Ja tuurlijk! Zo'n TT maakt nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja ik heb net een linkje gepost in een ander topic. Toen ik aan het kijken was in welk topic ik dat het beste kon doen, trof ik deze aan!Uiteraard moest ik wel ff kijken he!
Das sterk.. je wordt verondersteld bepaalde dingen te vergeten, althans niet meer bewust te weten..quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]Jaren na dato nog steeds wekelijks nachtmerries over!
De batterijen van de neuralizer waren leeg.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:54 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Das sterk.. je wordt verondersteld bepaalde dingen te vergeten, althans niet meer bewust te weten..
damnquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De batterijen van de neuralizer waren leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat goed met ze, af en toe honger en dorst, maar dat mag de pret niet drukken.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:32 schreef schommelstoel het volgende:
Sorry voor het lange wachten, maar hier alvast een foto van één van de mods.Ik neem dat het jogy is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat goed met ze, af en toe honger en dorst, maar dat mag de pret niet drukken.
Aangezien blaadjes, of een BOT er van was gister wel even in dit topic!Er staat nog een vraag voor u open!!
Ik kan verder geen informatie verstrekken over het feit dat de twee moderators een tijdje 'weg' zijn.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik neem dat het jogy is?
Aangezien blaadjes, of een BOT er van was gister wel even in dit topic!
Adem in houden!quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:14 schreef Fogel het volgende:
* Fogel doet het geluid van de kleur blauw na
Drommels, drommels en nog eens drommels!quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:55 schreef ToT het volgende:
[..]
De batterijen van de neuralizer waren leeg.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:33 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Paranoia is an advanced state of awareness
En voor sommige is 'an advanced state of awareness' gediagnoseerd als 'n psychotische ziekte of zo.quote:
Volgt iemand de gebeurtenissen in Boquete nog? Ik wel, er zijn nog wat opvallende dingen gebeurd in de afgelopen maanden. Weer iemand die nauw betrokken was bij het onderzoek onverwachts overleden (en dan heb ik het niet over de taxichauffeur) en ook veel onrust onder de expats. Pm me bij interesse, ik ben benieuwd of er nog K&L posters meelezenquote:Op maandag 31 augustus 2015 17:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Tot nu toe is het niet bekend dat ze "victims"zijn ..
Er word nog druk gespeculeerd over wat er is gebeurd!
Misschien zijn ze met ze 2en wel gaan hiken in Panama
Klopt maar die troep kan je beter niet binnen krijgen. Was het gezellig zondag?quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
En voor sommige is 'an advanced state of awareness' gediagnoseerd als 'n psychotische ziekte of zo.
Er zijn heel veel medicijnen ervoor.
Hoi Grijze Massa,quote:Op dinsdag 1 september 2015 21:29 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Volgt iemand de gebeurtenissen in Boquete nog? Ik wel, er zijn nog wat opvallende dingen gebeurd in de afgelopen maanden. Weer iemand die nauw betrokken was bij het onderzoek onverwachts overleden (en dan heb ik het niet over de taxichauffeur) en ook veel onrust onder de expats. Pm me bij interesse, ik ben benieuwd of er nog K&L posters meelezen
Top Ootje, we hoeven geen fan van elkaar te zijn, we hebben allemaal hetzelfde doel.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoi Grijze Massa,
ik weet dat je geen fan van me bent, maar je bericht doet me goed.
Onze werkgroep bestaat uit 10 leden en we zijn bijna dagelijks bezig met K&L.
Ik zal je bericht zo dadelijk plaatsen en Jackie en Juan vragen contact met je op te nemen.
Ook wij hebben nieuws.
Het moet Jogy en Blaadjes toch wel goed doen als ze weten dat ze gemist worden, live BNW drama storyquote:Op dinsdag 1 september 2015 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar zonder gein: het is toch een beetje raar dat de mods zomaar weg zijn, dat ze überhaupt gemist worden, dat er twee andere mods komen gastmodden die niks met bnw hebben, badinerend doen over de reden en dan NB Lavenderr gaan vertellen dat er weleens gegastmod wordt..
Voorheen ging dat toch iets anders. Er werd altijd aangekondigd dat er een gastmod kwam waarnemen. Dat is logisch, netjes en duidelijk to. de users en ook heel normaal.
Maar ja, bnw wordt steeds gekker, lijkt het.
Eén grote egotrip, dit. Expres wegblijven totdat ze smeken dat je weer terugkomt.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:09 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Het moet Jogy en Blaadjes toch wel goed doen als ze weten dat ze gemist worden, live BNW drama story
Die zijn blijkbaar ook vermist...quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:52 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Top Ootje, we hoeven geen fan van elkaar te zijn, we hebben allemaal hetzelfde doel.
Verder via pm of mail maar voordat de mods in de stress raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |