar eeuwige kopjes thee. Zelfs in de leader zijn we er niet veilig voor.
- Lucas en Sacha die zitten opgescheept met dat kutkind van Bing en Monica. Dit soort verhaallijntjes waren al niet leuk in seizoen 2 met Myriam en John die voor Nikita moesten zorgen, en toen had de serie nog enig niveau. Dus je begrijpt hoe vreselijk het nu is.
- De zwangerschap van Aysen, het gezaag van Sjoerd hierover... Beide mogen zo snel mogelijk uit de serie geaborteerd worden.
- Maxime die het wil goedmaken met Anton... Welke seksuele uitspattingen heeft hij verricht dat zij nu zo tam is? :')
- Linda en Rover en hun financiële problemen. We weten dankzij Big R toch al dat Linda uiteindelijk bij Anton zal eindigen, dus dat wordt nergens boeiend. En het feit dat ze binnen een week allebei een baan hebben gevonden (zeer toevallig in twee vaste gelegenheden van de serie) is ook zoiets. Als het zo simpel zou zijn zou het woord 'werkloosheid' uit de Van Dale geschrapt kunnen worden.
- Jef en Laura... Oké, need I say more?! Deze schrijvers moeten ZO SNEL MOGELIJK ontslagen worden. En vervangen worden door Frey.

Het is trouwens best veel onzin wat deze schrijvers eruit weten te persen zeg, nu ik het zo opsom :o
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:05:58 #146
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_155827933
Het is inderdaad slappe hap allemaal. En het maakt niet uit als verhaallijnen zich een beetje herhalen, als dat maar op een boeiende manier gebeurt. Maar deze verhaallijnen starten vanuit het niets, er gebeurt weinig en het stopt van de een op de andere aflevering weer zonder climax.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  vrijdag 4 september 2015 @ 22:37:39 #147
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_155828988
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 18:51 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Gaan we dit weekend maar eens doen dan :P
Ik ben benieuwd! :D

Als ik de reacties hier weer lees. Heb ik ook geen zin om de shorties van de afgelopen dagen terug te gaan kijken. :) :O
pi_155834305
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 21:59 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het is allemaal belachelijke flauwekul :')

- Bing en Nina die een relatie hebben is lachwekkend. Ze lopen daar allebei al ruim 10 jaar rond en ineens binnen twee scènes zijn ze verliefd op elkaar. Niks is onmogelijk, maar dit is niet mogelijk.
- Ludo die zich meer bezighoudt met het liefdesleven van zijn 'Prinses' dan met Sanders Inc. Als dat laatste intussen al niet failliet is.
- Wiet die plotsklaps verliefd is op die nep-hipster, Anna die zich er tegenaan bemoeit terwijl zij de relatie met Wiet verbroken heeft, die nep-hipster die de ene dreigende blik na de andere toont... Juist.
- Rikki met haar financiële problemen. Goh, heel toevallig had haar vader die zo'n 5 jaar geleden ook. Ben erg benieuwd wanneer Rikki voor moord de bak indraait. Liever vandaag dan morgen.
- Sjors met haar eeuwige kopjes thee. Zelfs in de leader zijn we er niet veilig voor.
- Lucas en Sacha die zitten opgescheept met dat kutkind van Bing en Monica. Dit soort verhaallijntjes waren al niet leuk in seizoen 2 met Myriam en John die voor Nikita moesten zorgen, en toen had de serie nog enig niveau. Dus je begrijpt hoe vreselijk het nu is.
- De zwangerschap van Aysen, het gezaag van Sjoerd hierover... Beide mogen zo snel mogelijk uit de serie geaborteerd worden.
- Maxime die het wil goedmaken met Anton... Welke seksuele uitspattingen heeft hij verricht dat zij nu zo tam is? :')
- Linda en Rover en hun financiële problemen. We weten dankzij Big R toch al dat Linda uiteindelijk bij Anton zal eindigen, dus dat wordt nergens boeiend. En het feit dat ze binnen een week allebei een baan hebben gevonden (zeer toevallig in twee vaste gelegenheden van de serie) is ook zoiets. Als het zo simpel zou zijn zou het woord 'werkloosheid' uit de Van Dale geschrapt kunnen worden.
- Jef en Laura... Oké, need I say more?! Deze schrijvers moeten ZO SNEL MOGELIJK ontslagen worden. En vervangen worden door Frey.

Het is trouwens best veel onzin wat deze schrijvers eruit weten te persen zeg, nu ik het zo opsom :o
Dat hele "Als jullie niet ophouden, hoef ik jullie allebei nooit meer te zien!!!!111!!!" van Nina was ook niet echt geloofwaardig. Dan heeft ze bijna niemand meer over. xD
pi_155835432
Kan niet wachten tot seizoen 14 uitkomt op dvd ;)
pi_155839709
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2015 07:26 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat hele "Als jullie niet ophouden, hoef ik jullie allebei nooit meer te zien!!!!111!!!" van Nina was ook niet echt geloofwaardig. Dan heeft ze bijna niemand meer over. xD
Sowieso al bizar dat ze Bing zo makkelijk gelijk stelt als haar bloedeigen vader.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')