Nah. Chick is leuk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als het een faal is, punish me baby
En jij?quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:29 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nah. Chick is leuk.
Liedje vindt mijn vriendin wel leuk.
quote:
Praxis en Formido zijn van KKR. Kohlberg Kravis Roberts o.i.d Dit is een private equity fonds... in de jaren 80 kochten hun junkbonds op... Gordon Gekko uit de film 'wallstreet ' is op de topman van dit bedrijf gebaseerd....quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2015 20:31 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Praxis en Formido zijn van KKR. Kohlberg Kravis Roberts o.i.d Dit is een private equity fonds... in de jaren 80 kochten hun junkbonds op... Gordon Gekko uit de film 'wallstreet ' is op de topman van dit bedrijf gebaseerd....
Hun hadden Vendex / KBB het levenswerk van Ome Anton Dreesman opgekocht en in delen vastgoed, winkelketens verkocht... het enige wat nog over is is de praxis... en van Formido het hoofdkantoor e.d want Formido's zijn meestal van ondernemers die 1 , 2 hooguit 3 winkels hebben...
Ja toch, niet dan.quote:
Bij LTDKV loopt dus alles de verkeerde kant opquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of zijn omgekeerde tuin of zo, met tegels die aflopen naar de verkeerde kant.
Dat wisten we allang hoor.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
Als je het zo bekijkt ben ik best een raar geval ja
Tja, dat is vaker zo bij die Apple jongens.. het moet allemaal anders, maar echt werken doet het niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Bij LTDKV loopt dus alles de verkeerde kant op
quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, dat is vaker zo bij die Apple jongens.. het moet allemaal anders, maar echt werken doet het niet.
Praktisch is niet echt in mijn woordenboek opgenomen neequote:Op maandag 31 augustus 2015 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, dat is vaker zo bij die Apple jongens.. het moet allemaal anders, maar echt werken doet het niet.
"We see genius, because people who are crazy enough to think they can change the world .. are the ones who do. "quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Praktisch is niet echt in mijn woordenboek opgenomen nee
Steve Jobsquote:Op maandag 31 augustus 2015 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
"We see genius, because people who are crazy enough to think they can change the world .. are the ones who do. ".
Je kan lullen wat je wil, als je die reclame en tekst loskoppelt van Apple.. is het fucking mooi en awesome. Die tekst uit dat spotje heeft letterlijk mijn leven gered.quote:
Als je het loskoppelt wel ja. Helaas is het er zo doorheen gedramd na Jobs' dood dat het veel van zijn waarde heeft verloren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, als je die reclame en tekst loskoppelt van Apple.. is het fucking mooi en awesome. Die tekst uit dat spotje heeft letterlijk mijn leven gered.
Daar heb ik niks van meegekregen, want ik volg al die Apple shit niet. Ik ben echt keihard anti Apple, ik weiger in principe ook om er mee te werken. Ik doe Windows/Linux en niks OSX ..quote:Op maandag 31 augustus 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het loskoppelt wel ja. Helaas is het er zo doorheen gedramd na Jobs' dood dat het veel van zijn waarde heeft verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |