Flits boem, en het is weer begonnen ...quote:
Geen onweer is vanuit het perspectief van materieel of persoonlijk leed natuurlijk gunstig, vanuit het perspectief van liefhebbers niet. Ik denk dat die beste man dit vanuit het eerste perspectief heeft geschreven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:01 schreef MaLo het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=225208&cat=1
[..]
Vanavond om 22.00 zou er nog iets kunnen komen..quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom code oranje voor Limburg, wij lijken de dans op alle radarbeelden volledig te ontspringen?
Volgens mij blijft het weer de hele avond droog hier...
Die code oranje van Limburg kunnen ze beter aan Utrecht geven volgens mij.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:10 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom code oranje voor Limburg, wij lijken de dans op alle radarbeelden volledig te ontspringen?
Volgens mij blijft het weer de hele avond droog hier...
Ik geloof er allemaal niks meer van. Volgens mij gaat het hier gewoon nooit meer onweren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vanavond om 22.00 zou er nog iets kunnen komen..
Ja precies en dat beetje van 22:00 lijkt me ook nog wel eens af kunnen draaien meer richting het westen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Die code oranje van Limburg kunnen ze beter aan Utrecht geven volgens mij.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:11 schreef Infection het volgende:
[..]
Die code oranje van Limburg kunnen ze beter aan Utrecht geven volgens mij.
Welke lol? Er is helemaal nada hierquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:14 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat als ze in het Westen nu alle lol krijgen, ze straks in de winter ook al die sneeuw mogen krijgen.
Graagquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:14 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind dat als ze in het Westen nu alle lol krijgen, ze straks in de winter ook al die sneeuw mogen krijgen.
Je schild goed afstellen, krijg je ook geen sneeuwquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welke lol? Er is helemaal nada hier
Dus eens! Weg met winter!
Als je nergens naar toe hoeft, is het mooi. Als je met de fiets of auto ergens heen wilt is het zwaar kut.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Doe alle sneeuw maar in het oosten. Mooi man!
Ik denk dat er een actief deel boven Wuustwezel bengeltquote:Op maandag 31 augustus 2015 16:18 schreef Angry_Bird het volgende:
Het actieve deel lijkt meer op Tilburg af te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |