Ja, zag ik ook netquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:50 schreef Againzender het volgende:
Weerlicht in Amsterdam. Helemaal stil verder....
Ik het hele weekend in Zutphenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van vrijdag tot vanmiddag in Ede geweest, ik ga weg en het barst los
Wat moet je nou weer in Ede.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben van vrijdag tot vanmiddag in Ede geweest, ik ga weg en het barst los
We zijn zover weggezakt dat zelfs het onweer ons niet meer kan vindenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Altijdvolgens mij liggen we te laag.
Ik ookquote:
En nog een.. hory shet. Ik zit met een maat op skype en hij hoort de knallen eerst door mijn microfoon en daarna zelf!quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:55 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Eindelijk boem voor Straatcommando.
Al was er net een redelijke rommel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb de moed opgegeven, op naar een geweldige plaknacht
Ja. Eindelijk.. dit is kwaliteitsonweer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Arnhem? Dan hoorde ik dezelfde. Nu nog een tijdens typen. Gaat helemaal los.
Klopt ja. Alleen alles lijkt langs ons te trekken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Al was er net een redelijke rommel.
Waar zit je?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:48 schreef Koelkastje het volgende:
De wind wordt sterker, de mist wordt dikker, paarden beginnen te hinniken en in de verte flitsen en donder.
Goede setting voor een rampenfilm!
Klopt ja. Het wordt minder intensief.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja. Alleen alles lijkt langs ons te trekken.
Gaat goed tekeer daarquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:58 schreef Oom_Agent het volgende:
webcam Nijmegen:
http://www2.nijmegen.nl/bezoek/fotofilmwebcam/webcam_waalkade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |