Gelukkig voor hem is Solanke niet Fransquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haller is de beste Franse spits in de Eredivisie.
Wat houdt die weddenschap in?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
De Slob begint al te vrezen voor zijn Willem Vissers UI.
Als Jack niet huilt is Slob de klos.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat houdt die weddenschap in?
En als ie wel huilt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Jack niet huilt is Slob de klos.
afc.quote:
okquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik ga slapen. Ik hoor het allemaal wel. Of als ik heel veel zin heb kijk ik het terug.
Heb je niet geluisterd?quote:
Toedels!quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik ga slapen. Ik hoor het allemaal wel. Of als ik heel veel zin heb kijk ik het terug.
Dag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een geniale speler. Ik heb op dit forum wel eens gezegd dat Feyenoord met Botteghin het kampioenschap heeft gekocht, en dat wil ik bij deze graag herhalen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Paxcon fan van hem is.
Ik hoorde later pas dat er nog een speciale Jack-afscheidshow op radio 1 komt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
De Slob begint al te vrezen voor zijn Willem Vissers UI.
Ik vind het een matige verdediger en vandaag ondersteunt mijn mening volledig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt een geniale speler. Ik heb op dit forum wel eens gezegd dat Feyenoord met Botteghin het kampioenschap heeft gekocht, en dat wil ik bij deze graag herhalen.
En het lag vooral aan ADO. Man man man wat was het matig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef xzaz het volgende:
Ajax beslaat een middelmatige ploeg uit de eredivisie en voetbalt gelijk goed
en viesdikquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en omdat hij AFC' er is![]()
Oh en een musicalster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |