Zelfs Vitesse heeft er meerquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
PSV speelt maar met één zelf opgeleide speler (Zoet). Ik vind dit een tikkeltje armoedig.
Brenet staat er gewoon in hoor (helaas).quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
PSV speelt maar met één zelf opgeleide speler (Zoet). Ik vind dit een tikkeltje armoedig.
Dit is een aardig alternatief.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'PSV domineert' als TT.
Davy en ik vinden het jammer dat ik het topic niet kon openen.
Jij zal wel balen nu ik weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'PSV domineert' als TT.
Davy en ik vinden het jammer dat ik het topic niet kon openen.
Ajax was al paar uurtjes geleden hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Seam het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens!
Uh...quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij zal wel balen nu weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.
Oja, vergetenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brenet staat er gewoon in hoor (helaas).
Er klopt iets niet aan deze zin.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij zal wel balen nu weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:33 schreef BB-King het volgende:
Prachtige goal van Feyenoord en PSV scoort helaas weer een intikkertje. Zonde!
Jij oktober mooi vindt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:33 schreef BB-King het volgende:
Prachtige goal van FeyenoordPSV en PSV scoort helaas weer een intikkertje. Zonde!
Deze man weet!quote:
11 oktober, maar mag nog niet drinkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wanneer word je dan 11 als ik vragen mag?
Als Ajax wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Ajax kan stoppen in ieder geval.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:37 schreef Slaro het volgende:
Als De Jong en Lestienne wat effectiever worden is er geen club in Nederland die PSV kan stoppen in ieder geval.
Jij hebt er duidelijk weinig kijk op zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Als Ajax wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Ajax kan stoppen in ieder geval.
Als Feyenoord wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Feyenoord kan stoppen in ieder geval.
Als Twente wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Twente kan stoppen in ieder geval.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk weinig kijk op zeg.
Ik heb alleen een half pak Scholiertjes op vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb echt honger maar moet wachten voor etenstijd
Frietquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een half pak Scholiertjes op vandaag
Ben benieuwd wat ik ga eten, ik hoop op patat!
GGMM, Davy en ik vinden dat erg lekker.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een half pak Scholiertjes op vandaag
Ben benieuwd wat ik ga eten, ik hoop op patat!
Dat is te zien ook.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Davy en ik vinden dat erg lekker.
In zijn periode bij Twente was hij goed, maar daarna is het rap bergafwaarts gegaan.quote:
Bij Ado Den Haag was hij al goed!quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
In zijn periode bij Twente was hij goed, maar daarna is het rap bergafwaarts gegaan.
Been zoekt iets om te laten zien dat Feyenoord iets deed in de eerste helft.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
Eén keer raken van Kuijt...
...Die de bal inlevert.
Denkt dat ie bij Barcelona speelt. Tikkie Takkiequote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
...Die de bal inlevert.
Ik vroeg me ook al af hoe ik hier goed voetbal in moest zien. Gewoon blind naar voren en dan toevallig een medespeler bereiken en daarna twee tikkies breed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
...Die de bal inlevert.
Het is hem wel gelukt het beste van Feyenoord te laten zien, dat moet ik hem dan wel weer nageven.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Been zoekt iets om te laten zien dat Feyenoord iets deed in de eerste helft.
Lijkt me logisch aangezien PSV, Feyenoord en Ajax alledrie speelden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag zien we de kampioen in actie
GGMM gunt het minst slechte team de winst.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij toch ook als Ajacied zou de verwachting zijn.
Jouw verwachten sluiten wel vaker totaal niet aan bij de werkelijkheidquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Mwha, ajacieden zijn tegenwoordig meer tegen PSV dan Feyenoord.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Denken dat FEyenoord kampioen gaat wordenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag zien we de kampioen in actie
Dat blijkt nepfan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw verwachten sluiten wel vaker totaal niet aan bij de werkelijkheid
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef Slaro het volgende:
[..]
Denken dat FEyenoord kampioen gaat worden![]()
.
Als dat zo was zou ik juist mad zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ajacieden zijn tegenwoordig meer tegen PSV dan Feyenoord.
Nee tuurlijk niet.quote:
Ik denk niet dat ze tweede worden dit seizoen.quote:
Gaan we dan helemaal niet meer naar de coolsingel?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wordt geen huldiging op de GOALsingel
Vraag het in hun topic zou ik zeggen!quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe kunnen ze nou denken dat ze hiermee wel kampioen kunnen worden?
wacht maar, dit Feyenoord pakt makkelijk de titel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat wordt geen huldiging op de GOALsingel
Een beetje tegenwicht zou leuk zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen is bij deze wedstrijd voor PSV.
Die worden serieus nooit meer kampioen. Snap ook niet waarom iedereen dacht dat een gelijkspel het maximale was voor PSV. Feyenoord heeft nog geen 1 wedstrijd goed gespeeld of overtuigt, steeds met onterechte penals en al het geluk van de wereld.quote:
Omdat Kuyt hoorde ik.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:54 schreef j0rdiiii het volgende:
hoe kunnen ze nou denken dat ze hiermee wel kampioen kunnen worden?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vraag het in hun topic zou ik zeggen!
Ja hoor, ze vieren vast wel het behalen van de vijfde plaats ofzo aan het eind van het seizoen...quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gaan we dan helemaal niet meer naar de coolsingel?
Welk jaartal bedoel je nu?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:55 schreef Seam het volgende:
[..]
wacht maar, dit Feyenoord pakt makkelijk de titel.
Die verdediging
Dat middenveld
Die aanval
Die bank
In alles de beste
Staan op de Coolsingel.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef Seam het volgende:
Waarom zijn er geen Feyenoorders in dit topic?
Trekken in hun eigen topic op foto's van Kuyt en Elia.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef Seam het volgende:
Toch minstens 16 jaar geleden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welk jaartal bedoel je nu?
Is je humeur weer goed na die 4-0?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja hoor, ze vieren vast wel het behalen van de vijfde plaats ofzo aan het eind van het seizoen...
Die trekken zich altijd terug in hun eigen topic als het even wat minder gaat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:56 schreef Seam het volgende:
oh haha dat was me eigenlijk nog nooit opgevallenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die trekken zich altijd terug in hun eigen topic als het even wat minder gaat.
Daar zijn ze sinds '99 dan ook niet meer uit geweest.
Ho ho, die waren even in dit topic toen ze 2x de beter waren tegen Ajax maar niet gewonnen hebben.quote:
'99. Toen stonden de Twin Towers nog overeind.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die trekken zich altijd terug in hun eigen topic als het even wat minder gaat.
Daar zijn ze sinds '99 dan ook niet meer uit geweest.
Dat is racisme tegenwoordig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Say oeh aaaah ELIA, SAY OE AAAA ELIAAAAAAAAA
Ga weg met die achterlijke twente spreekkoren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Say oeh aaaah ELIA, SAY OE AAAA ELIAAAAAAAAA
Ben jij niet goed?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga weg met die achterlijke twente spreekkoren.
PSV maakt ook nog wel een derde.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Hephaistas het volgende:
Ach Feyenoord krijgt hun wekelijkse penalty nog wel
PSV moet er idd nog 1 scoren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Hephaistas het volgende:
Ach Feyenoord krijgt hun wekelijkse penalty nog wel
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ga weg met die achterlijke twente spreekkoren.
Het is nu wachten op de inkoppers.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zei een tijdje terug nog dat dit Feyenoord rond de 70 punten ging halen
Hebben ze al gedaanquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV maakt ook nog wel een derde.
jij bent echt goed leip zeg, kei mad in de kopquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
is alleen als jullie thuis spelenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:01 schreef Vasion het volgende:
Ugh, wanneer krijgen we nou een onverdiende pingel
Moeten ze wel eerst in de buurt van de 16 komen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:01 schreef Vasion het volgende:
Ugh, wanneer krijgen we nou een onverdiende pingel
Dan is Oranjequote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef Coco98 het volgende:
Tegen wie speelt Feyenoord volgende week?
Niemandquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef Coco98 het volgende:
Ik denk dat dit Feyenoord wel in de top 16 moet komen dit seizoen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moeten ze wel eerst in de buurt van de 16 komen.
Niemand.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef Coco98 het volgende:
Volgende week spelen ze niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef Coco98 het volgende:
Alsof Feyenoord daar last van heeft.quote:
Bedankt hans.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:00 schreef Kopsterk het volgende:
De return. Uitgoal hebben we al.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef Coco98 het volgende:
Tegen wie speelt Feyenoord volgende ronde?
Ik begin ondertussen te twijfelen... Gelukkig hebben we Twente en De Graafschap nogquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:03 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik denk dat dit Feyenoord wel in de top 16 moet komen dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gebeuren altijd spectaculaire dingen als ik niet in de gelegenheid ben om te kijkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:05 schreef RvLaak het volgende:
Dumolin schijnt iets gewonnen te hebben, of zo
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:06 schreef Sked het volgende:
Immers mist
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Was er interesse ja? Uit de Jupiler League?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:08 schreef Vasion het volgende:
Alle interesse voor Immers ook weer van de baan.
Is er wat mis met de Jupiler League dan? PSV verloor vorig seizoen nog van een JL ploeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was er interesse ja? Uit de Jupiler League?
Engeland, Watford volgens mij.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was er interesse ja? Uit de Jupiler League?
Penalty komt zo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft Kuyt al iets noemenswaardig gedaan vandaag?
Arias laten lopen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Zijn man laten lopen bij de 2-1 (Arias).quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
neequote:Op zondag 30 augustus 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Heeft Kuyt al iets noemenswaardig gedaan dit seizoen?
Hij gaf een bal meteen door het 1 keer te raken, dat vond Been noemenswaardig.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:10 schreef Cavaliers het volgende:
Nee.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kuyt al een schot gelost? Heeft iemand dat gezien? Is het al gebeurd?
Vraag je nu of er al een penalty is geweest?quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Kuyt al een schot gelost? Heeft iemand dat gezien? Is het al gebeurd?
Dat moet een unicum zijn. Een aanvaller die tot nu toe alle 340 minuten heeft gespeeld zonder een schot te lossen.quote:
Kan volgens Humberto Tan volgende week gewoon weer spelen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef Kopsterk het volgende:
Die scheurt zijn kruisbanden, zijn enkelbanden en hij heeft een hernia! HAHAHAHAH!
Mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu kan Kramer niet meer gebracht worden.
Is cinematic.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom hebben die camera's langs de zijlijn steeds een lage fps?
lijkt me wel handig ja als je achter de spits speeltquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:15 schreef Kopsterk het volgende:
Kuyt gaat ineens constant centraal lopen.
Je hebt zelf een lage fpsquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom hebben die camera's langs de zijlijn steeds een lage fps?
Straks krijgen we nog een ADO'tjequote:Op zondag 30 augustus 2015 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik vind het niet fijn maar 1 doelpunt verschil
Oja fuck Elia is erin gebrachtquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
lijkt me wel handig ja als je achter de spits speelt
Vermeer met een omhaal.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog een ADO'tje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, maar als PSV dadelijk niet wint vind ik hem alsnog vertyftquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het een vermakelijke wedstrijd.
Het is Vermeer. Lijkt me niet dus.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Straks krijgen we nog een ADO'tje
quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:16 schreef Brammess het volgende:
Volgens mij is hij katholiekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |