Dit. Lambiekje heeft de plannen verklapt en nu is er paniek bij de Illuminatie-club.quote:Blaadjes en Jogy zijn lid van de illuminatie en zijn daar bij een meeting
Hoax dat ze nu dus wel ineens een leven hebben!quote:
Lavenderr haar paradepaardjequote:Op maandag 31 augustus 2015 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Voor de honderdste keer : het is illuminati zonder e
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Klinkt plausibelquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:55 schreef Stompzinnig het volgende:
El_Randdebiel heeft ze ontvoerd en meegenomen naar de maan.
Big brother is watching you, nochtans.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:01 schreef Ali_boo het volgende:
Dit was een sociale experiment van die twee
Om aan te geven dat BNW geen mods nodig hebt
En ze krijgen nog gelijk ook
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:55 schreef Stompzinnig het volgende:
El_Randdebiel heeft ze ontvoerd en meegenomen naar de maan.
Waarom?quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Big brother is watching you, nochtans.
Zolang maar niet uitlekt dat ze samen met Elvis in Area 52 zitten, zijn alle roddels me best.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Tot nu toe is het niet bekend dat ze "victims"zijn ..
Er word nog druk gespeculeerd over wat er is gebeurd!
Misschien zijn ze met ze 2en wel gaan hiken in Panama
Vanwaar die geheimzinnigheid? Meestal wordt er wel gecommuniceerd naar de users dat er een gastmod komt vanwege vakantie ofzo.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Zolang maar niet uitlekt dat ze samen met Elvis in Area 52 zitten, zijn alle roddels me best.
Jullie maken er meer van dan het is, zou ik zeggen. De mods zijn er even wat minder, wat andere mods lopen te gastmodden; prima geregeld, allemaal. Dat gebeurt wel vaker, ook in andere fora; het valt jullie echter op, vermoedelijk een typisch BNW-trekjequote:Op maandag 31 augustus 2015 17:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanwaar die geheimzinnigheid? Meestal wordt er wel gecommuniceerd naar de users dat er een gastmod komt vanwege vakantie ofzo.
Vandaar ook al die aluminium schilderijtjes aan de muurquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie maken er meer van dan het is, zou ik zeggen. De mods zijn er even wat minder, wat andere mods lopen te gastmodden; prima geregeld, allemaal. Dat gebeurt wel vaker, ook in andere fora; het valt jullie echter op, vermoedelijk een typisch BNW-trekje
Hahaha wat leukquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vandaar ook al die aluminium schilderijtjes aan de muur
Niet zo badinerend hoor, nergens voor nodig.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Jullie maken er meer van dan het is, zou ik zeggen. De mods zijn er even wat minder, wat andere mods lopen te gastmodden; prima geregeld, allemaal. Dat gebeurt wel vaker, ook in andere fora; het valt jullie echter op, vermoedelijk een typisch BNW-trekje
Niets badinerends aan, dat is gewoon hoe het zit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo badinerend hoor, nergens voor nodig.
We zoeken overal wat achter!quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Paranoia is an advanced state of awarenessquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:10 schreef Reya het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, dat is een geldig excuus oh Verlichtequote:Op maandag 31 augustus 2015 18:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]ik ben veuls te verlicht om dat nog zonder e te schrijven
Leugens! Jullie zijn door het hoofdkantoor teruggeroepen voor de opfriscursus 'Hoe word ik een betere crisisacteur?'. Dit ivm het stijjgende aantal False Flags, waarvoor grote aantallen 'getuigen' nodig zijn.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:18 schreef Blaadjes het volgende:
Tijdens ons werk bezoek in de holle aarde was ik verdwaald, tomtom heeft daar dus geen kaarten van, nadat jogy met adolf mee ging om hem eens stevig aan de tand te voelen over een aantal bnw gerelateerde zaken.
Hij zal daar nog wel even mee bezig zijn denk ik.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:18 schreef Blaadjes het volgende:
Tijdens ons werk bezoek in de holle aarde was ik verdwaald, tomtom heeft daar dus geen kaarten van, nadat jogy met adolf mee ging om hem eens stevig aan de tand te voelen over een aantal bnw gerelateerde zaken.
Hij zal daar nog wel even mee bezig zijn denk ik.
klinkt als script van de nieuwe iron sky..quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:11 schreef ATuin-hek het volgende:
De pc die hun AI simuleert is natuurlijk vastgelopen.
Hoax!! Hitler had immers een kunstgebit!quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:18 schreef Blaadjes het volgende:
nadat jogy met adolf mee ging om hem eens stevig aan de tand te voelen
Vertel meer!quote:Op dinsdag 1 september 2015 08:53 schreef hugecooll het volgende:
Ik heb begrepen dat Reya iets met jogy's verdwijning te maken heeft
Die bijscholing is geen kleinigheidje he ToT.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:18 schreef ToT het volgende:
Verplichte bijscholing op Illuminati Headquarters. Niks om je druk over te maken!
quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die bijscholing is geen kleinigheidje he ToT.![]()
In onze groep ging het er ruig aan toe
Wen er maar aan. Gaat nooit meer overquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]Jaren na dato nog steeds wekelijks nachtmerries over!
Whehehe ja ik heb net een linkje gepost in een ander topic. Toen ik aan het kijken was in welk topic ik dat het beste kon doen, trof ik deze aan!quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Gaat nooit meer over![]()
leuk je weer eens hier te zien![]()
Ja tuurlijk! Zo'n TT maakt nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja ik heb net een linkje gepost in een ander topic. Toen ik aan het kijken was in welk topic ik dat het beste kon doen, trof ik deze aan!Uiteraard moest ik wel ff kijken he!
Das sterk.. je wordt verondersteld bepaalde dingen te vergeten, althans niet meer bewust te weten..quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]Jaren na dato nog steeds wekelijks nachtmerries over!
De batterijen van de neuralizer waren leeg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das sterk.. je wordt verondersteld bepaalde dingen te vergeten, althans niet meer bewust te weten..
damnquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De batterijen van de neuralizer waren leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat goed met ze, af en toe honger en dorst, maar dat mag de pret niet drukken.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:32 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry voor het lange wachten, maar hier alvast een foto van één van de mods.Ik neem dat het jogy is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat goed met ze, af en toe honger en dorst, maar dat mag de pret niet drukken.
Aangezien blaadjes, of een BOT er van was gister wel even in dit topic!Er staat nog een vraag voor u open!!
Ik kan verder geen informatie verstrekken over het feit dat de twee moderators een tijdje 'weg' zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik neem dat het jogy is?
Aangezien blaadjes, of een BOT er van was gister wel even in dit topic!
Adem in houden!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef Fogel het volgende:
* Fogel doet het geluid van de kleur blauw na
Drommels, drommels en nog eens drommels!quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De batterijen van de neuralizer waren leeg.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Paranoia is an advanced state of awareness
En voor sommige is 'an advanced state of awareness' gediagnoseerd als 'n psychotische ziekte of zo.quote:
Volgt iemand de gebeurtenissen in Boquete nog? Ik wel, er zijn nog wat opvallende dingen gebeurd in de afgelopen maanden. Weer iemand die nauw betrokken was bij het onderzoek onverwachts overleden (en dan heb ik het niet over de taxichauffeur) en ook veel onrust onder de expats. Pm me bij interesse, ik ben benieuwd of er nog K&L posters meelezenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Tot nu toe is het niet bekend dat ze "victims"zijn ..
Er word nog druk gespeculeerd over wat er is gebeurd!
Misschien zijn ze met ze 2en wel gaan hiken in Panama
Klopt maar die troep kan je beter niet binnen krijgen. Was het gezellig zondag?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
En voor sommige is 'an advanced state of awareness' gediagnoseerd als 'n psychotische ziekte of zo.
Er zijn heel veel medicijnen ervoor.
Hoi Grijze Massa,quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Volgt iemand de gebeurtenissen in Boquete nog? Ik wel, er zijn nog wat opvallende dingen gebeurd in de afgelopen maanden. Weer iemand die nauw betrokken was bij het onderzoek onverwachts overleden (en dan heb ik het niet over de taxichauffeur) en ook veel onrust onder de expats. Pm me bij interesse, ik ben benieuwd of er nog K&L posters meelezen
Top Ootje, we hoeven geen fan van elkaar te zijn, we hebben allemaal hetzelfde doel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoi Grijze Massa,
ik weet dat je geen fan van me bent, maar je bericht doet me goed.
Onze werkgroep bestaat uit 10 leden en we zijn bijna dagelijks bezig met K&L.
Ik zal je bericht zo dadelijk plaatsen en Jackie en Juan vragen contact met je op te nemen.
Ook wij hebben nieuws.
Het moet Jogy en Blaadjes toch wel goed doen als ze weten dat ze gemist worden, live BNW drama storyquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar zonder gein: het is toch een beetje raar dat de mods zomaar weg zijn, dat ze überhaupt gemist worden, dat er twee andere mods komen gastmodden die niks met bnw hebben, badinerend doen over de reden en dan NB Lavenderr gaan vertellen dat er weleens gegastmod wordt..
Voorheen ging dat toch iets anders. Er werd altijd aangekondigd dat er een gastmod kwam waarnemen. Dat is logisch, netjes en duidelijk to. de users en ook heel normaal.
Maar ja, bnw wordt steeds gekker, lijkt het.
Eén grote egotrip, dit. Expres wegblijven totdat ze smeken dat je weer terugkomt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het moet Jogy en Blaadjes toch wel goed doen als ze weten dat ze gemist worden, live BNW drama story
Die zijn blijkbaar ook vermist...quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:52 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Top Ootje, we hoeven geen fan van elkaar te zijn, we hebben allemaal hetzelfde doel.
Verder via pm of mail maar voordat de mods in de stress raken
Dat vakantieverhaal geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef jogy het volgende:
Ik ben weer terug van een noodzakelijk/geweldige trainingskamp/vakantie in het illuminati compound 23/Frankrijk, het was een pijnlijke/heerlijke tijd en ik heb veel geleerd/heerlijk geluierd, helaas werd mijn internet gemonitord/had ik geen internet. Dus was mijn aanwezigheid wat minder. Maar ik ben nu een gebroken slaaf/heerlijk uitgerust.
Ik kan wel een paar gefotoshopte/echte foto's online gooien van die hoax/vakantie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vakantieverhaal geloof ik niets van.
Aha,maar hoe weten we dat jij de echte jogy ben?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar gefotoshopte/echte foto's online gooien van die hoax/vakantie.
Plastic surgery.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar gefotoshopte/echte foto's online gooien van die hoax/vakantie.
Blij dat je terug bentquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Naar het schijnt is het makkelijker om een echt persoon a la Clockwork orange te brainwashen en weer los te laten in het echte leven dan de persoon door iemand anders te simuleren, net als in een face to face gesprek met micro-expressies heb je dit ook in teksten. Zo uniek als een vingerafdruk. Dus ik zou dezelfde persoon zijn alleen op cruciale onderdelen ben ik geïnstrueerd om een specifieke mening te hebben, als ik niet op vakantie was in Frankrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Aha,maar hoe weten we dat jij de echte jogy ben?
Misschien ben je gewoon 'n nieuwe ID/user/semi-robotic clone....
Dank, en bedankt voor je hulpquote:
Graag gedaanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef jogy het volgende:
Ik ben weer terug van een noodzakelijk/geweldige trainingskamp/vakantie in het illuminati compound 23/Frankrijk, het was een pijnlijke/heerlijke tijd en ik heb veel geleerd/heerlijk geluierd, helaas werd mijn internet gemonitord/had ik geen internet. Dus was mijn aanwezigheid wat minder. Maar ik ben nu een gebroken slaaf/heerlijk uitgerust.
Tis wat he. Kut dat het niet meer voorheen is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar zonder gein: het is toch een beetje raar dat de mods zomaar weg zijn, dat ze überhaupt gemist worden, dat er twee andere mods komen gastmodden die niks met bnw hebben, badinerend doen over de reden en dan NB Lavenderr gaan vertellen dat er weleens gegastmod wordt..
Voorheen ging dat toch iets anders. Er werd altijd aangekondigd dat er een gastmod kwam waarnemen. Dat is logisch, netjes en duidelijk to. de users en ook heel normaal.
Maar ja, bnw wordt steeds gekker, lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |