quote:Op woensdag 2 september 2015 15:55 schreef Roberta_J het volgende:
Vooral dat knäckebröd vezelrijk is op weg m'n nieuwe favorietje te worden![]()
Lekker licht, maar toch voedzaam. goeie smaak!
Hoeft ook niet, ik heb gelijk.quote:Op woensdag 2 september 2015 16:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat? Ik had geen zin in een hele discussie over dat tellen
als ik weer oke zeg ga je weer ditquote:Op woensdag 2 september 2015 17:00 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, ik heb gelijk.
Kan ik je verleiden met instemmen dat onervaren beginnende afvallers hun calorieen moeten tellen omdat ze simpelweg niet kunnen inschatten hoeveel ze binnen krijgen?quote:Op woensdag 2 september 2015 17:01 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik weer oke zeg ga je weer ditdoen, dus eh......... tja
mja...... dat is wel een goed argumentquote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Kan ik je verleiden met instemmen dat onervaren beginnende afvallers hun calorieen moeten tellen omdat ze simpelweg niet kunnen inschatten hoeveel ze binnen krijgen?
Eet gewoon drie normale maaltijden op een dag in plaats van allerlei rommel.quote:Op woensdag 2 september 2015 15:55 schreef Roberta_J het volgende:
Vooral dat knäckebröd vezelrijk is op weg m'n nieuwe favorietje te worden![]()
Lekker licht, maar toch voedzaam. goeie smaak!
Ja, dat denk ik ook dat kan ik dus zien zķnder al die calorieen op te tellen die in de OP staanquote:Op woensdag 2 september 2015 17:05 schreef okedoei het volgende:
Je eet te veel. Begin daar eens mee.
quote:Op woensdag 2 september 2015 17:03 schreef FANN het volgende:
[..]
mja...... dat is wel een goed argument
Beter als een koekkie bij de koffiequote:Op woensdag 2 september 2015 17:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Eet gewoon drie normale maaltijden op een dag in plaats van allerlei rommel.
Het is gewoon flauwekul en nergens voor nodig.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Beter als een koekkie bij de koffie
Ja, ja, als het een manier van leven gaat worden dan zijn die Vezelrijke crackers helemaal nietquote:Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon flauwekul en nergens voor nodig.
Doet het prima hier, en ja!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:10 schreef FANN het volgende:
Je plaatje doet het niet, maar het zal wel iets met overwinning te maken hebben
ik kan het serieus niet zien, ik zie alleen tekst met victory erin... dus vandaarquote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Doet het prima hier, en ja!
Vezelrijke crackers eten als manier van leven. Wat een armoe.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ja, als het een manier van leven gaat worden dan zijn die Vezelrijke crackers helemaal niet
slecht.... ook als broodvervanging, maar goed wie ben ik ?
man... zo af en toe en ik eet ze vaak met kaas tomaat, harstikke lekkerquote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Vezelrijke crackers eten als manier van leven. Wat een armoe.
Spaghettiquote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
man... zo af en toe en ik eet ze vaak met kaas tomaat, harstikke lekker![]()
ik leef niet op crackers ofzostraks ga ik Spaghetti eten trouwens
Met zelfgemaakte saus, van verse tomatenquote:
Het ging hier over ts toch.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
man... zo af en toe en ik eet ze vaak met kaas tomaat, harstikke lekker![]()
ik leef niet op crackers ofzostraks ga ik Spaghetti eten trouwens
Ja dat zei ik toch al en die vindt die crackers lekker, maar jij begint dat dan weer meteenquote:Op woensdag 2 september 2015 17:16 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Het ging hier over ts toch.
Lekker juist joh, kut!quote:Op woensdag 2 september 2015 17:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Vezelrijke crackers eten als manier van leven. Wat een armoe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |