Nee want het is alleen maar fietsen. Dat is niet mooi om naar te kijken. Dat is alleen maar trappen en de ene doet het sneller dan de andere.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Vervang 'goals' door 'etappezeges' en je hebt een beschrijving van wielrennen.
Haha, maar natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee wielrennen is alleen maar zo hard mogelijk fietsen.
Je hebt er geen verstand van waardoor je jezelf belachelijk maakt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee want het is alleen maar fietsen. Dat is niet mooi om naar te kijken. Dat is alleen maar trappen en de ene doet het sneller dan de andere.
Feyenoord uit kun je verliezen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:00 schreef hafcfan het volgende:
Vitesse heeft ook nog maar een matige start. Alleen Roda thuis gewoon door een rooie kaart.
Dit is een beetje zielig aan het worden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad
Mensen die denken dat er tactiek komt kijken bij een rondje fietsen
En dan krijgen we Vermeer nogquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marsman ook weer goed gisteren hahaha
Nee bij voetbalquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad
Mensen die denken dat er tactiek komt kijken bij een rondje fietsen
Kees & Coquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Te gast zijn Youri Mulder, Kees Jansma, Jan Mulder en Co Adriaanse.
Dat wordt een emotioneel afscheid van Jack
Ik ben geneigd het op te zetten voor als Sjek gaat janken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Te gast zijn Youri Mulder, Kees Jansma, Jan Mulder en Co Adriaanse.
Dat wordt een emotioneel afscheid van Jack
quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben geneigd het op te zetten voor als Sjek gaat janken.
Wel jammer hoe Rik Hoogendoorn eruit geschreven werd. Een WC-pot op je hoofd krijgen: welke idioot verzint dat.quote:
Dat vond ik best komischquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel jammer hoe Rik Hoogendoorn eruit geschreven werd. Een WC-pot op je hoofd krijgen: welke idioot verzint dat.
Hebben ook best een redelijk gunstig schema. Na de interlandbreak krijgen ze NEC en Feyenoord thuis.quote:
tactiek uiteraardquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:09 schreef Kopsterk het volgende:
Cambuur heeft meer balbezit. Peter Bosz, hoe kan dit?
AZ heeft ook makkelijk programma gehad, maar nog niks gewonnen. En in EL al 3 zeges...quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben ook best een redelijk gunstig schema. Na de interlandbreak krijgen ze NEC en Feyenoord thuis.
Vrij vreemd iets inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
AZ heeft ook makkelijk programma gehad, maar nog niks gewonnen. En in EL al 3 zeges...
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 30-08-2015 om 15:17:37Zeinstra doet een warming-up. Nienhuis lijkt krediet verspeeld te hebben en plaats te gaan maken na rust bij #Cambuur reageer retweet
Doe dat dan volgende wedstrijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:DaanRieken twitterde op zondag 30-08-2015 om 15:17:37Zeinstra doet een warming-up. Nienhuis lijkt krediet verspeeld te hebben en plaats te gaan maken na rust bij #Cambuur reageer retweet
Gaat wel erg ver inderdaadquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe dat dan volgende wedstrijd.
Keeperswissels in de rust
Ze zijn kritisch ineens bij Cambuur.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Eigenlijk geef je daarmee je eigen onkunde aan, omdat je hem wederom laat starten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
je gaat toch niet je keeper in de rust wisselen.
Henk de Jong is teveel in zichzelf gaan geloven.
Wat een slecht team zeg.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermeer; Van Beek, Botteghin, Van der Heijden, Kongolo, Vejinovic, El Ahmadi, Immers, Kuyt, Kazim en Basacikoglu.
Kazim ipv Kramer
Nu jinx ik vast
Dan kan je mooi kijken naar de etappezege van Thomas Geraint.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
Als Moreno niet start ga ik niet kijken.
Tsja als je steeds hulp krijgt valt dat minder op.quote:
Wist je trouwens dat Kuyt nog geen schot vanuit open spel gewaagd heeft?quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja als je steeds hulp krijgt van dat minder op.
Welke minuut zal Kuijt de penalty erin knallen?
Maar hij heeft wel 3 goals, hoe kan dat? :Squote:Op zondag 30 augustus 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Kuyt nog geen schot vanuit open spel gewaagd heeft?
Kuyt is zwaar overschat in Rotterdam.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Kuyt nog geen schot vanuit open spel gewaagd heeft?
Zoet; Arias, Bruma, Isimat-Mirin, Poulsen; Pröpper, Guardado, Maher; Narsingh, De Jong, Lestienne.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:22 schreef Cavaliers het volgende:
Als Moreno niet start ga ik niet kijken.
Op het moment dat PSV dicht bij een goal isquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja als je steeds hulp krijgt valt dat minder op.
Welke minuut zal Kuijt de penalty erin knallen?
Pfoe, daar gooi je me voor een lastig vraagstuk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel 3 goals, hoe kan dat? :S
Weghorst is nog beter dan Kuyt johquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kuyt is zwaar overschat in Rotterdam.
werkt als een paard maar wel een blind paardquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:29 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Kuyt is zwaar overschat in Rotterdam.
quote:
FC Twente ontbindt contract met Alfred Schreuder.quote:
Ik had al eerder aangegeven dat ze beter Michel Jansen als trainer hadden kunnen behouden. Geen idee waarom hij vervangen moest worden door Alfred Schreuder. Jansen was een stuk beter.quote:
Meer van dit soort grappen aubquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had al eerder aangegeven dat ze beter Michel Jansen als trainer hadden kunnen behouden. Geen idee waarom hij vervangen moest worden door Alfred Schreuder. Jansen was een stuk beter.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik had al eerder aangegeven dat ze beter Michel Jansen als trainer hadden kunnen behouden. Geen idee waarom hij vervangen moest worden door Alfred Schreuder. Jansen was een stuk beter.
Lees mijn posts er maar op naquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Meer van dit soort grappen aub
Wat is er?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |