Uh, nee, al veel langer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij werd daar toch ineens fan van toen ze een jaartje aardig presteerden in de Eredivisie?
Ik heb gisteren het voetbal een beetje gemistquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat Heracles na vandaag 2e staat.
Ik ben voor deze stellingquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: voor of tegen de doodstraf in Saudi Arabie?
Tegen PEC en Feyenoord is het niet erg om maar 1 punt te halen imo.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, nee, al veel langer.
Ik vind het dan ook vrij schrijnend dat ze zo matig presteren.
nietusquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dit hadden jullie al klaar staan.
Tegen PEC was wel aardig ja. Maar tegen Heracles was... pijnlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen PEC en Feyenoord is het niet erg om maar 1 punt te halen imo.
Tegenquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat vind je van mijn onderschrift?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tegen
Bizar dat Bert van Marwijk dit advocateert
Voor, liever dood dan in de cel daarquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou ik wil als Mani dat denkt hem nog wel eens uitnodigen tien kilomeetjes met mij te fietsen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn onderschrift?
quote:
Dus ditquote:
Dat is niet makkelijk zo het zwaard door de nek hoorquote:
Hoe snel ga je dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik wil als Mani dat denkt hem nog wel eens uitnodigen tien kilomeetjes met mij te fietsen.
Het is dat er met De Graafschap een G-team aanwezig is in de Eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dus ditMaar goed, volgens velen is er niets aan de hand
Ik zie het helemaal mis gaan.
Dus dat is bijna op een driewieler?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat op mijn leeftijd toch altijd binnen het uur
Dat ben ik zeker met je eens, maar ik wil wel als argument aandragen dat er tot nu toe aardig veel defensieve wijzigingen zijn aangebracht dat ook weer tot afstemming dient te komen. Heracles heeft drie grillige (leuk woord) aanvallers die alle kanten opvliegen. Met een nieuwe defensie is dat best lastig te verdedigen. Echter is 1-6 zwaar onnodig. Nu dan gelijk een uitwedstrijd tegen Vitesse, dat is best kut.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen PEC was wel aardig ja. Maar tegen Heracles was... pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |