Het zijn dan ook niet de minste spelersquote:Op woensdag 2 september 2015 19:05 schreef rubbereend het volgende:
We kunnen simpel zijn, je hebt Van Bommel/Suarez liever in je team, dan bij de tegenstander
Jouw mening?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi zo. Wat heeft dat met mijn mening te maken?
[..]
Nee ongetwijfeld, maar wel een sterke. Hij heeft meer verpest dan geholpen.
Dat vind ik in het geval van Van Bommel wel meevallen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:05 schreef rubbereend het volgende:
We kunnen simpel zijn, je hebt Van Bommel/Suarez liever in je team, dan bij de tegenstander
Ja.quote:
Ik mijn mening over elk onderwerp graag delen.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:08 schreef tja77 het volgende:
Waarom wil je jouw mening over een PSV'er zo nodig delen?
Een mening is altijd subjectief.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:08 schreef tja77 het volgende:
En waarom doe je dat op zo'n subjectieve manier?
Je zou hiervoor zelf modereren en een note uitdelenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik in het geval van Van Bommel wel meevallen.
[..]
Ja.
[..]
Ik mijn mening over elk onderwerp graag delen.Dat is eigenlijk de reden dat ik lid ben geworden van dit forum.
[..]
Een mening is altijd subjectief.
Dom varken.
Ik moddereerde nooit Ajacieden.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je zou hiervoor zelf modereren en een note uitdelen
Je tijd verdoen met zuigen in een draadje over een club waar je niks mee hebt, en vervolgens iemand een dom varken noemenquote:Op woensdag 2 september 2015 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik in het geval van Van Bommel wel meevallen.
[..]
Ja.
[..]
Ik mijn mening over elk onderwerp graag delen.Dat is eigenlijk de reden dat ik lid ben geworden van dit forum.
[..]
Een mening is altijd subjectief.
Dom varken.
Inhoudelijk gaat het je weer lastig af merk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je tijd verdoen met zuigen in een draadje over een club waar je niks mee hebt, en vervolgens iemand een dom varken noemen
Dit domme varken gaat wat nuttigers doen.
Opgedroogde pisvlek die om aandacht zit te smeken.
Weer ja?quote:Op woensdag 2 september 2015 19:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inhoudelijk gaat het je weer lastig af merk ik.![]()
Hoef je niet zo boos om te worden
Veel plezier met 'iets anders'.
Reageer er nou gewoon niet op.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weer ja?
Ik heb naast FOK! nog wel een leven, heb zometeen een wedstrijd.
Ik snap dat jouw tijd, met meer dan 100k posts op een forum, voor "iets anders" vrij beperkt is.
Boos? Ja joh, ik ben ontzettend boos, ik weet met mezelf geen raad.
Dank je.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee niemand vergeleek Suarez met van Bommel. Maar LosBuenosMuchachos gebruikte als argument tegen de stelling dat van Bommel smerig is, dat hij niemand de wedstrijd heeft uitgeschopt. Toen zei Tjacka dat Suarez alleen Joey Didulica ooit uit de wedstrijd heeft geholpen. Terwijl obvious is dat Suarez een smerig ventje is, capiche?
Overigens van Bommel ook naar mijn mening.
quote:
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:57 schreef Tjacka het volgende:
Het is een vreemde maatstaaf om te zeggen dat je een smerig ventje bent als je iemand uit de wedstrijd trap. Dat was mijn punt eigenlijk.
quote:Op woensdag 2 september 2015 19:57 schreef Tjacka het volgende:
Het is een vreemde maatstaaf om te zeggen dat je een smerig ventje bent als je iemand uit de wedstrijd trap. Dat was mijn punt eigenlijk.
En dit is nou juist veel te simpel. Het heeft vast met het selectieve gedrag te maken dat je steeds vertoond, maar goed. Dat betekent nog niet dat het klopt. Daarnaast haal je het nu volledig uit zijn context.quote:
Na het relaas dat vBommel smerig zou zijn, achillespezen opzocht, Puyol de lucht insmeet, en dat in 1 wedstrijd, zei ik dit ja. Betekent dit dat dat mijn maatstaf is?quote:Zoals ik al zei, vBommel maakt geen overmatig smerige overtredingen. Hoeveel spelers heeft hij nou een wedstrijd uit geschopt? Dat je 'm zelf verder gewoon niet mag doet hier niks aan af.
Dat merk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Weer ja?
Ik heb naast FOK! nog wel een leven, heb zometeen een wedstrijd.
Ik snap dat jouw tijd, met meer dan 100k posts op een forum, voor "iets anders" vrij beperkt is.
Boos? Ja joh, ik ben ontzettend boos, ik weet met mezelf geen raad.
Dat is echt niet waar. Maar hij heeft genoeg vuile overtredingen gemaakt zonder daarbij iemand te blesseren. Op het WK 2010 nog de speler die 3e werd in het "meeste overtredingen klassement".quote:Op woensdag 2 september 2015 20:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
[..]
En dit is nou juist veel te simpel. Het heeft vast met het selectieve gedrag te maken dat je steeds vertoond, maar goed. Dat betekent nog niet dat het klopt. Daarnaast haal je het nu volledig uit zijn context.
Wat zei ik nou onder andere?
[..]
Na het relaas dat vBommel smerig zou zijn, achillespezen opzocht, Puyol de lucht insmeet, en dat in 1 wedstrijd, zei ik dit ja. Betekent dit dat dat mijn maatstaf is?
Je deed voorkomen alsof vBommel knieschijven en ballen spaarde tijdens zijn carrière. Dat bagatelliseerde ik dus.
Verder reageer je ook vrijwel nergens op. Behalve op wat je wil, zolang het maar in je eigen straatje past. Zo krijg je vast vaak gelijk inderdaad.
Hier ben ik het aardig mee eens. Met het onderscheid dat Suarez een overduidelijk psychiatrisch probleem heeft en van Bommel gewoon doorschoot in zijn winnaarsmentaliteit, en dat werd erger naarmate hij het voetballend minder kon bijbenen.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zoveel schelen ze niet qua mentaliteit al ging Suarez nog wat vaker en verder over de grens dan hij.
Van Bommel vond ik op het WK 2010 de 3e Nederlander qua goed spel al was het systeem ook op zijn leest geschreven, dat niveau heeft hij nooit meer gehaald en dan blijft alleen het vervelende mannetje over dat vaak een stap te laat was en veel liep te mekkeren, maar op zijn top was het gewoon een winnaar die af en toe wat te ver ging.
Ik heb vaak het idee dat de mensen die dit zeggen alleen Nederland-Portugal (EK welk jaar was het..) en Nederland-Spanje hebben gezien met vBommel.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is echt niet waar. Maar hij heeft genoeg vuile overtredingen gemaakt zonder daarbij iemand te blesseren. Op het WK 2010 nog de speler die 3e werd in het "meeste overtredingen klassement".
Jij vindt dat meevallen. Ik kom met 3 acties uit 1 wedstrijd die een keurige, sportieve speler niet in zijn hoofd zal halen maar dat bedek je onder een mantel der liefde.
Je kunt ook gewoon een smerige speler zijn zonder schandalige overtredingen te maken. Door onder andere lui in de ballen te knijpen en op gevoelige plaatsen inkomen (achterkant standbeen bijv.)
Wanneer vind jij iemand dan smerig?
Ja nouja jij noemt het dan gluiperig. Maar de beste man veegde zijn schoenen af met fair play, alleen dan op een andere manier dan harde overtredingenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb vaak het idee dat de mensen die dit zeggen alleen Nederland-Portugal (EK welk jaar was het..) en Nederland-Spanje hebben gezien met vBommel.
Dát is namelijk vBommel ja, maar dan samengevat naar 1 wedstrijd.
Hij speelt op het randje. Hard. Hij zuigt. En soms gaat 'ie ietwat over de scheef. Een gluiperig mannetje. Heerlijk om in je team te hebben. Verschrikkelijk om tegen te spelen.
Ik vind iemand smerig, wanneer deze meer dan regelmatig overtredingen maakt waarvan je weet/kan bedenken dat de kans 50%+ is dat je diegene gaat blesseren.
Verstand op 0 en erin knallen. Dat zijn de smerige spelers in mijn ogen.
vBommel denkt na, wat inderdaad niet betekent dat het alsnog wel eens mis kan gaan. Hij slaat er wel eens in door ja. Maar dat maakt hem nog zeker niet smerig imo.
Om nog even op Suarez terug te komen bijvoorbeeld, zoals je zelf ook wel weet natuurlijk, maakte bijna louter zulke overtredingen. Die denkt niet na. Die krijgt het zwart voor zijn ogen, en heeft schijt aan wat er met zijn tegenstander gebeurd.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-09-2015 om 21:46:47Boris Cmiljanic scoort vlak voor tijd na een assist van Locadia: 0-2 voor Jong #PSV bij Norwich. Duel beslist. #norpsv reageer retweet
Locadia erin bij een penalty dus.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-09-2015 om 21:52:42Jürgen Locadia scoort opnieuw en werkelijk kiezelhard uit een penalty: 0-3. #norpsv reageer retweet
Er zijn weinig spelers die kunnen schieten als locadia, hard en strak in een hoek..quote:Op woensdag 2 september 2015 21:51 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-09-2015 om 21:46:47Boris Cmiljanic scoort vlak voor tijd na een assist van Locadia: 0-2 voor Jong #PSV bij Norwich. Duel beslist. #norpsv reageer retweet
Locadia erin bij een penalty dus.twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 02-09-2015 om 21:52:42Jürgen Locadia scoort opnieuw en werkelijk kiezelhard uit een penalty: 0-3. #norpsv reageer retweet
Hij kan zeker heerlijk schieten.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er zijn weinig spelers die kunnen schieten als locadia, hard en strak in een hoek..
Het is zonde dat we luuk hebben, hij zou anders een basisspeler zijn.
quote:Jong PSV start Premier League Cup met 0-3 zege in Norwich
2 september 2015
Jong PSV is de poulefase va de Premier League Cup goed begonnen. In Norwich won een gemixed elftal met spelers van de A-selectie, Jong PSV en de A1 met 0-3 van Norwich onder 21. Vanwege interlandverplichtingen van veel spelers moest coach Pascal Jansen het doen met mix van spelers.
PSV Netwerk
Jong PSV kwam halverwege de eerste helft op een verdiende 0-1 voorsprong door een doelpunt van Gaston Pereiro. In de eerste helft was Jong PSV duidelijk sterker. Na rust werd het weer steeds slechter. Naarmate het duel vorderde werd Norwich gevaarlijker. Vlak voor het einde verdubbelde Boris Cmiljanic de score na een goede assist van Jurgen Locadia. In de 90ste minuut maakte Locadia er via de penaltystip nog 0-3 van an een overtreding op invaller Sanoh.
PSV Netwerk
Opstelling Jong PSV: Pasveer, Rommens, Abels, Peijnenburg, Blummel, Schaars, Pereiro, Gudmundsson, Locadia, Vloet en Verreth. Wissels Sanoh en Cmiljanic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |