In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Ik houd wel van een goede discoplaat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met je musicalliedjes. De mens is al genoeg gekweld door musicalaids op de Nederlandse televisie.
Er komen nog wel 295 posts vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Een TT gerefereerd aan het afscheid van Jack was op zijn plaats.
Deze is een beetje in dezelfde stijl. Leuk hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor How Will I Know, Karina
Ik vind Dolly ook leukere dingen hebben. Jolene is mooier, en een 9 to 5 is lekker fout.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kent meDit nummer wel ja. I will always love you niet hoor. Te zeikerig.
De euro's van Ziggo zullen veel verzachten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:38 schreef ForzaMilan het volgende:
Laatste keer Jack. Zal die gaan huilen op het eind?
Zou JR-Style de etappe van vandaag hebben gezien? En zou hij dan nog durven om wielrennen geen sport te noemen?quote:
Is alleen maar hard fietsen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou JR-Style de etappe van vandaag hebben gezien? En zou hij dan nog durven om wielrennen geen sport te noemen?
Dumoulin was alleen maar hard aan het fietsenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou JR-Style de etappe van vandaag hebben gezien? En zou hij dan nog durven om wielrennen geen sport te noemen?
Boonen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb wel genoten van Tom, die gaat keihard wereldkampioen worden.
De meest spectaculaire aankomst die ik me in jaren kan herinneren, ik ga deze etappe nog zeker 200 keer opnieuw kijken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumoulin was alleen maar hard aan het fietsen
Ik heb niks gezienquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De meest spectaculaire aankomst die ik me in jaren kan herinneren, ik ga deze etappe nog zeker 200 keer opnieuw kijken.
Ik heb ook genoten. Die jongen en Dafne Schippers hebben vast een gemeenschappelijke vriend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb wel genoten van Tom, die gaat keihard wereldkampioen worden.
Zijn Nederlanders. Die gebruiken geen doping. Alles op een glas melk en een boterham met pindakaas.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten. Die jongen en Dafne Schippers hebben vast een gemeenschappelijke vriend.
Prince Rajcomarquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb ook genoten. Die jongen en Dafne Schippers hebben vast een gemeenschappelijke vriend.
Dat zei ik ook al. Maar Cavaliers is het hier niet mee eens.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De meest spectaculaire aankomst die ik me in jaren kan herinneren, ik ga deze etappe nog zeker 200 keer opnieuw kijken.
Jolene is tof.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Dolly ook leukere dingen hebben. Jolene is mooier, en een 9 to 5 is lekker fout.
Jij zijn van de laatste jaren, onder Nederlanders nog wel. Boogerd op La Plagne > dit.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al. Maar Cavaliers is het hier niet mee eens.
Zit je bij ziggo?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Jolene is tof.
beetje late reactie mijn internet viel uit
Tony Martin werd deze week verslagen door Malori en Castroviejo hahaha!quote:
Boogerd is dan ook een Hagenees. Dat is voor mij zelfs het mooiste Nederlandse sportmoment.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij zijn van de laatste jaren, onder Nederlanders nog wel. Boogerd op La Plagne > dit.
Ja maar wel ex chello, ik las dat je dan minder last had... maar 's avonds is het heel vaak traag.quote:
Ja, paparazzi in de bosje bij Thijs Zonneveld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie overal lichtflitsen aan de horizon, kan jij dit bevestigen Stijn?
neequote:Op zondag 30 augustus 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Midden Nederland gaat dooooood.
[ afbeelding ]
Ik leef nog. Valt allemaal wel meequote:Op zondag 30 augustus 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is correct, shit is loss buitenquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Doe dit maar niet, hier ben jij niet voor gemaakt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
We kunnen weer een behoorlijk uitje verwachten zie ik.
Dat probleem heb ik ookquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kon de donkere spelers moeilijk uit elkaar houden.
Deze plaatjes zijn niet grappig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
De voetbalnoob die hier weleens meekijkt noemt Gullit altijd Kluivertquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij kon de donkere spelers moeilijk uit elkaar houden.
Deze grap heb ik eerder gezien van jou. Opnieuw moest niemand lachen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:46 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor net ook onweer. Gek dat jij daar geen last van hebt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag is het vooralsnog rustuuuuuuuuuuug.
Bogota.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:49 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kom helemaal niet uit Medellin. Jij zou moeten weten wie wel.
Het kan plaatselijk zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoor net ook onweer. Gek dat jij daar geen last van hebt.
Zelfs het onweer durft daar niet te komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In het immer superieure Limburg heb ik nergens last van.
Als je uit Limburg kom, ben je voor Fortuna Sittard.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In het immer superieure Limburg heb ik nergens last van.
En weer zit ik 5 minuten na de grap nog steeds te lachen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze grap heb ik eerder gezien van jou. Opnieuw moest niemand lachen.
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je uit Limburg kom, ben je voor Fortuna Sittard.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs het onweer durft daar niet te komen.
En IkStampOpTacos.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
Deze was onhoudbaar voor Marsman.
Aldus Marsman.
Hij heeft goed naar Jean-Marie Pfaff geluisterdquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:51 schreef GGMM het volgende:
Deze was onhoudbaar voor Marsman.
Aldus Marsman.
Gevallen topclubquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lullen we zo lang over Twente?
PSV - Feyenoord was een heerlijke pot, El Ghazi is een beest, maar fucking Twente?
Flikker op.
Afkoopsom van 80 miljoen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Toch fijn dat ze die man een contract tot 2019 hebben gegeven. Goed beleid daar.
Schijnt dat zijn contract afkopen 2,4 miljoen euro kostte.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
Toch fijn dat ze die man een contract tot 2019 hebben gegeven. Goed beleid daar.
Dat hij een bepaald nieuwsprogramma powned?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar zag ik laatst nog een filmpje over!
Dit vind ik een leuk woordgrapjequote:Op zondag 30 augustus 2015 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij een bepaald nieuwsprogramma powned?
Ja, die!quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hij een bepaald nieuwsprogramma powned?
Koopje. Ik zou Henk de Jong zijn contract afkopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnt dat zijn contract afkopen 2,4 miljoen euro kostte.
En zijn teamquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henk de Jong heeft zichzelf vandaag voor lul gezet.
Zijn team heeft hem ook voor lul gezet ja.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:55 schreef Mani89 het volgende:
Aha, Co kent hem persoonlijk. Gelukkig zit Pierre niet aan tafel, die had Aaron Winter voorgedragen.
Drizzt.quote:
Jij krijgt een banquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drizzt.
Nouja, dan kun je net zo goed niemand zeggen inderdaad.
Wie?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Drizzt.
Nouja, dan kun je net zo goed niemand zeggen inderdaad.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
Jan Everse zou ik halen. Die heeft ervaring met degraderen.
Kent de club ook, hij speelde daar.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:56 schreef Type-R het volgende:
Laat Ronald de Boer het maar doen die is beschikbaar
Onhoudbaar voor Zoet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van de goal van Bruma?
Cambuur had vorig jaar een team waarmee je zelf kon spelen, Henkie moet effe de mindset veranderen anders is ie gezienquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:56 schreef hafcfan het volgende:
Cambuur speelt aantrekkelijk voor fe tegenstnader ja
Kan me aan mn reet roesten zolang ie geen gekke dingen doetquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia die het logo kust brengt mij aan het kotsen.
Echte clubman.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia die het logo kust brengt mij aan het kotsen.
Zit je Pax nou zwart te maken?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Paxcon fan van hem is.
Krijg jij van dit gedrag nou een stijf piemeltje?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef GGMM het volgende:
De topper die nooit een topper werd. (omdat Feyenoord zo zwak speelde)
Hij heeft gewoon gelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg jij van dit gedrag nou een stijf piemeltje?
Lex was een van de gevaarlijkste spelers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je figuren als Lex Immers in je elftal houdt.
Kuyt, Kazim, Jan-Arie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je figuren als Lex Immers in je elftal houdt.
Hij miste kansen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lex was een van de gevaarlijkste spelers.
Welk gedrag?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijg jij van dit gedrag nou een stijf piemeltje?
Dat zijn knie op een rare plaats zit. Althans, volgens TT scoorde hij met zijn knie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vonden jullie van de goal van Bruma?
Wacht, wat?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vond Vejinovic niet slecht spelen.
Maher en Propper waren bij PSV wel vrij matig. Propper neemt 15 ballen verkeerd aan, passt dan 1x goed en vervolgens zijn Davy en Cava tevreden.quote:
2 leuke jaartjes gehad, maar gewoon een JL club natuurlijk. Je huurt niet elk jaar voltreffersquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur had vorig jaar een team waarmee je zelf kon spelen, Henkie moet effe de mindset veranderen anders is ie gezien
Je vergeet de invalbeurten van Karsdorp en Eliaquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
van der Heijden en Basacikoglu waren de kleine lichtpuntjes bij Feyenoord.
En vd Heijden was alsnog zwak.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef GGMM het volgende:
Kuiper schuift het af op zijn trouwe assistent met wie hij al jaren samenwerkt.
Klasse!
Cambuur hoort natuurlijk gewoon in een interessante eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
2 leuke jaartjes gehad, maar gewoon een JL club natuurlijk. Je huurt niet elk jaar voltreffers
Geen idee, vraag het eens aan die Turk die ons geen pingel gafquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoe slecht Vitesse moet zijn, als we daar wel van winnen...
Ho ho, die wedstrijd werd ook met een gelukkige penalty opengebroken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kun je na gaan hoe slecht Vitesse moet zijn, als we daar wel van winnen...
Bagger.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Welke kwalificatie zou je dan geven aan het spel van ADO?
Elia in vorm speelt heel de eredivisie zoekquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef bombmannl het volgende:
Elia. Echt een net-niet voetballer, past prima bij feyenoord
Solankequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie kunnen we eigenlijk kiezen voor Gilette speler vd week?
Davy Klaassen en 4 kutspelers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is al jaren niet in vorm geweest?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Elia in vorm speelt heel de eredivisie zoek
klaassenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zoetquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kom sprinten dan jongequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur hoort natuurlijk gewoon in een interessante eredivisie.
Leeuwarden is in ieder geval een leuke, mooie, grote stad. Beter dan, laten we zeggen, Waalwijk.
De laatste keer was, juist, in de eredivisiequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is al jaren niet in vorm geweest?
Anders zou die ook niet in de eredivisie spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is al jaren niet in vorm geweest?
Tot nu toe zoekt iedereen Elia, want die is al jaren niet in vorm.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hmm, hebben de Feyenoorders niks om te kiezen.quote:
quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Feyenoorders kapen zodat het niet Klaassen wordtquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hmm, hebben de Feyenoorders niks om te kiezen.
Dan wordt het Klaassen, want Ajax.
Dirk heeft dit hele seizoen nog geen schot vanuit open spel gelost.quote:
Dus Foor?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Feyenoorders kapen zodat het niet Klaassen wordt
Gebaseerd op z'n laatste jaar in de eredivisiequote:Op zondag 30 augustus 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen blijven dit maar zeggen, gebaseerd op niks.
Hilarisch.
Je hebt m toch zien spelen bij Twente en het Nederlands Elftal?quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hilarisch.
Die was beter dan Klaassen inderdaad. Had niet verwacht dat hij op zo'n niveau zou kunnen komen.quote:
Tbh, ik vind hem ook wat dikkig...quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hilarisch.
Dat is 6 jaar geledenquote:Op zondag 30 augustus 2015 23:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gebaseerd op z'n laatste jaar in de eredivisie
Toen was er nog geen kleuren-tv.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je hebt m toch zien spelen bij Twente en het Nederlands Elftal?
Joh, die leeft al jaren niet meer voor zn sport.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tbh, ik vind hem ook wat dikkig...
Het verbaasde me, omdat ik eerst berichten hoorde dat hij had doorgetraind en alleen nog 'wedstrijdfit' moest worden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, die leeft al jaren niet meer voor zn sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |