abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2015 @ 23:19:37 #251
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_155722701
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:07 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Daar heb ik niks van meegekregen, want ik volg al die Apple shit niet. Ik ben echt keihard anti Apple, ik weiger in principe ook om er mee te werken. Ik doe Windows/Linux en niks OSX ..

Maar, ik denk iets meer dan 10 jaar terug of zo, op een ander forum .. tussen petrolheads en zo, en nog voordat duidelijk was dat ik een vorm van autisme had, deed ik zo mijn verhaal. Ik was echt alles zat en snapte de wereld niet meer en hekel aan "sheople" en wist toen wel (al vanaf mijn jeugd) over hoogbegaafdheid en zo .. en ik kon het allemaal niet meer niet aan.

En toen was er een man, een gruwelijke goeroe .. zwaar intelligent, zo rebels als de pest (hij was de eerste weblogger in NL die ontslagen werd vanwegen een blog :D ) en die begreep mij gewoon. Die begreep elk woord en zin wat ik had getypt, en toen kwam hij met dat filmpje.

Dat heeft mij toen enorm veel geholpen.
Apple kan mij ook gestolen worden op OS X na eigenlijk :P

Maar hoe heeft die vent jou dan geholpen, toch niet alleen door dat filmpje toch?

En wil je nooit meer de term 'sheople' gebruiken, kansloze BNW term :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_155722941
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:19 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Apple kan mij ook gestolen worden op OS X na eigenlijk :P

Maar hoe heeft die vent jou dan geholpen, toch niet alleen door dat filmpje toch?

En wil je nooit meer de term 'sheople' gebruiken, kansloze BNW term :')
Nee, door zijn hele mening en alles .. en reputatie. Al ging hij op een gegeven moment wel de aluhoedjes kant op, en zat toen achter zapruder inc. Maar ik kijk verder dan dat.
En 'sheople' is niet kansloos, het is gewoon een feit dat je de mensheid kan onderverdelen in drie groepen; schapen, wolven en herders..

Hier trouwens die bewuste blog van hem (één van de vele) .. die vind ik zo geniaal _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155723106
Ik zit nu Pauw te kijken hoor, met je Efteling imitatie.
pi_155723283
quote:
9s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:30 schreef Specularium het volgende:
Ik zit nu Pauw te kijken hoor, met je Efteling imitatie.
eerlijk zijn, geniet je er van?
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2015 @ 23:40:35 #255
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_155723465
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:26 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nee, door zijn hele mening en alles .. en reputatie. Al ging hij op een gegeven moment wel de aluhoedjes kant op, en zat toen achter zapruder inc. Maar ik kijk verder dan dat.
En 'sheople' is niet kansloos, het is gewoon een feit dat je de mensheid kan onderverdelen in drie groepen; schapen, wolven en herders..

Hier trouwens die bewuste blog van hem (één van de vele) .. die vind ik zo geniaal _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee zo gemakkelijk is die verdeling helemaal niet, een herder kan ook een schaap zijn en een wolf een herder. Door zo heilig in zijn mening te geloven gedraag je je namelijk wel als een schaap terwijl je dat op andere gebieden dan weer niet bent. En de meeste aluhoedjes zijn gewoon schijtirritant en hebben een tunnelvisie door hun eigen waarheid als enige echte waarheid te aanschouwen. Zo werkt dat allemaal niet, een verhaal heeft niet maar twee kanten, een verhaal heeft een oneindig aantal kanten waardoor er nooit een absolute waarheid bestaat.

Maar dit gaat al weer diep genoeg zo op de maandagavond hoor :{

Blog had je trouwens als wel eens eerder gepost ;)
_____
pi_155723654
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:40 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Nee zo gemakkelijk is die verdeling helemaal niet, een herder kan ook een schaap zijn en een wolf een herder. Door zo heilig in zijn mening te geloven gedraag je je namelijk wel als een schaap terwijl je dat op andere gebieden dan weer niet bent. En de meeste aluhoedjes zijn gewoon schijtirritant en hebben een tunnelvisie door hun eigen waarheid als enige echte waarheid te aanschouwen. Zo werkt dat allemaal niet, een verhaal heeft niet maar twee kanten, een verhaal heeft een oneindig aantal kanten waardoor er nooit een absolute waarheid bestaat.

Maar dit gaat al weer diep genoeg zo op de maandagavond hoor :{

Blog had je trouwens als wel eens eerder gepost ;)
Oi, het is niet zo dat ik mijn leven laat leiden door anderen heh... ik deel wel eens meningen of ben het wel eens met iemand eens, maar ik ben nog altijd gewoon mezelf en zal dat altijd blijven. Dat schaap/wolf/herder verhaal is dan ook iets wat mij niet verteld is maar wat vanuit mijzelf komt.

En wat ben ik dan? Ik ben een herder (want ik heb Border Collies, hahahahaha ;) ) ... want ik loop niet mee met de kudde, ik terroriseer de kudde ook niet, zal ze nooit bijten.. maar wat ik wel probeer is om ze te sturen, iets te leren. Snapte? :P

Dat is de korte versie.
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2015 @ 23:47:21 #257
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_155723716
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Oi, het is niet zo dat ik mijn leven laat leiden door anderen heh... ik deel wel eens meningen of ben het wel eens met iemand eens, maar ik ben nog altijd gewoon mezelf en zal dat altijd blijven. Dat schaap/wolf/herder verhaal is dan ook iets wat mij niet verteld is maar wat vanuit mijzelf komt.

En wat ben ik dan? Ik ben een herder (want ik heb Border Collies, hahahahaha ;) ) ... want ik loop niet mee met de kudde, ik terroriseer de kudde ook niet, zal ze nooit bijten.. maar wat ik wel probeer is om ze te sturen, iets te leren. Snapte? :P

Dat is de korte versie.
Ik zou ook niet weten wat ik in een kudde zou moeten, maar een herder of wolf kan ik me ook niet echt in plaatsen om eerlijk te zijn :P
_____
pi_155724049
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:47 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik zou ook niet weten wat ik in een kudde zou moeten, maar een herder of wolf kan ik me ook niet echt in plaatsen om eerlijk te zijn :P
Probeer het gewoon als puur synoniem te zien heh... geen crazy thoughts en zo. Gewoon symboliek. Want als ik moet kijken wat ik dan, globaal of op grote wijze, tot nu toe heb bereikt dan heb ik mijn strepen ook niet.

Dat je geen kuddedier bent was ons al lang al duidelijk, met je kraan én je tuin ;) En een wolf ben je ook niet, jij bent geen bijtert.. Een herder, ja .. wat is een herder en zou er een 4e klasse binnen dat genoemde groepje zijn .. wat zou dat dan zijn?

Als je buiten de kudde staat kan dat op 2 manieren.. goedaardig of kwaadaardig. Wolf of Herder. Ben je toekijkend, ben je alsnog een herder.. omdat je observeert met een reden.
Wat is die reden .. dat ligt bij jezelf. Je maakt een analyse, houd je die voor jezelf of breng je dat, al dan niet subtiel, naar buiten? Dat maakt je een goede of slechte herder.
Het is ook niet dat een herder een heerser is over de kudde, want dat maakt je weer een wolf ;).
  dinsdag 1 september 2015 @ 00:01:12 #259
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155724144
Wat zitten jullie nou allemaal voor lange posts te maken, dat ga ik echt niet lezen hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_155724189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:01 schreef Mani89 het volgende:
Wat zitten jullie nou allemaal voor lange posts te maken, dat ga ik echt niet lezen hoor.
Soms doe ik dat, vind ik leuk .. het was toch rustig. Dan gooi ik gewoon ff iets in de groep en stuur ik het aan, whehehehehe :P .
  dinsdag 1 september 2015 @ 00:03:44 #261
168304 Mani89
pi_155724214
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Soms doe ik dat, vind ik leuk .. het was toch rustig. Dan gooi ik gewoon ff iets in de groep en stuur ik het aan, whehehehehe :P .
Misschien heb ik nu wel een paar hele goede inhoudelijke posts gemist, maar ik kan mijn aandacht er niet bij houden!
pi_155724237
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Misschien heb ik nu wel een paar hele goede inhoudelijke posts gemist, maar ik kan mijn aandacht er niet bij houden!
Dat hoeft ook niet, je hoeft dat allemaal niet te lezen want dit is helemaal geen serieus topic en het kan alle kanten op ^O^
  dinsdag 1 september 2015 @ 00:05:25 #263
168304 Mani89
pi_155724254
Ik vind dat jullie de serie Narcos moeten kijken, is echt leuk.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 september 2015 @ 00:08:06 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_155724313
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Probeer het gewoon als puur synoniem te zien heh... geen crazy thoughts en zo. Gewoon symboliek. Want als ik moet kijken wat ik dan, globaal of op grote wijze, tot nu toe heb bereikt dan heb ik mijn strepen ook niet.

Dat je geen kuddedier bent was ons al lang al duidelijk, met je kraan én je tuin ;) En een wolf ben je ook niet, jij bent geen bijtert.. Een herder, ja .. wat is een herder en zou er een 4e klasse binnen dat genoemde groepje zijn .. wat zou dat dan zijn?

Als je buiten de kudde staat kan dat op 2 manieren.. goedaardig of kwaadaardig. Wolf of Herder. Ben je toekijkend, ben je alsnog een herder.. omdat je observeert met een reden.
Wat is die reden .. dat ligt bij jezelf. Je maakt een analyse, houd je die voor jezelf of breng je dat, al dan niet subtiel, naar buiten? Dat maakt je een goede of slechte herder.
Het is ook niet dat een herder een heerser is over de kudde, want dat maakt je weer een wolf ;).
Ja zie je, nu ben je die categorieën alweer aan het opdelen :P Een kuddedier kan tenslotte ook iemand zijn die niet beter weer of iemand die het doet vanwege zelfbehoud.

Maar als je het zo beschrijft pas ik het beste onder herder denk ik, ben sowieso een 'goed' mens in de zin van dat ik niet onnodig kwets of pijn doe puur omdat het kan of anderen misbruik voor mijn eigen gewin.

Al heb ik wel drang tot wereldoverheersing, maar dat is weer een ander verhaal :P
_____
pi_155724361
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja zie je, nu ben je die categorieën alweer aan het opdelen :P Een kuddedier kan tenslotte ook iemand zijn die niet beter weer of iemand die het doet vanwege zelfbehoud.

Maar als je het zo beschrijft pas ik het beste onder herder denk ik, ben sowieso een 'goed' mens in de zin van dat ik niet onnodig kwets of pijn doe puur omdat het kan of anderen misbruik voor mijn eigen gewin.

Al heb ik wel drang tot wereldoverheersing, maar dat is weer een ander verhaal :P
Mensen in de kudde die daar zitten omdat ze niet beter weten zijn .. schaapachtig .. Jaja, En uit zelfbehoud? Dan ben je een meeloper.. dus zit je prima ;)

"It's time to take over the world!" :D
pi_155724411
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat jullie de serie Narcos moeten kijken, is echt leuk.
Ziet er wel uit als iets dat ik leuk vind.
pi_155724433
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:

[..]

ben sowieso een 'goed' mens
Ik wist het hoor.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 september 2015 @ 00:18:16 #268
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_155724505
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik wist het hoor.
Ja sorry voor mijn scheldkanonnade gisteren, dat doe ik anders nooit.
_____
pi_155724532
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja sorry voor mijn scheldkanonnade gisteren, dat doe ik anders nooit.
Waar?
  Redactie Frontpage dinsdag 1 september 2015 @ 00:22:08 #270
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_155724585
_____
pi_155724610
quote:
Was me niet eens opgevallen, zo schokkend vind ik dat.
pi_155724628
Spannende shit hier :p
pi_155724651
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ik had het wel gezien, maar ik heb hier geen knopjes. Ik zou hem zo hard een note geven, dat hij er gewoon 2 heeft weetje wel.
  Redactie Frontpage dinsdag 1 september 2015 @ 00:25:09 #274
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_155724655
quote:
9s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja jij bent wel wat gewend hier natuurlijk. Maar ik bezig niet zo vaak zulk taalgebruik, alleen op zulke momenten.
_____
pi_155724678
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 00:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Spannende shit hier :p
Vertel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')