Dat vakantieverhaal geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef jogy het volgende:
Ik ben weer terug van een noodzakelijk/geweldige trainingskamp/vakantie in het illuminati compound 23/Frankrijk, het was een pijnlijke/heerlijke tijd en ik heb veel geleerd/heerlijk geluierd, helaas werd mijn internet gemonitord/had ik geen internet. Dus was mijn aanwezigheid wat minder. Maar ik ben nu een gebroken slaaf/heerlijk uitgerust.
Ik kan wel een paar gefotoshopte/echte foto's online gooien van die hoax/vakantie.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat vakantieverhaal geloof ik niets van.
Aha,maar hoe weten we dat jij de echte jogy ben?quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar gefotoshopte/echte foto's online gooien van die hoax/vakantie.
Plastic surgery.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar gefotoshopte/echte foto's online gooien van die hoax/vakantie.
Blij dat je terug bentquote:Op dinsdag 1 september 2015 23:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Naar het schijnt is het makkelijker om een echt persoon a la Clockwork orange te brainwashen en weer los te laten in het echte leven dan de persoon door iemand anders te simuleren, net als in een face to face gesprek met micro-expressies heb je dit ook in teksten. Zo uniek als een vingerafdruk. Dus ik zou dezelfde persoon zijn alleen op cruciale onderdelen ben ik geïnstrueerd om een specifieke mening te hebben, als ik niet op vakantie was in Frankrijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:53 schreef Tingo het volgende:
[..]
Aha,maar hoe weten we dat jij de echte jogy ben?
Misschien ben je gewoon 'n nieuwe ID/user/semi-robotic clone....
Dank, en bedankt voor je hulpquote:
Graag gedaanquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:43 schreef jogy het volgende:
Ik ben weer terug van een noodzakelijk/geweldige trainingskamp/vakantie in het illuminati compound 23/Frankrijk, het was een pijnlijke/heerlijke tijd en ik heb veel geleerd/heerlijk geluierd, helaas werd mijn internet gemonitord/had ik geen internet. Dus was mijn aanwezigheid wat minder. Maar ik ben nu een gebroken slaaf/heerlijk uitgerust.
Tis wat he. Kut dat het niet meer voorheen is.quote:Op dinsdag 1 september 2015 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar zonder gein: het is toch een beetje raar dat de mods zomaar weg zijn, dat ze überhaupt gemist worden, dat er twee andere mods komen gastmodden die niks met bnw hebben, badinerend doen over de reden en dan NB Lavenderr gaan vertellen dat er weleens gegastmod wordt..
Voorheen ging dat toch iets anders. Er werd altijd aangekondigd dat er een gastmod kwam waarnemen. Dat is logisch, netjes en duidelijk to. de users en ook heel normaal.
Maar ja, bnw wordt steeds gekker, lijkt het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |