Spaghetti en dan geen vlees erinquote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Met zelfgemaakte saus, van verse tomatenen veel groentes erin, wél parmezaanse kaas erin,
geen vlees want ik eet Vegetarisch
Prima joh. Succes met blijvend afvallen. Hoor graag hoeveel kilo je over drie maanden kwijt bent.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:17 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Lekker juist joh, kut!
En was vermorgen al een kilo kwijt! Nog achter de wasmachine gekeken, maar daar lag die niet
Je duimpie staat verkeerd als je dat fout vindtquote:Op woensdag 2 september 2015 17:18 schreef okedoei het volgende:
[..]
Spaghetti en dan geen vlees erin
Duimpje staat altijd omhoogquote:Op woensdag 2 september 2015 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Je duimpie staat verkeerd als je dat fout vindt![]()
maar ik zal dit topic even verlaten dan gaat het weer over TS ...
Dan heb ik ondergewicht!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoor graag hoeveel kilo je over drie maanden kwijt bent.
quote:Op woensdag 2 september 2015 18:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat is met 12 weken. Je mag blij zijn als je per week 1 kilo afvalt.
Dan ben je best op de goede weg hoor en die 10 kg hoeft er écht niet heel snel vanaf, beterquote:Op woensdag 2 september 2015 22:53 schreef Roberta_J het volgende:
Ik drink ook vrijwel alleen water. Een groene/witte thee.
Vandaag ook niet eens brood gegeten. Kwam er net pas achter, haha.
Vandaag volgens de teller 1747 kcal geconsumeerd (maar zal wel iets meer zijn... marge van 150 kcal om en nabij of zo reken ik). En dat echt zonder moeite eerlijk gezegd. Sterker nog: bevalt me prima zo!quote:Op donderdag 3 september 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
Dan ben je best op de goede weg hoor en die 10 kg hoeft er écht niet heel snel vanaf, beter
zo gaan eten en drinken dat het wég blijft....
gewoon rustig zo door gaan...quote:Op donderdag 3 september 2015 01:04 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Vandaag volgens de teller 1747 kcal geconsumeerd (maar zal wel iets meer zijn... marge van 150 kcal om en nabij of zo reken ik). En dat echt zonder moeite eerlijk gezegd. Sterker nog: bevalt me prima zo!
En ook nog een wandeling gemaakt
Thnxquote:
en nu volhoudenquote:Op donderdag 3 september 2015 01:13 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Thnx
Zal ook wel te maken hebben met het niet drinken, maar voel me ook echt goed! Dat nu meer gevarieerd en gezonder eten merk je direct heb ik het idee.
Misschien een beter idee geweest om die pasta te bewaren voor vanmiddag of vanavond?quote:Op donderdag 3 september 2015 11:50 schreef Roberta_J het volgende:
Net als ontbijt pasta gegeten die ik nog van gisteravond over had. Nou, dat vind ik toch maar niks als ontbijt. Voelt vaag zo'n normalitere avondmaal
Zeker.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:54 schreef FANN het volgende:
Misschien een beter idee geweest om die pasta te bewaren voor vanmiddag of vanavond?
Misschien ontbijten met een Smoothie?quote:Op donderdag 3 september 2015 12:02 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Zeker.Maar ik dacht: ik doe eens gek!
Maar daar komt geen vervolg op
Ik heb helaas geen blender... anders had ik allang in de weer geweest met die smoothies idd.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
Misschien ontbijten met een Smoothie?
CUL / Blenderontbijt (smoothies, papjes e.d.) #4
Neem er dan meteen eentje die ook bevroren fruit aankan, want in de winter kan je moeilijkquote:Op donderdag 3 september 2015 12:08 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen blender... anders had ik allang in de weer geweest met die smoothies idd.
Wil wel binnenkort effe gaan kijken voor een blender als ik geld heb.
Het zit dan ook bomvol vetten en suikers.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Neem er dan meteen eentje die ook bevroren fruit aankan, want in de winter kan je moeilijk
aan aardbeien komen, en fruit zoals aardbeien en blauwe bessen of frambozen zijn
in die bevroren pakjes vaak goedkoper dan vers....
Maar voor bijvoorbeeld een Smoothie met véél spinazie en een beetje verse sinaasappelsap
en een advocado heb je wel genoeg aan een goedkopere blender, zo'n Smoothie is érg vullend
trouwens, kan je wel een paar uur op voort hoor
Hou er wel rekening mee dat de eerste paar kg's altijd snel gaan. Om teleurstelling te voorkomen als het over een paar weken wat langzamer gaat.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:17 schreef Roberta_J het volgende:
[..]
Lekker juist joh, kut!
En was vermorgen al een kilo kwijt! Nog achter de wasmachine gekeken, maar daar lag die niet
Maar het zijn goede vetten en fruitsuiker is toch weer effe andersquote:Op donderdag 3 september 2015 12:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Het zit dan ook bomvol vetten en suikers.
quote:Avocado’s en avocado olie bevatten veel enkelvoudige onverzadigde vetten, een vetzuur dat gezond is voor het hart, wat gezien wordt als een van de belangrijkste gezondheidsvoordelen van olijfolie.
http://gezond10.nl/voeding-dieet/avocado-gezond/quote:Een reden waarom avocado gezond is, komt omdat Avocado’s zeer voedzaam zijn en bevatten veel verschillende voedingsstoffen, waaronder 20 verschillende vitaminen en mineralen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |