Misschien moet jij als klein maagdelijk puistenkopje niet zo stoer willen doen door je op te trekken aan een stel wannabee rappers, en je door jezelf veronderstelde kennis van de Nederlandse rap waar je klaarblijkelijk bijzonder weinig vanaf weet getuige je topic over "vermoorde" rappers.quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten kijken op andere platforms wat er wordt geschreven en gepubliceerd over de heren.
Zo kwam een grote muzieksite als PUNA tot een kleine 200 verschillende artikelen over een van beide heren.
En heeft de Telegraaf 12 Flex en Kleine topics.
Al een mail gestuurd naar de Telegraaf? Want de Telegraaf is volgens mij aan het spammen hoor!
Telegraaf......quote:Op maandag 31 augustus 2015 23:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Misschien zou je eens moeten kijken op andere platforms wat er wordt geschreven en gepubliceerd over de heren.
Zo kwam een grote muzieksite als PUNA tot een kleine 200 verschillende artikelen over een van beide heren.
En heeft de Telegraaf 12 Flex en Kleine topics.
Al een mail gestuurd naar de Telegraaf? Want de Telegraaf is volgens mij aan het spammen hoor!
Precies, het is gewoon een sneue kakker met een te grote mond.quote:Op dinsdag 1 september 2015 10:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lil Kleine is een type die zich te geforceerd voordoet als een echte badboy.
De NRC wijdde dit jaar nog meer artikelen aan LIL KLEINE dan de Telegraafquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:25 schreef wuuht het volgende:
Walgelijk was hij gister bij rtl latenight, en dan dat accent
hahahaha... "Pietertje"quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
In ogenschouw nemend dat het nog een kind is van net 20 jaar, vind ik hem vrij sterk overkomen.
Yeah rightquote:Op dinsdag 1 september 2015 11:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
In ogenschouw nemend dat het nog een kind is van net 20 jaar, vind ik hem vrij sterk overkomen.
een of andere psycholoog.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie is eigenlijk die mislukte broer van Hans Teeuwen die daar zit...?
Eerder voor kakkertje Jorik die zich blijkbaar moet beroepen op dit soort tacktiekjes. Iemand Pietertje noemen, nou hilarisch hoor hihaho.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:28 schreef riazop het volgende:
[..]
hahahaha... "Pietertje"
Heel pijnlijk voor die burgemeester.
Die burgemeester was ook niet echt sterk. Met z'n koffiedrinkenquote:Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef Odaiba het volgende:
Erg triest dat dit soort figuren een podium krijgen. Humberto stelde ook teleur. Die ander gast was de enigste met een beetje verstand van normen en waarden aan tafel.
Geforceerd stoer doen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:28 schreef riazop het volgende:
[..]
hahahaha... "Pietertje"
Heel pijnlijk voor die burgemeester. En dat is dan de elite van Nederland.
Wat zal die man een spijt hebben van zijn domme uitspraken....En nu wordt ie op alle socmed vierkant uitgelachen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:53 schreef riazop het volgende:
Niet veel later werd Lil' Kleine onder burgenleiding van politie en beveiliging
Mensen met een andere mening dan de burgemeester van Hilversum, moet we niet willen natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 september 2015 13:42 schreef Odaiba het volgende:
Erg triest dat dit soort figuren een podium krijgen. ...
Het gebeurt wel vaker, meestal haalt iedereen zijn schouders op en gaat verder waar hij mee bezig was. Waarom er nu opeens een probleem van wordt gemaakt snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 15:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik wist niet dat dit soort gedoe nog voor komt. Meer een beetje uit de tijd van Jim Morrisson en de Stones.
Jammer dat het zo moet, maarja laten we het niet te groot maken. Lil' kleine is en blijft een heel kleine artiest en die tienermeisjes ontwaken over een paar jaar ook wel weer uit hun puberperiode.quote:Op dinsdag 1 september 2015 16:04 schreef riazop het volgende:
Zijn coach Lange Frans reageerde in De Telegraaf:
‘Het is onderdeel van zijn optreden. Hij heeft het al tweehonderd keer gedaan. Wij danken de politie Hilversum hartelijk voor de publiciteit.’ De politie liet daarop weten dat Kleine volgende keer weer wordt gearresteerd als hij zijn middelvinger opsteekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |