quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:10 schreef trabant het volgende:
Zou het schild van Breda dit keer weer standhouden?
[ afbeelding ]
Dat zogenaamde Forceshield Breda is echt compleet naar de klote. Is dadelijk al de 3e of 4e keer in een maand tijd dat het daar loos gaat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:10 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zie ik het goed en koerst er iets op Breda af, of all places? Niet dat ik daar in Zuid-Limburg iets aan heb, maar als er één schild bezwijkt, volgt die Maasbarrière misschien ook nog.
Tilburg lijkt hem ook te krijgen als ik op de lightningsmap kijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt.. die bui kom recht op Breda af.
Jij welquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Junglebeast het volgende:
Rabieluh is nu van zijn stoel aan het opstaan:
net nu ik vandaag pas later thuis ben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Nee hoor, het hoogtepunt trekt richting Tilburg, geweldig dit
Hahaquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Junglebeast het volgende:
Rabieluh is nu van zijn stoel aan het opstaan:
Breda in actiequote:
Ja ik hoor een donder in Den Haag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Ontlading in de buurt van Leiden, dafuq? Zelfs Lightingmaps laat hem niet zien.
Ja, dat kan zijn dat je correcties ziet. Daarstraks was er nog een valse melding van bliksem in Venlo (na enkele minuten verdwenen).quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie ook bliksem verdwijnen op lightningmaps , zijn dat correcties van onjuiste metingen?
Hij is al verschenen, A4 afslag N206quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ja ik hoor een donder in Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |