Is toch te slecht voor woorden manquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dat sapwich daar kan ik met nog wel wat bij voorstellen

Wat dat betreft past het dan ook perfect bij de rest van de huidige reeksquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Is toch te slecht voor woorden man

Ik vind hem ook helemaal niks. Het ergste is nog, dit is de enige 'slechterik' die we momenteel hebben.quote:Op dinsdag 15 september 2015 13:18 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee hoor, ook het fameuze schrijversteam is dolenthousiast over hun nieuwste creatie
[..]
Het zou nog enigszins indruk maken als de man kon acteren... Nu is het naar mijn mening helemaal niks.

En niemand die ze mistquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:14 schreef Frey het volgende:
[..]
Sterker nog: de hele kamer blijkt ineens verdwenen te zijn en niemand weet ergens van.

Hij is geen slechterik, hij is gewoon slechtquote:Op dinsdag 15 september 2015 16:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind hem ook helemaal niks. Het ergste is nog, dit is de enige 'slechterik' die we momenteel hebben.
Thijs zoekt iedere keer smerige zaakjes op. Hij was de advocaat van de louche Veltman, hield zich bezig met die bokswedstrijd in Boks, NietGoedSnikki (smerig genoeg, zou ik zo zeggen) en nu weer iets met die Koning Keizer Admiraal Chris Zegers Phillips van Zuivel-Diaree die ook niet geheel te vertrouwen is. Maar een persoonlijkheid heeft Thijs niet, hij wordt nergens charismatisch of laat een indrukwekkend staaltje acteerwerk zien. De foute mooiboy, meer is het niet.quote:Thijs zou potentie hebben maar daar wordt werkelijk niets mee gedaan. We weten niets van hem behalve zijn zus Sasha. Die man krijgt geen eigen verhaallijn.
Nou ja, in het geval van Remco was alleen typmiep Jessica een beetje bang voor hem, voor de rest was het geen jongen die een ander liet sidderen of zo. Sowieso kwam hij als good guy in seizoen 13 beter uit de verf.quote:Aysen is een kreng maar geen slechterik zoals we die vroeger kende, waar iedereen bang voor was.
We hebben geen Martine, Remco, Hogendoorn! Om maar een paar figuren te noemen.
Dat Erik de Vogel zijn beklag nog niet heeft gedaan bij de makers is wonderlijk. Geef die man verdomme eens een verhaallijn zonder zijn 'prinsesje' Nina (en bijbehorende schoonzonen) en als hij dan zaken doet, laat hem zich dan niet bezighouden met zoiets simpels als een selfie-app. Eigenlijk is het gewoon karaktermoord waar deze schrijvers zich mee bezighouden.quote:En Ludo? Ludo is zo zachtjes aan de nieuwe Meneer Harmsen.
En dat terwijl het met wat aanpassingen in de cast en verhaallijnen makkelijk weer terug te brengen is tot een soap waarbij de cliffhangers er weer toe doen, er meer verhalen worden verteld dan alleen liefdesgemekker en familiegewauwel en de core four (Laura, Jef, Janine en Ludo) weer meetellen binnen de reeks.quote:Momenteel heb ik geen 1 verhaallijn die mij iets doet.
Het is allemaal niks. Zonde, zonde.

quote:Op dinsdag 15 september 2015 19:40 schreef SSJKliko het volgende:
Spoilertag graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hm, het lijkt er niet op dat er wordt stilgestaan bij het jubileum![]()

Al een tijdje toch? Sowieso was dat ding er eind vorig seizoen al.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef vencodark het volgende:
Sinds wanneer is die fotowand bij huize Rikki weg? Nu staat er een afgrijselijke kast.

Misschien kunnen ze samen een dwangbuis delen? Scheelt weer voor de gezondheidszorgquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:20 schreef James1988 het volgende:
Goed, Zever van Blankevla-Diarree heeft dus één of andere geestesziekte. Past mooi bij Wiet dus

Het was dus toch Robert/ Wilbert.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:46 schreef PeterKelder het volgende:
All You Need Is GTST: Wilbert verrast Jette
Nu wil ik Robert al helemaal terug in de reeks

Het had ook gewoon de comebackscène van Robert kunnen zijn: Laura die in de Rozenboom aan het eten is en Robert die haar dan met bloemen en champagne verrastquote:Op dinsdag 15 september 2015 21:53 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het was dus toch Robert/ Wilbert.![]()
![]()
![]()
En inderdaad. Ze hebben nog steeds een goede chemie.

Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 15 september 2015 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het had ook gewoon de comebackscène van Robert kunnen zijn: Laura die in de Rozenboom aan het eten is en Robert die haar dan met bloemen en champagne verrast
Deze foto is overigens gemaakt op hun eerste dag "in dat achtertuintje in Aalsmeer":
[ afbeelding ]![]()

Wauw, het is dus nóg erger dan we al dachtenquote:martinus1992
20-29 jaar | Tilburg
31 augustus 2015
Heb de DVD op het GTST Live event gekocht, en moet je zeggen dat de inhoud ervan zeer matig is.
Staan 4 verhalen op, waarvan 3 over de afgelopen 3 a 4 jaar, en 1 over Linda Dekker die zéér slordig en onduidelijk in elkaar gezet is.
Verder staan er van diverse personages de afscheidsfilmpjes op, die door enkele fans vast wel te waarderen zijn.
De 5000ste afl staat er ook op, maar de laatste paar minuten zijn gek genoeg weggeknipt, en de afl stopt heel abrupt.
Verder nog een backstagefilmpje (wel erg leuk), en ook wel hele leuke bloopers.
Ik vind het een zeer onvolledige DVD, had nog veel meer backstage filmpjes verwacht, en een clip met muziek van Robin Martens (Rikki de Jong) ofzo, maar helaas.
Pluspunten: leuke bloopers
Minpunten: weinig inhoud, slecht gemonteerde filmpjes

quote:Op dinsdag 15 september 2015 23:25 schreef Frey het volgende:
Robert zal helaas niet terugkeren. Wilbert Gieske heeft het veel te druk met de foiler versies.
Inderdaad. Dit zou wel heel slecht zijn ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:18 schreef PeterKelder het volgende:
Ik zie net dat er al een recensie is voor de 25 jaar-dvd:
[..]
Wauw, het is dus nóg erger dan we al dachten

Nee, inderdaad. Ik twijfelde eerst nog, maar na deze recensie weet ik zeker dat ik 'm niet koop. Slecht gemonteerde verhaallijnen, onvolledige afleveringen, afscheidsfilmpjes van personages die mij absoluut niet interesseren... En voor eventuele muziek van Ronald Schilperoort hoeven we het ook al niet te doen.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:57 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
![]()
Was het maar zo.
[..]
Inderdaad. Dit zou wel heel slecht zijn ja.![]()
Weten we in elk geval zeker dat we dit ook niet hoeven te kopen. Als was ik dat sowieso al niet van plan.

Helaas ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:59 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Ik twijfelde eerst nog, maar na deze recensie weet ik zeker dat ik 'm niet koop. Slecht gemonteerde verhaallijnen, onvolledige afleveringen, afscheidsfilmpjes van personages die mij absoluut niet interesseren... En voor eventuele muziek van Ronald Schilperoort hoeven we het ook al niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |