quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Die code oranje van Limburg kunnen ze beter aan Utrecht geven volgens mij.
Welke lol? Er is helemaal nada hierquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:14 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat als ze in het Westen nu alle lol krijgen, ze straks in de winter ook al die sneeuw mogen krijgen.
Graagquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:14 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat als ze in het Westen nu alle lol krijgen, ze straks in de winter ook al die sneeuw mogen krijgen.
Je schild goed afstellen, krijg je ook geen sneeuwquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke lol? Er is helemaal nada hier
Dus eens! Weg met winter!
Als je nergens naar toe hoeft, is het mooi. Als je met de fiets of auto ergens heen wilt is het zwaar kut.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Doe alle sneeuw maar in het oosten. Mooi man!
Ik denk dat er een actief deel boven Wuustwezel bengeltquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:18 schreef Angry_Bird het volgende:
Het actieve deel lijkt meer op Tilburg af te gaan.
Ik denk dat je pech hebt.. die bui kom recht op Breda af.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:22 schreef Rabieluh het volgende:
Ow t schild werkt wel nog. Natuurlijk
quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:10 schreef trabant het volgende:
Zou het schild van Breda dit keer weer standhouden?
[ afbeelding ]
Dat zogenaamde Forceshield Breda is echt compleet naar de klote. Is dadelijk al de 3e of 4e keer in een maand tijd dat het daar loos gaat.quote:Op maandag 31 augustus 2015 15:10 schreef Wild_Overstekend het volgende:
Zie ik het goed en koerst er iets op Breda af, of all places? Niet dat ik daar in Zuid-Limburg iets aan heb, maar als er één schild bezwijkt, volgt die Maasbarrière misschien ook nog.
Tilburg lijkt hem ook te krijgen als ik op de lightningsmap kijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:24 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Ik denk dat je pech hebt.. die bui kom recht op Breda af.
Jij welquote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Junglebeast het volgende:
Rabieluh is nu van zijn stoel aan het opstaan:
net nu ik vandaag pas later thuis ben.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Nee hoor, het hoogtepunt trekt richting Tilburg, geweldig dit
Hahaquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:25 schreef Junglebeast het volgende:
Rabieluh is nu van zijn stoel aan het opstaan:
Breda in actiequote:
Ja ik hoor een donder in Den Haag.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef Nattekat het volgende:
Ontlading in de buurt van Leiden, dafuq? Zelfs Lightingmaps laat hem niet zien.
Ja, dat kan zijn dat je correcties ziet. Daarstraks was er nog een valse melding van bliksem in Venlo (na enkele minuten verdwenen).quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:28 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie ook bliksem verdwijnen op lightningmaps , zijn dat correcties van onjuiste metingen?
Hij is al verschenen, A4 afslag N206quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:29 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Ja ik hoor een donder in Den Haag.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:30 schreef Rabieluh het volgende:
Naja het regent in ieder geval lekker hard, dat is iets, koelt wat af.
meh.
Ja nu staat het deflector shield aan.. lol.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was er echt heilig van overtuigd dat Breda geraakt zou worden
Laat wel wat van Tilburg overquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:35 schreef flugeltje het volgende:
De eerste druppels en het ziet een beetje groenig, ik ga m'n tuindeuren maar eens sluiten...
Ik zal live verslag doenquote:
Ja ik zie zequote:
Hij maakt gewoon een bochtje tussen Breda en Tilburg door, wat de fuck.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:37 schreef Nattekat het volgende:
Tilburg gaat ook gemist worden, te noordelijk
Ja en het neemt wat af in ontladingen..170..quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Hij maakt gewoon een bochtje tussen Breda en Tilburg door, wat de fuck.
quote:
Johquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:41 schreef Nattekat het volgende:
Limburg gaat zo niet meer gehaald worden
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
Dikke middelvinger naar de atmosfeer, klootzak.
De code oranje voor limburg geld dus tot een uur of 21.00 En pas vanaf 22.00 ongeveer komt er een stevige bui langsquote:Zware onweersbuien met hagel, (zware) windstoten en lokaal veel regen.
Geldig: maandag 31 augustus 2015 vanaf ca 16 uur gedurende ca 5 uur
Karmaquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:43 schreef Rabieluh het volgende:
Dikke middelvinger naar de atmosfeer, klootzak.
Kan ook nog ontstaan toch?quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De code oranje voor limburg geld dus tot een uur of 21.00 En pas vanaf 22.00 ongeveer komt er een stevige bui langs![]()
Er is een theoretische mogelijkheid dat er voor die tijd nog eens wat heftigs gaat gebeuren, dat klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |