In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Ik houd wel van een goede discoplaat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Rot op met je musicalliedjes. De mens is al genoeg gekweld door musicalaids op de Nederlandse televisie.
Er komen nog wel 295 posts vandaag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:36 schreef Cavaliers het volgende:
Een TT gerefereerd aan het afscheid van Jack was op zijn plaats.
Deze is een beetje in dezelfde stijl. Leuk hoor.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor How Will I Know, Karina
Ik vind Dolly ook leukere dingen hebben. Jolene is mooier, en een 9 to 5 is lekker fout.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kent meDit nummer wel ja. I will always love you niet hoor. Te zeikerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |