In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
In de tussentijd zal hij in zes nieuwe auto's geïnvesteerd hebben en 18 bekeuringen hebben betaald.quote:
Maakt bij Elia toch niet uit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toen was er nog geen kleuren-tv.
Heeft Elia indruk op jou gemaakt dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:07 schreef hhh38 het volgende:
Ah, een anti-Feyenoord TT van GGMM, verrassend.
4 punten zou ik al een sensatie vinden. CSKA is ook een prima ploeg, die hebben beter materiaal dan PSV.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat gaan wij er nou aan verbinden als PSV de sensatie van de groep wordt?
Je vermogen tot het inzien van je eigen fouten is te prijzenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb via een TR het verzoek ingediend om de TT te wijzigen anar deze betere TT
Een Elia TT is op dit moment niet rullevant. Bovendien is het makkelijk oordelen na een invalbeurt van een kwartiertje in een kansloze wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft Elia indruk op jou gemaakt dan?
Ik help Don wanneer hij er niet is, ik zal je vraag doorspelen.. momentjequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
Alleen post Don nog rustig in het vorige topic door.
Ik zit mobiel...quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
Alleen post Don nog rustig in het vorige topic door.
Geen dankquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:09 schreef GGMM het volgende:
De TT is gewijzigd.
Ik herhaal; de TT is gewijzigd.
Krulgodquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet nog een keeperswissel in 2014.
Haller naar Ajax.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik word droevig van de Haller-hype.
De beste Franse aanvaller is Duplan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haller is de beste Franse spits in de Eredivisie.
Gelukkig voor hem is Solanke niet Fransquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Haller is de beste Franse spits in de Eredivisie.
Wat houdt die weddenschap in?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
De Slob begint al te vrezen voor zijn Willem Vissers UI.
Als Jack niet huilt is Slob de klos.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat houdt die weddenschap in?
En als ie wel huilt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als Jack niet huilt is Slob de klos.
afc.quote:
okquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik ga slapen. Ik hoor het allemaal wel. Of als ik heel veel zin heb kijk ik het terug.
Heb je niet geluisterd?quote:
Toedels!quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik ga slapen. Ik hoor het allemaal wel. Of als ik heel veel zin heb kijk ik het terug.
Dag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welterustenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt een geniale speler. Ik heb op dit forum wel eens gezegd dat Feyenoord met Botteghin het kampioenschap heeft gekocht, en dat wil ik bij deze graag herhalen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Paxcon fan van hem is.
Ik hoorde later pas dat er nog een speciale Jack-afscheidshow op radio 1 komt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:13 schreef Cavaliers het volgende:
De Slob begint al te vrezen voor zijn Willem Vissers UI.
Ik vind het een matige verdediger en vandaag ondersteunt mijn mening volledig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt een geniale speler. Ik heb op dit forum wel eens gezegd dat Feyenoord met Botteghin het kampioenschap heeft gekocht, en dat wil ik bij deze graag herhalen.
En het lag vooral aan ADO. Man man man wat was het matig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef xzaz het volgende:
Ajax beslaat een middelmatige ploeg uit de eredivisie en voetbalt gelijk goed
en viesdikquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Uiteraard en omdat hij AFC' er is![]()
Oh en een musicalster.
Vergeleken met eerdere wedstrijden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:15 schreef xzaz het volgende:
Ajax verslaat een middelmatige ploeg uit de eredivisie en voetbalt gelijk goed
Het is ADO.... ADO. Die moet je sowieso met 5-0 wegspelen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vergeleken met eerdere wedstrijden.
Zoals PSV deed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is ADO.... ADO. Die moet je sowieso met 5-0 wegspelen.
In theorie wel jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:18 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is ADO.... ADO. Die moet je sowieso met 5-0 wegspelen.
Die mag nu kapotgaan in Denemarkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
Bertrand Traoré neukte de hele Eredivisie in zijn eentje
gelukkig speelt ie er nu niet meerquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:19 schreef Sked het volgende:
Bertrand Traoré neukte de hele Eredivisie in zijn eentje
Dat vond Chelsea oneerlijk tegenover de rest van de Eredivisiequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
gelukkig speelt ie er nu niet meer
Heb je hélemaal niks aan als die niet scoort.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:19 schreef Kopsterk het volgende:
Milik geen Ajax spits![]()
Eckte baas die gast.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
Ajax had Castaignos moeten kopen.
Gaat echt wel genoeg scorenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je hélemaal niks aan als die niet scoort.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Balanta halen en in de spits zetten!!!
/JR-Style
Prima assist vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:20 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Heb je hélemaal niks aan als die niet scoort.
Voor de spits heeft JR vast wel iemand anders op FM gezienquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:21 schreef Cavaliers het volgende:
Balanta halen en in de spits zetten!!!
/JR-Style
Dat moeten wel een hoop goals zijn dan.quote:
Tsigalko.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor de spits heeft JR vast wel iemand anders op FM gezien
1 potquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:23 schreef bombmannl het volgende:
De vrij, als je die bij lazio zag laatste vCL wedstrijd. Barslecht
Maak je niet druk, we luisteren naar Co Adriaansequote:
ahahaha xDquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als doelmanLijkt ie me een tikkeltje te klein voor
Oscar Cardozo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Helaas die kan geen transfer meer maken
Jawelquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Van der Wiel is het lulletje van PSG, zit niet eens bij de selectie.
Correctie: vandaag zowaar de bank gehaald.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:24 schreef Cavaliers het volgende:
Van der Wiel is het lulletje van PSG, zit niet eens bij de selectie.
was een mooie kopbal maar is alweer een jaar geleden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand die actie van van Persie gezien
Moet je nagaan hoe debiel ze bij de KNVB zijnquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Matige speler, haalt Jong Oranje niet eens.
quote:
diks en tette hahahaquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Matige speler, haalt Jong Oranje niet eens.
Moet je nagaan hoe kut Tete wel niet is...quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Peppen > Brenet
Zo goed is Brenet
Beetje oneerlijk om een linksback met een rechtsback te vergelijkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Van Peppen > Brenet
Zo goed is Brenet
Ook nog eens een waardeloze voetballerquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Van Persie was een waardeloze aanvoerder.
Is ook een waardeloos mens.
we delen een mening.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Dat zijn tekstenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
kom sprinten danquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Wat? Hoe? Ik ben het helemaal eens! Dat deze dag heeft mogen komenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef GGMM het volgende:
Details.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk om een linksback met een rechtsback te vergelijken
Als Nederland niet naar het EK gaat neemt heel VBL een Immers UIquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:28 schreef Doublepain het volgende:
Als Turkije van Nederland wint neemt GGMM een Immers UI
Ik mag het hopen, dat is de enige reden dat ik kijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:29 schreef IbanMayo het volgende:
Komt er een afscheidsfilmpje voor Jack?
Ik hoop dat volgende week je TV per ongeluk vastloopt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag het hopen, dat is de enige reden dat ik kijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |