Zelfs Vitesse heeft er meerquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
PSV speelt maar met één zelf opgeleide speler (Zoet). Ik vind dit een tikkeltje armoedig.
Brenet staat er gewoon in hoor (helaas).quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef Kopsterk het volgende:
PSV speelt maar met één zelf opgeleide speler (Zoet). Ik vind dit een tikkeltje armoedig.
Dit is een aardig alternatief.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'PSV domineert' als TT.
Davy en ik vinden het jammer dat ik het topic niet kon openen.
Jij zal wel balen nu ik weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef GGMM het volgende:
Ik had 'PSV domineert' als TT.
Davy en ik vinden het jammer dat ik het topic niet kon openen.
Ajax was al paar uurtjes geleden hoorquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Seam het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap jongens!
Uh...quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij zal wel balen nu weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.
Oja, vergetenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brenet staat er gewoon in hoor (helaas).
Er klopt iets niet aan deze zin.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij zal wel balen nu weet zeker dat heel Amsterdam peentjes zit te zweten voor begin Oktober mooi.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:33 schreef BB-King het volgende:
Prachtige goal van Feyenoord en PSV scoort helaas weer een intikkertje. Zonde!
Jij oktober mooi vindt?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:33 schreef BB-King het volgende:
Prachtige goal van FeyenoordPSV en PSV scoort helaas weer een intikkertje. Zonde!
Deze man weet!quote:
11 oktober, maar mag nog niet drinkenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:36 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wanneer word je dan 11 als ik vragen mag?
Als Ajax wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Ajax kan stoppen in ieder geval.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:37 schreef Slaro het volgende:
Als De Jong en Lestienne wat effectiever worden is er geen club in Nederland die PSV kan stoppen in ieder geval.
Jij hebt er duidelijk weinig kijk op zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Als Ajax wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Ajax kan stoppen in ieder geval.
Als Feyenoord wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Feyenoord kan stoppen in ieder geval.
Als Twente wat effectiever wordt is er geen club in Nederland die Twente kan stoppen in ieder geval.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij hebt er duidelijk weinig kijk op zeg.
Ik heb alleen een half pak Scholiertjes op vandaagquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:39 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb echt honger maar moet wachten voor etenstijd
Frietquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een half pak Scholiertjes op vandaag
Ben benieuwd wat ik ga eten, ik hoop op patat!
GGMM, Davy en ik vinden dat erg lekker.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen een half pak Scholiertjes op vandaag
Ben benieuwd wat ik ga eten, ik hoop op patat!
Dat is te zien ook.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
GGMM, Davy en ik vinden dat erg lekker.
In zijn periode bij Twente was hij goed, maar daarna is het rap bergafwaarts gegaan.quote:
Bij Ado Den Haag was hij al goed!quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
In zijn periode bij Twente was hij goed, maar daarna is het rap bergafwaarts gegaan.
Been zoekt iets om te laten zien dat Feyenoord iets deed in de eerste helft.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
Eén keer raken van Kuijt...
...Die de bal inlevert.
Denkt dat ie bij Barcelona speelt. Tikkie Takkiequote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
...Die de bal inlevert.
Ik vroeg me ook al af hoe ik hier goed voetbal in moest zien. Gewoon blind naar voren en dan toevallig een medespeler bereiken en daarna twee tikkies breed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:46 schreef GGMM het volgende:
...Die de bal inlevert.
Het is hem wel gelukt het beste van Feyenoord te laten zien, dat moet ik hem dan wel weer nageven.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Been zoekt iets om te laten zien dat Feyenoord iets deed in de eerste helft.
Lijkt me logisch aangezien PSV, Feyenoord en Ajax alledrie speelden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag zien we de kampioen in actie
GGMM gunt het minst slechte team de winst.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Jij toch ook als Ajacied zou de verwachting zijn.
Jouw verwachten sluiten wel vaker totaal niet aan bij de werkelijkheidquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Mwha, ajacieden zijn tegenwoordig meer tegen PSV dan Feyenoord.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef Slaro het volgende:
[..]
Denken dat FEyenoord kampioen gaat wordenquote:Op zondag 30 augustus 2015 17:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag zien we de kampioen in actie
Dat blijkt nepfan.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw verwachten sluiten wel vaker totaal niet aan bij de werkelijkheid
Waar zeg ik dat?quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef Slaro het volgende:
[..]
Denken dat FEyenoord kampioen gaat worden![]()
.
Als dat zo was zou ik juist mad zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, ajacieden zijn tegenwoordig meer tegen PSV dan Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |