quote:
Dus ditquote:
Dat is niet makkelijk zo het zwaard door de nek hoorquote:
Hoe snel ga je dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ik wil als Mani dat denkt hem nog wel eens uitnodigen tien kilomeetjes met mij te fietsen.
Het is dat er met De Graafschap een G-team aanwezig is in de Eredivisie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Dus ditMaar goed, volgens velen is er niets aan de hand
Ik zie het helemaal mis gaan.
Dus dat is bijna op een driewieler?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe dat op mijn leeftijd toch altijd binnen het uur
Dat ben ik zeker met je eens, maar ik wil wel als argument aandragen dat er tot nu toe aardig veel defensieve wijzigingen zijn aangebracht dat ook weer tot afstemming dient te komen. Heracles heeft drie grillige (leuk woord) aanvallers die alle kanten opvliegen. Met een nieuwe defensie is dat best lastig te verdedigen. Echter is 1-6 zwaar onnodig. Nu dan gelijk een uitwedstrijd tegen Vitesse, dat is best kut.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tegen PEC was wel aardig ja. Maar tegen Heracles was... pijnlijk.
Ned Stark vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet makkelijk zo het zwaard door de nek hoor
Ik wil jou ook nog wel eens uitnodigen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus dat is bijna op een driewieler?
Ik ook(goed uitvak is wel leuk om heen te gaan)quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat ze eens een goed jaar gaan draaien.
Dan moeten we wel over een paar bergen gaan, anders kan ik niet winnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil jou ook nog wel eens uitnodigen.
Je bent toch bekend met de Bauke Mollema Brug?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:38 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan moeten we wel over een paar bergen gaan, anders kan ik niet winnen.
Inmiddels al 2-0quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik ook(goed uitvak is wel leuk om heen te gaan)
Nee, hoeveel % is dat gemiddeld?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent toch bekend met de Bauke Mollema Brug?
Helaas zat daar alleen maar troep inquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaten die in het studentenpakket?
Ergens rond de 10 procent denk ik. Een redelijke muur.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nee, hoeveel % is dat gemiddeld?
Jammer dat Achilles nergens te bekijken is. Als ze winnen staan ze 1e in de JL namelijkquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Inmiddels al 2-0.
Speelden maandag terecht 1-1 bij VVV. Al had er meer ingezeten voor VVV. Verder in Waalwijk onnodig 1-1 gespeeld.
Studentenhaverquote:Op zondag 30 augustus 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zaten die in het studentenpakket?
Dat moet voldoende zijn om jou te lossen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ergens rond de 10 procent denk ik. Een redelijke muur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |