Feyenoord is lachwekkend.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eens, maar als PSV dadelijk niet wint vind ik hem alsnog vertyft
Hahahahaquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:17 schreef Kopsterk het volgende:
Haha ik wilde iets posten maar nu heb ik er maar de TT van gemaakt.
Welke TT wou je hebben?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:17 schreef Kopsterk het volgende:
Haha ik wilde iets posten maar nu heb ik er maar de TT van gemaakt.
Haha.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat zou wel echt des feyenoord zijn. Kampioen worden
Volgens mij heb je meer dan twee Grolsch op.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dat zou wel echt des feyenoord zijn. Kampioen worden met slechts penalty's en eigen goals
Moeten ze nog 9 jaar wachten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ach eens in de 25 jaar lukt het ze wel hoor.
Dan hebben ze nog ffquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ach eens in de 25 jaar lukt het ze wel hoor.
En dan hebben we nog niet eens tegen ADO gespeeld.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord 6 van de 8 goals in het laatste kwartier, oh boy.
isquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:21 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat doet die Kazim er nog in man, die Gio heeft echt poep in zijn ogen. Kom is op man.
iddquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
Zal toch wel weer misgaan, zoals altijd.
Jij bent ook met afstand de indekkoning hier op Fok!quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord 6 van de 8 goals in het laatste kwartier, oh boy.
Omdat ik een feit post?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Jij bent ook met afstand de indekkoning hier op Fok!
Dit dus.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:23 schreef Zorro het volgende:
Net zo onterecht als Feyenoord altijd. Terecht dus.
Ik ben ook nogal verward nu.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
Huh, Feyenoord hoort toch de onterechte pingel te krijgen?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geniet.
Feyenoord krijgt na drie lachwekkende penalty's er zelf eentje tegen.
Onterechte pingelquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
Goeie pingel, Terechte pingel.
PSV kampioen.
Zo zie je maar, dat de balans aan het einde echt wel goed isquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geniet.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik geniet.
Ze stonden al voor?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef BB-King het volgende:
Triest dat PSV zo z'n wedstrijdjes moet winnen.
Ja dit verlies komt idd door de scheidsrechter.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic klagen ze allemaal over de scheidsrechter.
Ik ben trots op de waarheden die je verspreidt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, dat de balans aan het einde echt wel goed is
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De enige wedstrijd waarvan je wil dat Feyenoord de scheidsrechter mee heeft, gebeurt dit.
Even een kijkje nemen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef Brammess het volgende:
GGMM vermaakt zich in het Feyenoord topic
Eerste helft de niet gegeven pingel al weer vergeten???quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De enige wedstrijd waarvan je wil dat Feyenoord de scheidsrechter mee heeft, gebeurt dit.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
GGMM is de grootste kutuser van fok.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:27 schreef Collide het volgende:
Er is niemand meer van PSV die mag praten over de penalty's van Feyenoord want hier gebeurde echt helemaal niets.
Rechtzetten van de penal die PSV niet kreeg in de eerste helft.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:27 schreef Collide het volgende:
Er is niemand meer van PSV die mag praten over de penalty's van Feyenoord want hier gebeurde echt helemaal niets.
En Veltman is beter dan Ramosquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:28 schreef Syntix het volgende:
psv, toch wel met afstand de lelijkste kutclub van NL.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:28 schreef Syntix het volgende:
dat is riedewaldquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is de beste verdediger van NL.
Ik sluit me hierbij aanquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Syntix het volgende:
[..]
En dan druk je je nog heeeeeeel voorzichtig uitquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:29 schreef Kopsterk het volgende:
PSV gaat verdiend winnen.
Feyenoord was echt, echt heel slecht vandaag.
Hoeveel doodsverwensingen heb je geteld?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:30 schreef Coco98 het volgende:
Ik heb alweer genoeg gezien in het Feyenoord-topic.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel doodsverwensingen heb je geteld?
Veel ziektes.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel doodsverwensingen heb je geteld?
Begrijpelijk dat je het niet opmerkt. Die doet veel aan één keer raken, dan ben je maar kort in beeld.quote:
MADquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij bent dan ook best wel een snotneus.
Bedankt Fons.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Doe toch niet zo mad. Het is een prachtige zondag.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:33 schreef Vasion het volgende:
[..]
Dit boeit, op 3 mensen na, niemand.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Voor de arme mensen die de Vuelta gemist hebben, hier Tom Dumoulin die de bergrit wint.
bedanktquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Voor de arme mensen die de Vuelta gemist hebben, hier Tom Dumoulin die de bergrit wint.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Ik ben niet mad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet zo mad. Het is een prachtige zondag.
Blijft 0.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef Zorro het volgende:
Heeft Kuijt nou al een keer op doel geschoten of blijft dat 0?
Topaankoop.quote:
Die gaan het centrum in, daar ligt het stadion.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:36 schreef tralalala het volgende:
Zie al die PSV supporters nu al naar huis gaan dan.
Dit is hetzelfde als een cokesnuiver die met witte restjes bij de neusgaten zegt dat hij niet gesnoven heeft.quote:
Proostquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaan het centrum in, daar ligt het stadion.
Allemaal even lachen jongens.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef BB-King het volgende:
Onverdiende zege voor PSV.
Gelijkspelletje zou meer verdiend zijn.
Nee want dan is Jetro er weer bij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef BB-King het volgende:
In de Kuip zal Feyenoord dit wel gaan winnen.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef Wicky15 het volgende:
Wat is GGMM toch een ongelofelijke mongool.
En dat is dan 30+ ofwat?
Mijn dag kan echt niet meer stuk!quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
HAHA MANI89.
Ik had hem graag bewaard voor de Vuelta, maar dat zat er niet in.
quote:Pröpper, geen goed woord voor over. Smerige schwalbe. Ik hoop dat PSV hem schorst want dit moet je niet willen als club. PSV heeft wel terecht gewonnen van een erg zwak Feyenoord.
Hoe had Feyenoord hier een gelijkspel verdiend???quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:38 schreef BB-King het volgende:
In de Kuip zal Feyenoord dit wel gaan winnen.
Zonder die onterechte penalty was de 2-2 vast nog wel gevallen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe had Feyenoord hier een gelijkspel verdiend???
oquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand op, je verwacht het niet, voetbalzone.
Als PSV de terechte pingel in de 1e helft wel had gekregen, was het beeld ook heel anders geweest.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:46 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zonder die onterechte penalty was de 2-2 vast nog wel gevallen.
Nu was het niet meer te doen. Ook nog een keer de paal geraakt.
Als Elia en Kramer vanaf het begin hadden meegedaan misschien gewonnen.
Ik ga toch ook niet naar het PVV forum om daar mensen uit te lachen om hun politieke meningen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iemand op, je verwacht het niet, voetbalzone.
Maak je nu grapjes over de hobby van GGMM en mij?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet naar het PVV forum om daar mensen uit te lachen om hun politieke meningen.
Het PVV forum heeft net als de hele partij maar één lid dus wat dat betreft.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet naar het PVV forum om daar mensen uit te lachen om hun politieke meningen.
Liever dit gebaar dan wat die Berg deed enkele seizoenen geleden, Locadia weet dat hij fout zit maar PSV is zijn club, iedereen mag een fout maken dus mooie actie van deze getergde jongen.quote:
Nee, iemand stelde dat destijds FC Twente groter was dan Feyenoord (het topic dat er over was aangemaakt, was niet door mij aangemaakt) en met die stelling was ik het eens. Toentertijd dus beaamde ik dat FC Twente groter was dan Feyenoord.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij dacht dat Fc Twente groter zou worden dan Feyenoord.
HAHAHAHA.
Beter dan Kramer in ieder gevalquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met afstand de beste spits op de Nederlandse velden.
Ik doelde op de Jong.quote:Op zondag 30 augustus 2015 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter dan Kramer in ieder geval
Anders stelt Gio Kramer wel op.
Happens to the best of usquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh sorry. Dan interpreteerde ik jouw post helemaal verkeerd.
1 2 3 4 5 6 7 8 | DE GRAAFSCHAP: Jurjus,Will,Pröpper, Linthorst,Tesselaar,Vida,Smeets, Bannink,Driver,Kabasele,Peters AZ: Rochet,Johansson,Gouweleeuw, v.d.Linden,Brezancic,v.Overeem, Rienstra,Henriksen,Hupperts,Janssen, Jahanbakhsh |
Debuut van Jahanbakhsh en Brezancic.quote:Op zaterdag 12 september 2015 17:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[ code verwijderd ]
Opstelling RODA JC: Van Leer, Dijkhuizen, Sankoh, Swinkels, Van Peppen; Noor, Griffiths, Faik, Van Hyfte; Gyasi, Paulissen
Opstelling NEC: Halldórsson; Kane, Van Eijden, Golla, Woudenberg; Bikel, Ritzmaier, Foor, Breinburg; Santos, Limbombe.
dit jaquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda-NEC of de Graafschap-AZ kijken ipv United-Liverpool, dan ben je best wel een beetje ziek.
Twee clubs die enorm zaadvoetbal spelen, dan heb ik het wel gezien.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Roda-NEC of de Graafschap-AZ kijken ipv United-Liverpool, dan ben je best wel een beetje ziek.
Daarom zeg ik ook dat je United moet gaan kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twee clubs die enorm zaadvoetbal spelen, dan heb ik het wel gezien.
Spelen die volgens jou 'goed' voetbal?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je United moet gaan kijken.
Want Roda of NEC voetbalt beter dan die 2?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelen die volgens jou 'goed' voetbal?
United op 2.10 tegen PSV dinsdag.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je United moet gaan kijken.
Ik kan niet genieten van het voetbal wat Van Gaal met Man United bedrijft, sorry.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want Roda of NEC voetbalt beter dan die 2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:45 schreef Rickertman96 het volgende:
In Enschede zullen ze wel met deuren gooien dat hij dit niet deed in het shirt van Twente.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten promoveren is ietwat overdreven. Kan voetballend niet enorm veel bieden, lompe boer.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:50 schreef iRemco het volgende:
Graafschap kenners/fanaten/supporters, ik heb een vraag. Waarom staat V. Vermeij sinds het begin van de competitie wissel? Hij was toch de voetballer die de Graafschap heeft laten promoveren afgelopen seizoen? Of zit ik mis?
Is niet zo heel goed. Was aan het begin van het seizoen reserve en krijgt nu wat meer speeltijd omdat Koolhof geblesseerd is.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:50 schreef iRemco het volgende:
Graafschap kenners/fanaten/supporters, ik heb een vraag. Waarom staat V. Vermeij sinds het begin van de competitie wissel? Hij was toch de voetballer die de Graafschap heeft laten promoveren afgelopen seizoen? Of zit ik mis?
Ja dat klopt, maar zelfs met de blessure van Koolhof staat hij nog niet in de basis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is niet zo heel goed. Was aan het begin van het seizoen reserve en krijgt nu wat meer speeltijd omdat Koolhof geblesseerd is.
Het is vorig jaar met Dordt ook allemaal al langsgekomen maar ik wil het toch even noemen:quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:53 schreef hafcfan het volgende:
Dit is het slechtste eredivisie team ooit
Ik ben benieuwd of ze Heracles gaan verbeteren qua aantal verliespartijen achter elkaar vanaf MD1quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is vorig jaar met Dordt ook allemaal al langsgekomen maar ik wil het toch even noemen:
- Meeste nederlagen op rij - 14 - De Volewijckers (1962/1963), Willem II (2009/2010, 2010/2011)
- Meeste tegengoals in een seizoen - 111 - SHS (1958/1959)
- Laagste doelsaldo in een seizoen - -73 (26-99) - Heracles (1985/1986)
- Minste overwinningen in een seizoen - 1 - Haarlem (1970/1971), RBC Roosendaal (2005/2006)
- Minste winstpunten in een seizoen - 9 - RBC Roosendaal (2005/2006)
Hoe veel hadden die? Vijf of zo?quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze Heracles gaan verbeteren qua aantal verliespartijen achter elkaar vanaf MD1
Zeven joh.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel hadden die? Vijf of zo?
Denken dat dit onmachtige Twente iets tegen Ajax kan doenquote:Op zaterdag 12 september 2015 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
KOM OP AJAX dan.. Anders kan ik me niet meer op m'n werk vertonen maandag![]()
Als je Tapia en Bijen centraal achterin moet zetten, is het goed mis.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denken dat dit onmachtige Twente iets tegen Ajax kan doen
Dat is Beker, hans.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval gaan ze het wel redden als ze vandaag verliezen. Na vandaag Vitesse én Ajax-uit.
Oh gelijk. En tsja, Willem II draait ook voor geen meter, maar De Graafschap is wel echt heel erg slecht... Het pijnlijkste vond ik de eerste helft tegen PEC. Zwolle speelde zo verschrikkelijk slecht en alsnog kon De Graafschap met alle ruimte en kansen van de wereld helemaal niets klaarspelen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is Beker, hans.
Vitesse uit
Willem II thuis
Feyenoord thuis
Tegen Willem II KAN iets mogelijk zijn.
In de Eredivisie kan alles.quote:Op zaterdag 12 september 2015 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denken dat dit onmachtige Twente iets tegen Ajax kan doen
Tsja, Volendam of FC Eindhoven had ook niet veel uitgemaakt denk ik.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh gelijk. En tsja, Willem II draait ook voor geen meter, maar De Graafschap is wel echt heel erg slecht... Het pijnlijkste vond ik de eerste helft tegen PEC. Zwolle speelde zo verschrikkelijk slecht en alsnog kon De Graafschap met alle ruimte en kansen van de wereld helemaal niets klaarspelen.
Ik denk dat Volendam wel meer kwaliteit heeft. Eindhoven zie ik te weinig spelen om echt iets over te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Volendam of FC Eindhoven had ook niet veel uitgemaakt denk ik.
Heb je de vorige wedstrijden niet opgelet. Je moet wel een beetje research doen voor je een manager opstelt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:04 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom speelt Vermeijgod niet?
Mwuh, Volendam gaat op de ultra-aanvallende toer wa vaak slecht afloopt.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Volendam wel meer kwaliteit heeft. Eindhoven zie ik te weinig spelen om echt iets over te kunnen zeggen.
Ik kijk nooit naar de Graafschap.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je de vorige wedstrijden niet opgelet. Je moet wel een beetje research doen voor je een manager opstelt.
In Europa weten ze op de een of andere manier wel goed te spelen. Terwijl dat Istanbul en Astra op het oog geen verkeerde clubs zijn.quote:
Augsburg neukt AZ, en dan begin ik niet eens over Bilbaoquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Europa weten ze op de een of andere manier wel goed te spelen. Terwijl dat Istanbul en Astra op het oog geen verkeerde clubs zijn.
Ausburg vandaag nipt verloren van Bayern, om even het niveau aan te geven.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:17 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Augsburg neukt AZ, en dan begin ik niet eens over Bilbao
zegt niks natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ausburg vandaag nipt verloren van Bayern, om even het niveau aan te geven.
''Mooi, mooi. Da's toch prachtig. ''quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen zijn negatief over je Henk
''Mooi''
Klopt ja, onterechte pingel.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ausburg vandaag nipt verloren van Bayern, om even het niveau aan te geven.
Zit zich lekker in bochten te wringen om goed uit het interview te komenquote:Op zaterdag 12 september 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Mooi, mooi. Da's toch prachtig. ''
Héééééérlijk. Daar kijk ik nou echt naar uit.quote:Op zaterdag 12 september 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zit zich lekker in bochten te wringen om goed uit het interview te komen
triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |